Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 maart 2018, 13:00   #1
rolex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2007
Berichten: 31
Meer haaruitval dan voorheen

Ik ben 28 jaar en gebruik 3 dagen per week Avodart en de overige dagen finasteride. Daarnaast gebruik ik ook 1 x per dag Minoxidil. Ik ben begonnen met deze middelen om beter te voorkomen dan te genezen. Vanaf kleins af aan heb ik al fijn haar maar wel veel, me hoofdhuid is niet zichtbaar. 3-4 maanden gelezen ben ik even lui geweest met minoxidil bij bestellen en dus ook niet gebruikt. Nu merk ik sinds afgelopen maand op dat ik echt heel veel haar verlies. Elke keer als ik met me hand door me haar ga zitten er zeker tot 10 haren tussen me vingers en kan eindeloos door gaan. Opvallende is dat de status van me haardos optisch gezien niet slechter lijkt te worden, maar hoop dat dit zo blijft. Nu ben ik sinds twee weken weer begonnen met minoxidil dus hoop dat de extreme haaruitval gaat stoppen. Iemand ervaring met stoppen en opnieuw starten met minoxidil? En kan de haaruitval door gaan tot kaalheid ondanks al deze middelen die ik gebruik? Ik woon sinds kort weer in Indonesie en daar wassen we ons haar met een plons water over ons hoofd ipv hele tijd onder een stromende douche. Zouden het ook haren kunnen zijn die tussen me haren blijven hangen omdat ze niet goed uitgewassen worden? Misschien klinkt dat beetje raar haha.

Laatst gewijzigd door rolex; 11 maart 2018 om 13:04
rolex is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2018, 13:24   #2
fireofdoom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2017
Berichten: 114
Geslacht:
Gezien je regime zou ik mij hierom persoonlijk niet druk maken, dit kan ook gewoon een periodieke shed zijn en zal waarschijnlijk weer over gaan als je begint met minoxidil.

Je fixeren op haren die aan je hand/doucheputje etc blijven zitten is sws geen goede maatstaaf voor haaruitval. Druk maken zou ik dus ook pas als je daadwerkelijk cosmetisch een achteruitgang ziet. En losse haren blijven idd wel eens 'gefixeerd' zitten tussen andere haren, waardoor het na bijvoorbeeld een tijdje niet wassen lijkt alsof je veel haaruitval hebt.
fireofdoom is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.