Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 februari 2008, 14:51   #1
Vraaghaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 4
Knippen van haar in combinatie met opgewonden raken?

Hallo allemaal,

Voor mij is het nieuw dat er mensen zijn die hun haar knippen of eruit trekken om allerlei redenen anders dan waar ik een antwoord op zocht.

Zo knipt mij vriendin haar haar van jongs af aan en soms wil ze dat ik het bij haar doe. Alleen anders dan bij jullie schijnbaar, wordt ze op de een of andere manier opgewonden van de spanning dat haar haar eraf gaat.

Nu vond ik dat in eerste instantie maar moeilijk te begrijpen en hoewel ik er inmiddels aan gewend ben kijk ik toch zo nu en dan eens online of er niet iets over te vinden is.

En zo kwam ik op dit forum en kom ik er opeens achter dat er nog andere opties zijn. Mijn vraag is dan ook of er hier mensen zijn die weten of dat wat mijn vriendin heeft ook te koppelen valt aan trichotillomanie en misschien nog andere websites weten waar informatie te vinden is.

Als ik jullie berichten lees ben ik blij dat ze het op een andere manier ervaart. Hoewel het niet vaak voorkomt, zijn het altijd weer spannende momenten als het wel zover is. Totdat ze weer helemaal rationeel denkt en beseft dat het weer een tijdje duurt voordat haar haar op de gewenste lengte is .

Dus hoewel het opzich geen problemen oplevert wil ik er toch graag meer van weten.
Vraaghaar is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 15:24   #2
Stefke
TTM'er

 
Stefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 304
Geslacht:
Bedoel je met opgewonden daadwerkelijk seksueel opgewonden, of gewoon de gemoedstoestand in het algemeen?
__________________
Zeilen op een zee van haren
Stefke is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 15:28   #3
Vraaghaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 4
Meer seksueel opgewonden. Maar misschien is het ook wel de angst ofzo waar ze dan uiteindelijk opgewonden van raakt hoor. Weet ik niet precies en heb het wel eens gevraagd maar dat zijn moeilijke dingen om uit te leggen denk ik.

Zo heeft ze fantasieen die, wanneer ik ze aan haar vertel -bepaalde setting waarin haar haren worden geknipt-, haar bijna doen huilen maar op hetzelfde moment is ze dan wel heel opgewonden.

Heb je hier wat aan?
Vraaghaar is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2008, 23:44   #4
Cheepski
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Locatie: Plymouth University, UK (normaal Baarlo,L)
Berichten: 3
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit eerder van gehoord. Tevens heb ik ook nog nergens gelezen dat dit iets met trichotillomanie te maken heeft.

Ik denk dat het dus in een andere categorie valt. Ik hoopte dat ik je kon helpen, maar ik ben helaas geen psycholoog

In ieder geval veel succes met je onderzoekje en ik hoop dat ze er geen nare dingen aan over houdt!

groetjes,
René
Cheepski is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2008, 02:18   #5
Vraaghaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 4
Bedankt Cheepski,

Wees maar niet bang hoor. Het levert niet echt een probleem op alleen ik blijf het interessant vinden. Zelf heb ik het helemaal niet en zij kan het niet uitleggen en vind het soms ook moeilijk.
Vraaghaar is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2008, 16:21   #6
haironcape
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2008
Berichten: 3
haar fetish

Hoi:

Ik denk dat je vriendin een haar-fetish heeft.
Dus dat ze enorm (sexsueel) opgewonden raakt als iemand aan haar haren zit of als haar haren eigen haar (of iemand anders haar) geknipt wordt. Ik herken dit, want zelf vind ik het ook enorm opwinden als er iemand aan mijn haren zit. Heb het er eens met haar over en kijk naar haar reactie.
Groetjes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vraaghaar Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Voor mij is het nieuw dat er mensen zijn die hun haar knippen of eruit trekken om allerlei redenen anders dan waar ik een antwoord op zocht.

Zo knipt mij vriendin haar haar van jongs af aan en soms wil ze dat ik het bij haar doe. Alleen anders dan bij jullie schijnbaar, wordt ze op de een of andere manier opgewonden van de spanning dat haar haar eraf gaat.

Nu vond ik dat in eerste instantie maar moeilijk te begrijpen en hoewel ik er inmiddels aan gewend ben kijk ik toch zo nu en dan eens online of er niet iets over te vinden is.

En zo kwam ik op dit forum en kom ik er opeens achter dat er nog andere opties zijn. Mijn vraag is dan ook of er hier mensen zijn die weten of dat wat mijn vriendin heeft ook te koppelen valt aan trichotillomanie en misschien nog andere websites weten waar informatie te vinden is.

Als ik jullie berichten lees ben ik blij dat ze het op een andere manier ervaart. Hoewel het niet vaak voorkomt, zijn het altijd weer spannende momenten als het wel zover is. Totdat ze weer helemaal rationeel denkt en beseft dat het weer een tijdje duurt voordat haar haar op de gewenste lengte is .

Dus hoewel het opzich geen problemen oplevert wil ik er toch graag meer van weten.
haironcape is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2008, 16:25   #7
haironcape
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2008
Berichten: 3
ps: Uit eigen ervaring weet ik dat het in het begin moeilijk is om erover te vertellen, omdat mensen het raar vinden. (vinden het gek of .....vul zelf maar in) aar als je elkaar goed vertrouwt moet dit wel lukken en zul je elkaar beter begrijpen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haironcape Bekijk bericht
Hoi:

Ik denk dat je vriendin een haar-fetish heeft.
Dus dat ze enorm (sexsueel) opgewonden raakt als iemand aan haar haren zit of als haar haren eigen haar (of iemand anders haar) geknipt wordt. Ik herken dit, want zelf vind ik het ook enorm opwinden als er iemand aan mijn haren zit. Heb het er eens met haar over en kijk naar haar reactie.
Groetjes
haironcape is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2008, 08:12   #8
Vraaghaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 4
En is dat iets wat vrouwen hebben dan? Of komt het ook voor bij mannen?
Vraaghaar is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2008, 15:16   #9
haironcape
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2008
Berichten: 3
Ook bij mannen.
haironcape is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
haar knippen, ik wou dat ik het kon stoppen... petitetoille TTM - Algemeen 13 20 mei 2018 11:43
Aan Do: wat is het verschil tussen geschubt en ontschubt haar? Chris Haarwerken 3 16 februari 2017 12:07
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
help erik 38 Haarwerken 9 22 mei 2002 00:12
Moeilijk erik 38 Haarwerken 3 29 april 2002 21:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.