Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 september 2018, 09:17   #61
graafy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2014
Berichten: 18
Geslacht:
Precies zo als advisor zegt
Ze pakken alleen maar een klein stuk van de donor die Ze helemaal leeg halen.daardoor zie je het verschil zo erg.
zelf heb ik twee keer een ht bij Esteworld gehad en en voor de tweede keer gaf ik ook duidelijk aan bij Hidde dat ik wilde dat ze de gehele haar krans gebruikte om zo alles egaal te houden zonder die duidelijke overloop te zien.
Maar nee hoor weer alleen hetzelfde stuk gebruikten ze !!!!!
Is gewoon gemakzucht en dan zijn ze binnen de tijd klaar die ervoor staat.

Door dat gezeik ben ik voor een derde keer naar een andere kliniek gegaan omdat het er echt niet uit zag.daar hebben ze gelukkig alles uitgedund zodat die rare zichtbare rand helemaal weg is.

DUS Meneer De Jong (of beter gezegd Hidde van Esteworld)
geef hier maar eens een reactie op met je mooie praatjes over shockloss enzo.

Groeten Andre
graafy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2018, 17:27   #62
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Wederom een voorbeeld waarom men Turkije moet vermijden voor medische ingrepen.
Ik hoop dat TS zijn donor enigszins nog herstel zal vertonen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2018, 18:55   #63
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graafy Bekijk bericht
Precies zo als advisor zegt
Ze pakken alleen maar een klein stuk van de donor die Ze helemaal leeg halen.daardoor zie je het verschil zo erg.
zelf heb ik twee keer een ht bij Esteworld gehad en en voor de tweede keer gaf ik ook duidelijk aan bij Hidde dat ik wilde dat ze de gehele haar krans gebruikte om zo alles egaal te houden zonder die duidelijke overloop te zien.
Maar nee hoor weer alleen hetzelfde stuk gebruikten ze !!!!!
Is gewoon gemakzucht en dan zijn ze binnen de tijd klaar die ervoor staat.

Door dat gezeik ben ik voor een derde keer naar een andere kliniek gegaan omdat het er echt niet uit zag.daar hebben ze gelukkig alles uitgedund zodat die rare zichtbare rand helemaal weg is.

DUS Meneer De Jong (of beter gezegd Hidde van Esteworld)
geef hier maar eens een reactie op met je mooie praatjes over shockloss enzo.

Groeten Andre
Ze zouden meneer de Jong aka Hidde van Esteworld een ban moeten geven ik word echt moe van de propaganda praatjes van die gast.

Probeert iedereen die troep als Acell aan te smeren wat duidelijk geen effect heeft op het haar of herstel van donorgebied. Dit is duidelijk weer zo'n voorbeeld ben benieuwd of ze die VIP chirurg deze fiasco weer laten oplossen.
kowala is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2018, 19:49   #64
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Hahhaha stelletje zuurpissers. 5 maanden ken alles nog makkelijk herstellen. Even geduld nog misschien over een maand of 7 weer een kans om slecht over esteworld te praten . In alle topics met goede resultaatjes zie je jullie niet.hahaha
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2018, 21:44   #65
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Ik heb met Hidde een gesprek gehad tijdens eerste consult voor de HT over dit soort donor onderwerpen waarvoor ik mij zorgen maakte en ik toen hem heb verteld dat ik dit soort donor praktijken niet wil en hij heeft mij toen verteld geen zorgen te maken. Nu ervaar ik het zelf en heb ik wel de geduld om maanden te wachten, het is meer het idee dat dit beter kon en de reacties die ik van andere krijg als ik ergens ben en ik het zelf ook zie in de spiegel dat dit heel duidelijk opvalt en ik mij dan ongemakkelijk voel en even zorgen ga maken .

Aantal maanden na de HT heb ik Hidde hierover gesproken en hij verteld dat ik een gevoelige donor heb en dit een shock loss is en dit weer goed komt.

