Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 april 2011, 23:13   #16
jeppo77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2011
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
Net na de behandeling zag het eruit alsof je hele hoofd vol stond met haren.

Ik heb dit vaker gezien dat net na de transplantatie wanneer het kort is helemaal vol en is en maanden later zie ik het resultaat en is het altijd minder vol. Waar ligt dit aan?
Omdat ongeveer een maand na de transplantatie de haren allemaal uitvallen, en dan stilletjes aan terug groeien. Het kan tot een jaar duren voor ze er allemaal weer staan.
jeppo77 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 17:38   #17
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Klopt jeppo,

ik ben zelf bijna 23 weken verder en het lijkt alsof er heel weinig eropzit tov wat er is geplant. Ze moeten blijkbaar sterker worden, heb ook veel lichtgekleurd opkomende haartjes momenteel.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 22:38   #18
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Ik denkt dat je reageert op mijn post en niet die van Jeppo
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 22:40   #19
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Ik zie gelijk na het implanteren foto's waar het een vol geheel lijkt. En een aantal weken later (ook na 9 maanden) zie ik foto's van patienten die niet eens de helft hebben van wat er in is geplant.

Is het niet dat veel grafts niet aanslaan.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2011, 10:59   #20
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
Ik zie gelijk na het implanteren foto's waar het een vol geheel lijkt. En een aantal weken later (ook na 9 maanden) zie ik foto's van patienten die niet eens de helft hebben van wat er in is geplant.

Is het niet dat veel grafts niet aanslaan.
Je zegt het zelf, waar het vol 'lijkt'. Maar dat is niet zo. Hoewel ik wel toegeef dat dit hier inderdaad heel erg goed lijkt, zelden gezien.

Naderhand is je hoofd al rood/donker van kleur met korsten erop. Bekend; een donkere huid verbloesemt kaalheid veel meer en de korstjes zijn velen maler dikker dan een haartje. Daarnaast mag je inderdaad heel tevreden zijn als 90% groeit, regelmatig denk ik dat 'de uitval' nog iets meer is.

Wat iemand anders al zei, zo'n groot gebied en 2500 grafts kan theoretisch al onmogelijk een hele grote dichtheid geven. Het hoofd was allerminst vol. Dat is een vertekend beeld.

Meestal als de korsten verdwenen zijn, na twee weken, hoor je mensen vaak zeggen te denken dat ze al heel wat grafts hebben verloren (tenzij je in een vroeg stadium de korstjes verwijdert hebt en er dan veel haren mee loskomen). Maar dat is vaak helemaal niet zo, want dan pas zie je eigenlijk goed welke dichtheid je mag gaan verwachten (-10%). Er is dan niet eens heel veel verdwenen maar de korstjes zijn dan gewoon weg en dan zit er enkel nog een dun 1/2 harig haartje. Zelfs die roodheid die er dan nog is, en 9 maanden later niet meer, zorgt er nog voor dat het beter oogt.

Je kan overigens wel duidelijk zien dat in de haarlijn van jeppo een hogere dichtheid is aangehouden. Ik denk dat hij daar wel een hele mooie dichtheid mag verwachten. Bovenop vallen haren toch vaak over elkaar.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2011, 11:20   #21
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Zou het nog iets meer verduidelijken. In het topic van Wesley is daar een mooi voorbeeld van.

http://www.haarweb.nl/forum/showpost...1&postcount=35

Kijk goed naar zijn eerste foto en hoe donker zo'n haarlijn nog oogt, ruim een week later, ten opzichte van de rest daarachter. Je zou denken dat daar 10x meer staat terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Een ht en de incissies zijn een aanslag op je hoofdhuid.

Dit zie je dus ook bij jeppo, een zogenaamd vol hoofd met haar.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2011, 13:20   #22
jeppo77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2011
Berichten: 10
Thumbs up

We zijn nu ruim 8 maanden verder, even een update. De haren zijn goed gegroeid, de roodheid is helemaal weg. Ik heb inderdaad de indruk dat ze voor een hogere dichtheid hebben gezorgd in de haarlijn. De dichtheid bovenaan is niet 100% zou ik zeggen, maar het valt niet erg op, en mij hoor je zeker niet klagen. Ik krijg enkel positieve reacties van mensen die er van weten. Voor de rest valt het helemaal niet op dat ik een transplantatie heb laten doen. Dit was een van de beste beslissingen van de laatse 10 jaar zou ik zeggen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2011-09-10 11.33.36_edit0.jpg‎ (26,6 KB, 202x gelezen)
jeppo77 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2011, 14:31   #23
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Als dit het is, dan is het resultaat uitmuntend en verbluffend tegelijk, maar volgens mij ben je flink bezig geweest met photoshoppen. Waarom ?

Als je de foto vergroot dan is de boel aardig ingekleurd en de titel van de foto zegt ook nog eens "edit''.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2011-09-10%2011_33_36_edit0.jpg‎ (26,6 KB, 167x gelezen)
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2011, 15:50   #24
jeppo77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2011
Berichten: 10
Waarom zou ik me bezighouden met photoshoppen? De file zegt "edit" omdat de foto gecropt is met adobe photoshop mobile (heb mn gezicht eraf geknipt dus). Hier voeg ik nog een andere foto bij. O ja,er staat ook weer "edit" in de filenaam want ik heb weer mn gezicht weggeknipt. Dit ik dan ook meteen mijn laatste foto als jullie me toch niet geloven.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2011-08-28 15.41.46_edit0.jpg‎ (21,0 KB, 222x gelezen)
jeppo77 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2011, 16:13   #25
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeppo77 Bekijk bericht
Waarom zou ik me bezighouden met photoshoppen? De file zegt "edit" omdat de foto gecropt is met adobe photoshop mobile (heb mn gezicht eraf geknipt dus). Hier voeg ik nog een andere foto bij. O ja,er staat ook weer "edit" in de filenaam want ik heb weer mn gezicht weggeknipt. Dit ik dan ook meteen mijn laatste foto als jullie me toch niet geloven.
Jullie ? Ik ben de enige die gereageerd heeft.

Je ziet toch duidelijk dat de boel ingekleurd is, ik ben niet blind. Waarom je je daarmee zou bezig houden, is een vraag die ik al aan jou vroeg. Ik kan niet in jouw koppie kijken.

De foto die je nu laat zien is al een stuk realistischer.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2011, 16:19   #26
jeppo77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2011
Berichten: 10
Het enige wat ik van de foto kan zeggen is dat ik wat bewogen heb terwijl ik de foto heb genomen. Van inkleuren is geen sprake. Whatever, je gelooft wat je wil.

Bedankt voor het compliment.
jeppo77 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn behandeling bij Prohairclinic, 2028 grafts Mailman Chirurgische behandelingen 55 17 maart 2012 13:40
Mijn ervaring : 2725 grafts in istanbul wesley1982 Chirurgische behandelingen 15 6 september 2010 21:36
3500 Grafts istanbul onsgoederen Chirurgische behandelingen 24 9 september 2009 10:23
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.