Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 21 stemmen, 4,86 gemiddeld. Weergave
Oud 7 november 2004, 13:38   #196
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Precies, op kale plekken is het "nutteloos" om minox aan te brengen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2004, 17:33   #197
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colm
Om mezelf maar even te quoten na wat ervaring en onderzoek:

1.Na 2 maanden gebruik zijn mijn inhammen al flink verminderd. En ondanks dat er wordt gezegd dat op kale plekken niets kan groeien; Er groeien daar zeker haren bij mij. Deze haren zijn ook al gelijk dik en sterk (kan ook door behulp van P5P komen).

2. Als je 48 weken minox op een bepaalde plaats smeert en er daar geen enkele haar groeit, zal het er daar ook nooit meer komen (door minox). Uiteraard maakt het bestaande haren wel sterker en blijft dat ook na 48 weken doen.

Aanvullend; Het is niet noodzakelijk om je hele scalp te behandelen (is ook niet makkelijk met maar 1 ml). Het zal ook de omringende gebieden bereiken, alleen waar je het direct op smeert, is het effectiever.
Gebruik jij het 1 of twee keer per dag?
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2004, 18:44   #198
drumstick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colm
Ok, ik heb het eindelijk binnen (5% van Kirkland.). Er zijn 2 dingen die ik wat vreemd vind:

1: Op de verpakking staat dat Minox alleen werkend is voor de 'top of scalp'. De kruin zeg maar en zeker niet voor een terugwijkende haarlijn. Klopt dit echt? Ik wilde eigenlijk wel mijn inhammen terugdringen hiermee. Iemand met ervaring hiermee dat het wel werkt voor inhammen?

2: Dit stond ook op de verpakking:[vertaald] "Haar teruggroei is niet aangetoond langer dan 48 weken in studies met continu gebruik."
Betekend dit dat na 48 weken de Minox stopt met werken ofzo? Hier ook; heeft iemand ervaring die langer dan 48 weken het gebruikt?
ze bedoelen daarmee dat wanneer je na 48 weken geen verbetering of resultaat ziet, het geen nut heeft ermee door te gaan... Dan werkt het voor jou niet...

das wat ik van de site haal. Dus bestel eerst maar eens een kwartaalpakket en dan zie je maar verder zou ik zeggen,...


Ik zit te overwegen het allesinds te gaan proberen, ter behoud van m'n haar... Heb nog redelijk wat eigenlijk, maar met gel in haar is hoofdhuid op de kruin rdelijk zichtbaar,.. Minox ter ondersteuning :d
Heb nu ook propecia en neem vitamine B complex + af en toe een kopje groene thee, en rooscure shampoo. Moet voorlopig voldoende zijn denk ik zo
Iemand met ongeveer dezelfde kuur als mij?

greetz
drumstick is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2004, 19:32   #199
Colm
Star Trek fan
 
Colm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Gebruik jij het 1 of twee keer per dag?
Interessant iets: Ik begon 1 keer per dag op de rechter inham (de grootste). Na zo'n 6 weken zag ik al resultaat; De onbehandelde linker inham begon de rechter qua grootte in te halen en ben het toen gaan opvoeren naar 2 keer per dag en op beide inhammen (op douchedagen 1 keer per dag).
Ik heb nu al spijt dat ik niet meteen met beide inhammen ben begonnen.

drumstick, ik gebruik ongeveer hetzelfde als jij; propecia, groene thee, p5p vit b en rooscure. Na 3,5 maand vette shedding , zit er al wat verbetering in. Shedding nog niet gestopt maar wel verminderd en haar is vol en sterk.
Colm is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2004, 21:08   #200
drumstick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 48
als je stopt met minox vallen ze weer uit,... Maar in combinatie met saw palmetto zal dit toch ook minder zijn? Dit gaat toch dht tegen?

dus is eigenlijk een combinatie van minox met fina of SP het beste...
drumstick is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2004, 22:36   #201
drumstick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 48
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colm
Interessant iets: Ik begon 1 keer per dag op de rechter inham (de grootste). Na zo'n 6 weken zag ik al resultaat; De onbehandelde linker inham begon de rechter qua grootte in te halen en ben het toen gaan opvoeren naar 2 keer per dag en op beide inhammen (op douchedagen 1 keer per dag).
Ik heb nu al spijt dat ik niet meteen met beide inhammen ben begonnen.

drumstick, ik gebruik ongeveer hetzelfde als jij; propecia, groene thee, p5p vit b en rooscure. Na 3,5 maand vette shedding , zit er al wat verbetering in. Shedding nog niet gestopt maar wel verminderd en haar is vol en sterk.
heb nooit last van shedding gehad,.. zelfs niet na een half jaar propecia,... Gewoon elfde aantal haren wat uitviel bleef vallen,.. Misschien op ene bepaald punt iets meer, maar dat was verwaarloosbaar naar mijn gevoel.