Ik wil gewoon een mening van iemand hier die dit zelf ook heeft gehad en dit is hersteld ?
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2018, 21:47   #66
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Hahhaha stelletje zuurpissers. 5 maanden ken alles nog makkelijk herstellen. Even geduld nog misschien over een maand of 7 weer een kans om slecht over esteworld te praten . In alle topics met goede resultaatjes zie je jullie niet.hahaha
Praat ik nu slecht over Esteworld ?
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2018, 21:49   #67
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Hahhaha stelletje zuurpissers. 5 maanden ken alles nog makkelijk herstellen. Even geduld nog misschien over een maand of 7 weer een kans om slecht over esteworld te praten . In alle topics met goede resultaatjes zie je jullie niet.hahaha
Een goede kliniek doet er alles aan om shockloss te voorkomen. Bij Esteworld zie je bijna structureel shockloss en/of beschadigde donors. Zeker na 5 maanden zegt toch iets over de kwaliteit van de kliniek.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2018, 22:26   #68
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Een goede kliniek doet er alles aan om shockloss te voorkomen. Bij Esteworld zie je bijna structureel shockloss en/of beschadigde donors. Zeker na 5 maanden zegt toch iets over de kwaliteit van de kliniek.
Dus dat beschadigde donors zijn een structureel probleem bij Esteworld goed dat nou eens wordt aangekaart hier. Meneer de Jong aka Hidde lult te veel uit zijn nek,
kowala is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2018, 08:53   #69
graafy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2014
Berichten: 18
Geslacht:
Dat blijkt wel dat hij uit zijn nek lult en alles zegt om de klant binnen te halen en tevreden te stellen.
tot dat je in Turkije bent en dan gaat het helemaal anders.
Heb dit twee keer mogen ervaren.
WAAR IS MENEER DE JONG NU INEENS ???
GEEN REACTIE HE !!!!!

Groeten Anrde
graafy is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2018, 15:47   #70
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Hahhaha stelletje zuurpissers. 5 maanden ken alles nog makkelijk herstellen. Even geduld nog misschien over een maand of 7 weer een kans om slecht over esteworld te praten . In alle topics met goede resultaatjes zie je jullie niet.hahaha
Ik snap niet wat er zo grappig is? Als er meerdere klanten last hebben van een aangetaste donor in vergelijking met andere klinieken dan gaat dit eventueel om een serieus verbeterpunt bij Esteworld. Alle topics waar mooie resultaten behaald zijn zijn niet relevant.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2018, 16:33   #71
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ik snap niet wat er zo grappig is? Als er meerdere klanten last hebben van een aangetaste donor in vergelijking met andere klinieken dan gaat dit eventueel om een serieus verbeterpunt bij Esteworld. Alle topics waar mooie resultaten behaald zijn zijn niet relevant.
Hier weer een mooi resultaat van Esteworld

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37560

De Jong aka Hidde ga je schamen
kowala is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2018, 16:43   #72
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Ik heb Hidde gesproken en hij heeft mij uitgelegd over de keuze van behandeling aan mijn donor.

Hierbij vertelde hij mij geen zorgen te maken en dat Esteworld voor een oplossing zorgt.

Het directe zichtbaarheid van mijn donor zal vanaf nu ieder maand geleidelijk moeten verbeteren/dichtgroeien.

Laatst gewijzigd door Alkh; 25 september 2018 om 14:41
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2018, 22:16   #73
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Update 7.5 maanden

Foto's van 7.5 maand na een

3300 grafts bij Esteworld met ACell/PRP.
Curegen shampoo en procapil spray 5%
Biotine
Kirkland Minoxidil lotion 5%

Donor ziet er beschadigd uit en had ik na bijna 8 maanden beter verwacht.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 50249a28-ae69-4d21-a61a-7f5fad9fc68f.jpg‎ (140,6 KB, 565x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2192.jpg‎ (113,8 KB, 549x gelezen)
Bestandstype: jpg 770272b9-8e3e-429f-9e84-41eaaef5d0b6.jpg‎ (107,5 KB, 486x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2200.jpg‎ (111,2 KB, 501x gelezen)
Bestandstype: jpg 913342e4-fc38-4a0c-b401-4c735763197f.jpg‎ (81,4 KB, 385x gelezen)

Laatst gewijzigd door Alkh; 2 november 2018 om 22:35
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2018, 01:26   #74
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Ja, donor ziet er echt rampzalig uit.
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2018, 16:01   #75
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Update Curegen procapil en Acell

Hopelijk hersteld het donor toch nog de aankomende maanden maar als ik achteraf terug denk aan de behandeling bij de kliniek dan heb ik mijn twijfels hierover.

Ik ben gestopt met gebruiken van Curegen procapil shampoo en het spray want ik zag er geen goede resultaat ervan zoals vermeld bij de beschrijvingen van het product.

Van Esteworld Acell heb ik tot zover weinig gezien en gevoeld zowel bij het sneller herstel en dikker maken van de huidige haren.

Minoxidil en Biotine blijf ik nog gebruiken.

Laatst gewijzigd door Alkh; 6 november 2018 om 00:13
Alkh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.