Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 oktober 2010, 21:11   #1
zakdoek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Berichten: 1
extreme overbeharing

hallo, ik ben een jongen van 17.
ik heb reeds sinds mijn 15e borsthaar, en dan bedoel ik niet wat donsharen, maar echt borsthaar.
nu ben ik 17 en ik heb geen enkel plekje meer op mijn lichaam zonder haar, rughaar, buikhaar, keelhaar, you name it, ik heb het allemaal. en niet een beetje, ik ben als 17 jarige behaarder dan eender welke volwassen man die ik ooit heb gezien. ( met die wolfmannen op internet als enige uitzondering)
alsof mijn lichaamsbeharing nog niet erg genoeg is, begint mijn baardlijn langzaam maar zeker op te schuiven richting mijn ogen, voorlopig zijn het vooral nog donshaartjes onder mijn ogen, maar stilaan beginnen die lang en zwart te worden. ook op mijn voorhoofd beginnen er overal haren te groeien.

ik snap echt niet hoe dit zover kan komen?
niemand in mijn familie heeft ook zo veel haren, ik ben de enige.
het is intussen zo erg dat ik niet meer buiten durf komen, niet meer tegen mensen durf praten, ... zelfs met kleren aan zie je overal mijn haar, het steekt gewoon overal uit.

ik vraag me echt af wat er mis is met me? heeft iemand enig idee wat hier aan te doen valt? want ik zie het echt niet meer zitten om zo verder te moeten
zakdoek is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2010, 22:17   #2
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Hee ik ken dat! Ik heb ook vanaf mn 16e ongeveer al rug haar enzo. Eerst heel weinig, daarna superveel! Niemand weet/wist het. Nu ondertussen wel omdat ik al midden 20 ben. Dus dan ga je er anders over denken enzo! Maar ondertussen ook 7 of 8 laserbehandelingen gehad voor m,n rug.. dus dat schiet wel op en krijg je meer zelfvertrouwen van

Aan te raden! Alleen ben je nog te jong. Je moet eerst even wat jaartjes groeien zodat alles uitgegroeid is ( hoe zeg je dat, vergroeid)

Succes
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2010, 21:43   #3
last_rose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2010
Berichten: 5
Mijn excuses.

Ik vind juist dat beharing (ookal is het extreem) passen bij een man. Ik kan eigenlijk geen man bedenken zonder beharing. Voor mij is het eigenlijk zo; hoe meer beharing bij een man, hoe aantrekkelijker een man! Als jullie als man zijnde dit al zo erg vinden, wens ik alle vrouwen met hirsutisme veel sterkte en kracht toe. Ik hoop dat jullie niet boos gaan worden op mij
last_rose is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2010, 12:34   #4
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
zullen we een keer daten hahaha.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overbeharing door afvallen? Estherr Hirsutisme - Algemeen 16 5 december 2009 16:41
rood harige met overbeharing Wika Hirsutisme - Algemeen 0 1 september 2009 09:27
Overbeharing? Kruiden tegen overbeharing? Ukkie Hirsutisme - Behandelingen 7 13 juli 2009 21:07
antihistamicum(anti-allergiemiddelen) en overbeharing??? Marte Hirsutisme - Algemeen 9 9 april 2007 18:13
overbeharing man - laserbehandelingen notsosmooth Hirsutisme - Behandelingen 2 18 oktober 2002 14:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.