Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 januari 2018, 19:02   #136
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door citroentje98 Bekijk bericht
Zijn er mensen die ervaring hebben met https://www.minoxidil-bestellen.com?

Ik overweeg foam te bestellen, maar ben bang dat het niet aankomt. Dan vind ik 99euro nog al veel..
ik koop het altijd via ebay, nog nooit problemen mee gehad.
Anders moet je in een land bestellen dat zich in de EU bevindt.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2018, 12:48   #137
Hair101
HaarWeb lid
 
Hair101's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2011
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door citroentje98 Bekijk bericht
Zijn er mensen die ervaring hebben met https://www.minoxidil-bestellen.com?

Ik overweeg foam te bestellen, maar ben bang dat het niet aankomt. Dan vind ik 99euro nog al veel..
Ik koop mijn minoxidil al jaren bij minoxidil-bestellen.com. Mijn pakketjes zijn altijd keurig aangekomen, nooit problemen gehad met de douane ofzo.

Een paar jaar geleden heb ik eens geraagd wat ze doen wanneer een pakketje beschadigd of verloren raakt tijdens transport. De koper kan dan kiezen tussen volledige restitutie van het aankoopbedrag of de bestelling opnieuw laten versturen.
Hair101 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2018, 17:17   #138
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Mensen die nog minoxidil nodig hebben kunnen mij PM'en. Ik verkoop:

Minoxidil lotion 5%
Minoxidil lotion 5% low alcohol
Minoxidil 5% foam
Haar supplement tabletten
Haar vezels (verschillende kleuren)
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2018, 14:17   #139
N.alhamdulillah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2018
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hair101 Bekijk bericht
Ik koop mijn minoxidil al jaren bij minoxidil-bestellen.com. Mijn pakketjes zijn altijd keurig aangekomen, nooit problemen gehad met de douane ofzo.

Een paar jaar geleden heb ik eens geraagd wat ze doen wanneer een pakketje beschadigd of verloren raakt tijdens transport. De koper kan dan kiezen tussen volledige restitutie van het aankoopbedrag of de bestelling opnieuw laten versturen.
Ik ben net begonnen met minoxidil op recept van de dermatoloog, maar ik moet zeggen dat het echt een dure grap is. Mijn vraag is, die minoxidil op minoxidil-bestellen.com is die origineel en betrouwbaar? Ik ben op de een of andere manier bang dat het ‘namaak’ is ofzo en niet de echte originele.. hoop dat je mij kan helpen!
N.alhamdulillah is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2018, 18:14   #140
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.alhamdulillah Bekijk bericht
Ik ben net begonnen met minoxidil op recept van de dermatoloog, maar ik moet zeggen dat het echt een dure grap is. Mijn vraag is, die minoxidil op minoxidil-bestellen.com is die origineel en betrouwbaar? Ik ben op de een of andere manier bang dat het ‘namaak’ is ofzo en niet de echte originele.. hoop dat je mij kan helpen!
Waarom zou het nep zijn? Een beetje verdieping in minoxidil en verkoopadressen en je was er al lang achter dat het gewoon legit is.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2018, 07:55   #141
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Daar een aantal keer besteld, geen problemen wat betreft de levering.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2018, 16:30   #142
Hair101
HaarWeb lid
 
Hair101's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2011
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.alhamdulillah Bekijk bericht
Ik ben net begonnen met minoxidil op recept van de dermatoloog, maar ik moet zeggen dat het echt een dure grap is. Mijn vraag is, die minoxidil op minoxidil-bestellen.com is die origineel en betrouwbaar? Ik ben op de een of andere manier bang dat het ‘namaak’ is ofzo en niet de echte originele.. hoop dat je mij kan helpen!
Zoals Zyzzalive en haargek al aangeven is minoxidil-bestellen.com een betrouwbare leverancier. Beetje rare vraag eigenlijk, anders had ik er natuurlijk niet blijven bestellen.

Minox is in Nederland inderdaad heel duur bij de apotheek, dat krijg je ervan als de hele boel gereguleerd wordt door de overheid.
Hair101 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2018, 16:22   #143
DarkoMarco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2017
Berichten: 17
Geslacht:
Nadat ik eerder de 2% variant bestelde bij Biovea, ben ik nu overgegaan naar de 5%. Bij mijn eerste bestelling kreeg ik gelijk een brief van PostNL dat er een pakket is aangekomen afkomstig vanuit het buitenland.

Ik moet het pakket identificeren, wanneer ik dit niet doe wordt het pakket teruggestuurd of vernietigd na verzoek van de afzender.

Als ik aangeef dat het pakket minoxidil 5% bevat zal het direct vernietigd worden? Ik kan dus beter niks laten weten zodat het pakket teruggestuurd zal worden met een mogelijk een terugstorting van het bedrag?

Ik zal maar minox bestelling via een Duitse leverancier op eBay. Dat moet geen problemen opleveren lijkt me.
DarkoMarco is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2018, 20:04   #144
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkoMarco Bekijk bericht
Nadat ik eerder de 2% variant bestelde bij Biovea, ben ik nu overgegaan naar de 5%. Bij mijn eerste bestelling kreeg ik gelijk een brief van PostNL dat er een pakket is aangekomen afkomstig vanuit het buitenland.

Ik moet het pakket identificeren, wanneer ik dit niet doe wordt het pakket teruggestuurd of vernietigd na verzoek van de afzender.

Als ik aangeef dat het pakket minoxidil 5% bevat zal het direct vernietigd worden? Ik kan dus beter niks laten weten zodat het pakket teruggestuurd zal worden met een mogelijk een terugstorting van het bedrag?