Denk dat ik die minox en SP van cheapregaine toch maar eens probeer.

Enigste is; ik wil het vooral als voorzorgsmaatregel tegen verergering gaan gebruiken,.. Heb nog redelijk wat haar namelijk.... Maar het wordt gewoon erg dun,.. en ze zitten minder diep in de hoofdhuid.

Tevens vind ik dat minox niet echt superduur voor wat het zou doen, als het geen bijwerkingen op me heeft natuurlijk,..


greetz.
drumstick is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2004, 11:19   #202
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
ik heb ook nog vrij veel haar, heb nml. last van diffuse kaalheid. Maar ik heb wel veel last gehad van minox. Hoofdpijn en duizelig. terwijl ik het maar 1 keer per dag op de slapen smeerde. Ik heb zelf het idee dat mijn haar alleen maar dunner is geworden door deze grap
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2004, 19:49   #203
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Hoe ik het nu gebruik

Heb een tijdje 1x per 2dagen minoxidil gebruikt, maar heb het weer verhoogd.

Nu doe ik s'ochtends een paar druppels (0.1ml totaal ruw geschat) op de inhammen uitsmeren, een gebied van ongeveer 5cm in diameter. S'avonds (minimaal 2 uur voor het slapen!) breng ik het overal aan (behalve zij en achterkant).
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2004, 19:19   #204
Hallo1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 33
Ik heb vandaag Regaine aangeschaft, maar kun je het wel gebruiken in combinatie met gel? Of gaat dat dan irriteren?
Hallo1 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2004, 00:30   #205
Ariba
HaarWeb lid
 
Ariba's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 38
Minoxidil

Iemand ervaring met ShopInPrivate.com ?

http://shop.store.yahoo.com/buyinpri...exstrenro.html
Ariba is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2004, 11:34   #206
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ik zal even een update geven. Ik ben nu 7 weken met minoxidil aan de gang, ene keer 2% en de andere keer 5%.

Er zijn wat gezonde haren verschenen bij de frontele haargrens/inhammen. Over de kruin kan ik nog niet zoveel zeggen. Het is in ieder geval niet verslechterd, dat kan ik met zekerheid zeggen. Ik ga rustig verder. Je kunt me in mindere mate vergelijken met Arjen Robben, alhoewel ik hem gisteren op tv zag en het gaat hard met hem. Ik denk dat die binnen een jaar zo'n beetje al zijn frontale haren kwijt is.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2004, 16:57   #207
looneytuner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Berichten: 105
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ariba
Iemand ervaring met ShopInPrivate.com ?

http://shop.store.yahoo.com/buyinpri...exstrenro.html
Das wel echt stom dat het weer met creditcard te doen is! Ik heb geen zin om eerst een visakaart te kopen van 150 euro om dan wat minoxidil te kunnen bestellen...There must be a better way
looneytuner is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2004, 18:14   #208
foobar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2004
Berichten: 76
ey looneytuner, je kan bij je bank heel vaak een creditcard krijgen hoor. Voor maar een paar euro's per kwartaal. Geen 150 euro's voor een visa, gewoon je eigenbank even vragen.

ltr.
foobar is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2004, 16:46   #209
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
he colm wat ik me afvraag krijg je de haren van de shedding nou terug? of heb je werkelijke nieuwe haargroei.
high is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2004, 23:36   #210
Colm
Star Trek fan
 
Colm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 75
Citaat:
he colm wat ik me afvraag krijg je de haren van de shedding nou terug? of heb je werkelijke nieuwe haargroei.
Een beetje moelijk te zeggen. Door de finashedding is er veel uitgevallen. Er groeit nu haar op plekken die ge-shed zijn maar ook op plekken waar al maanden geen haar meer groeit (pre-fina).
Ik ben er wel zeker van dat zonder de minox het er een stuk minder rooskleurig zou uitzien.
Colm is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 22:53
[minoxidil] Hoe kom ik eraan? Dennis_2007 Medicijnen/haargroeimiddelen 708 17 januari 2020 16:41
[minoxidil] Ugh's ervaring ugh Medicijnen/haargroeimiddelen 172 21 februari 2007 15:02
[Minoxidil] Inkoop actie ugh Medicijnen/haargroeimiddelen 7 3 november 2003 23:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.