Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 maart 2008, 21:23   #1
Selefi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2008
Berichten: 6
Dit moet even gemeld worden!

Hallo iedereen,

Wou toch even me verhaal doen, en vertellen hoe ik hier terecht ben gekomen.
Was laat actief op een ander forum, en dat ging over hoe je haar op je lichaam het best voorgoed kunt laten verdwijnen.
Ik was natuurlijk enorm geintreseerd, want tja, je leven lang je benen niet hoeven te scheren is toch werkelijk een droom.
Anyway, iemand op het andere forum verwees door naar deze site, want we waren een beetje aan het overdrijven/tutten over ons 'enorme overbeharing'(uhum).
We werden er dus op gewezen dat we niet zo moesten zeuren, en dat we blij moesten zijn met wat we hadden, en toen de kregen we de link naar deze site.

Vol verbazing heb ik hier de verhalen van vele leden gelezen, ik wist niet eens dat het bestond (dat ttm etc).

Maar goed dat heeft me ogen wel even geopend, en heb toch even stilgestaan over hoe ondankbaar de mens eigenlijk soms kan zijn.

Ik wou zeggen dat ik de leden hier enorm moedig vind om hun verhaal hier te doen, en het erg vind dat mensen hier echt meezitten , en vele van hen hun leven zelfs overheerst.


Goed initiatief om zo'n forum te starten, en waar leden elkaar kunnen steunen.

Ik ben jullie inieder geval dankbaar! Sta nu toch even stil, dat je dankbaar moet zijn met je 'gezondheid', en dat niets van zelfsprekend is. Daarnaast heb ik ook veel kennis opgedaan...

Groetjes...
Selefi is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2008, 01:26   #2
Lila
Proefkonijn
 
Lila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2004
Berichten: 310
Wat ontzettend fijn dat je dit hier neerzet. Dat is echt een steun in de rug voor ons.
Ik word ook wel eens moe van mijn vader van 58 die klaagt over kaal worden.

Aan de andere kant moet ik ook zeggen dat ik ook denk aan definitief ontharen van mijn benen enzo hoor, dus daar hoef je je niet schuldig over te voelen.

Tel je zegeningen, maar ga daar niet te ver in want dan wordt het leven onleefbaar. Als je bij elke stap moet denken aan hoe fijn het is dat je benen het goed doen, dan word je gek. Maar om het je af en toe eens te realiseren is altijd goed natuurlijk.

Nogmaals bedankt en zegt het voort!

(Jeetje wat een stichtelijke woorden gebruik ik ineens! )
__________________
Weblog: TLC Conference 2009

Bereid je maar vast voor
op de dag dat alles beter is.

Laatst gewijzigd door Lila; 17 maart 2008 om 01:30
Lila is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2008, 15:36   #3
Stefke
TTM'er

 
Stefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 304
Geslacht:
We zijn ook bijzonder blij dat er op deze wijze mensen geholpen kunnen worden. Praten met lotgenoten helpt in veel gevallen uitstekend, zo ook in mijn geval.

Bedankt voor je enthousiaste, energieke en stimulerende reactie

Liefs,
Stef
__________________
Zeilen op een zee van haren
Stefke is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2008, 21:02   #4
Michel...
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2007
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Selefi Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Wou toch even me verhaal doen, en vertellen hoe ik hier terecht ben gekomen.
Was laat actief op een ander forum, en dat ging over hoe je haar op je lichaam het best voorgoed kunt laten verdwijnen.
Ik was natuurlijk enorm geintreseerd, want tja, je leven lang je benen niet hoeven te scheren is toch werkelijk een droom.
Anyway, iemand op het andere forum verwees door naar deze site, want we waren een beetje aan het overdrijven/tutten over ons 'enorme overbeharing'(uhum).
We werden er dus op gewezen dat we niet zo moesten zeuren, en dat we blij moesten zijn met wat we hadden, en toen de kregen we de link naar deze site.

Vol verbazing heb ik hier de verhalen van vele leden gelezen, ik wist niet eens dat het bestond (dat ttm etc).

Maar goed dat heeft me ogen wel even geopend, en heb toch even stilgestaan over hoe ondankbaar de mens eigenlijk soms kan zijn.

Ik wou zeggen dat ik de leden hier enorm moedig vind om hun verhaal hier te doen, en het erg vind dat mensen hier echt meezitten , en vele van hen hun leven zelfs overheerst.


Goed initiatief om zo'n forum te starten, en waar leden elkaar kunnen steunen.

Ik ben jullie inieder geval dankbaar! Sta nu toch even stil, dat je dankbaar moet zijn met je 'gezondheid', en dat niets van zelfsprekend is. Daarnaast heb ik ook veel kennis opgedaan...

Groetjes...

Dankjewel!
Een steuntje in onze rug
En JA we moeten elkaar steunen, anders is het niet uit te houden.

Liefs, Michel.
Michel... is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Al mijn lichaamshaar valt uit op me 16e wat moet ik doen? JaRule17 Overige (haar)discussies - Algemeen 26 30 oktober 2009 00:43
Kan alle hulp gebruiken sweet_muisje AA - Algemeen 17 14 maart 2006 10:53
Integrale brief aan Hirshi Ali op Van Gogh Tiuri Van alles en nog wat... 32 4 juli 2005 23:46
Snelheid van kaal worden pdh AGA - Algemeen 18 26 mei 2005 22:05
Wat moet ik nu geloven? More Chirurgische behandelingen 2 30 november 2004 18:16


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.