Ik zal maar minox bestelling via een Duitse leverancier op eBay. Dat moet geen problemen opleveren lijkt me.
Gewoon zeggen dat er X aantal flesjes haarconditioner in zit.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2018, 20:47   #145
DarkoMarco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2017
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Gewoon zeggen dat er X aantal flesjes haarconditioner in zit.
Bedankt voor je reactie, maar een factuur op de PostNL site is verplicht....
DarkoMarco is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2018, 22:43   #146
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkoMarco Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie, maar een factuur op de PostNL site is verplicht....
Stuur je een bankafschrift kopie, of van paypal.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2018, 23:20   #147
Lokje64
HaarWeb lid
 
Lokje64's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 271
Geslacht:
Pffff......net weer minoxidil via Minixidilmax besteld. Maar het wordt daar steeds duurder. Voorheen was ook verzenden gratis, maar daar komt nu 10 dollar voor bij. Ik heb nu 75 dollar voor 3 flesjes van 60 ml betaald. Oftewel 25 dollar per maand, is ruim 20 euro.
Kan dat niet veel goedkoper?
Probleem is dat ik niet tegen PPG kan en (alleen) bij Minoxidilmax hebben ze PPG-vrije vloeibare minoxidil. Tenzij je een foam neemt, daar zit vaak ook geen PPG in. Nu is mijn haar vrij vol en halflang (dankzij de minoxidil), dus foam is geen optie, dat krijg ik nooit op mijn hoofdhuid. Maar foam kun je smelten, en dan wordt het ook vloeibaar en kun je het met een pipet aanbrengen.
Kan iemand me adviseren of je dan goedkoper uit bent dan die 20 euro per maand? En welke foam betreft dat dan van welke leverancier?

Alvast hartelijk dank!!
__________________
Regime:
Minoxidil 5% zonder PPG, 2x per dag (sinds 12 okt 2009)
Foligain anti-thining shampoo for women
0,05% ASJ-J9 (gestopt wegens bijwerkingen)

Supplementen:
Visolie (MorEPA) (al jaren)
Biotine (sinds maart 2009)
Selenium (gestopt in 2021 omdat ik er juist haaruitval van kréég!)
Lokje64 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2018, 00:48   #148
kenc81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2018
Locatie: Vireux-Molhain,Frankrijk
Berichten: 52
Geslacht:
Ik heb besloten te beginnen met minoxidil 5% en ben dus online op zoek naar de beste prijs. Ik woon in Frankrijk en bij mijn apotheek kost het 25,66€ voor 3x60ml. Online kan het nog goedkoper alleen ben ik dan iets sceptischer. Ik zie verschillende merken en nu vroeg ik me af of het merk een verschil maakt, of maakt het allemaal niet uit zolang er maar minoxidil 5% in zit? Hieronder de links naar de verschillende merken...

- Kirkland (41,35€ voor 6x60ml): https://www.mondialpharma.com/minoxi...me-6-mois.html

- Cooper (19,89€ voor 3x60ml): https://www.pharmacieveau.fr/fr/p-mi...ons-p2408.html

- Bailleul (19,85€ voor 3x60ml): https://www.mon-pharmacien-conseil.c...ns-3x60ml.html

- Bailleul (17,79€ voor 3x60ml): https://www.pharma-gdd.com/fr/p-mino...x---p3704.html


Dit zijn degene die ik zo meteen vond, geen idee hoe de prijzen zich verhouden ivm Belgi? en Nederland. Bailleul lijkt het goedkoopste maar Kirkland zie ik regelmatig verschijnen op fora en Youtube dus geeft meer vertrouwen, weet niet of dat terecht is. Heb ook geen idee of het mogelijk is te verzenden naar het buitenland en wat de verzendingskosten zijn...

Laatst gewijzigd door kenc81; 22 april 2018 om 00:52
kenc81 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2018, 16:49   #149
Minoxidil2U
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Hallo,

Ten eerste hoop ik dat ik geen forumregels of regels overtreed. Als dat zo is, dan mijn excuses en natuurlijk moet mijn bericht worden verwijderd.

Ten tweede bied ik mijn excuses aan terwijl ik Google Translate gebruik om dit bericht te schrijven. Ik hoop dat het logisch is.

Mijn naam is David en ik ben de eigenaar van Minoxidil2U.com.

Ik heb de forums gelezen en met belangstelling gelezen dat mensen problemen ondervinden bij de aanschaf van Minoxidil - vooral uit de VS.

Minoxidil2U is een wederverkoper van Minoxidil-producten van Kirkland en Rogaine. Wij zijn gevestigd in het Verenigd Koninkrijk en importeren rechtstreeks uit de VS. Alle douanebelastingen en -rechten worden betaald binnen de EU op het moment van invoer. Dit betekent dat alle pakketten die we binnen de EU en dus naar Nederland verzenden, niet aansprakelijk zijn voor extra kosten voor douanerechten. We sturen altijd pakketten naar Nederland met DPD en een volledig bijgehouden service. De pakketten komen meestal binnen 2 dagen met uitzondering van het weekend. We sturen ongeveer 30 pakketten naar Nederland per dag en hebben tot nu toe nog nooit problemen gehad.


Erg bedankt
David

Laatst gewijzigd door Henk; 23 mei 2018 om 20:14 Reden: Reclame
Minoxidil2U is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2018, 17:09   #150
DarkoMarco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2017
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Stuur je een bankafschrift kopie, of van paypal.
Ik heb niks laten weten aan de douane omdat ik dacht dat ik de minox toch kwijt zou raken. Nu heb ik vorige week het opeens thuis gekregen onverwachts De opties; plaatselijke vernietiging of retour zijn beide niet uitgevoerd
DarkoMarco is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
minoxidil, minoxidil kopen

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.