Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 november 2016, 02:15   #76
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
Vandaag om 13:00 uur laatste afspraak voor MHP, ik geloof de 6de behandeling. Hierna zal ik uitgebreid mijn verslag doen over de behandelingen en alles er omheen.
Ook foto's van alle kanten van het eindresultaat......
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2016, 09:16   #77
A321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 57
Geslacht:
Pfff sterkte, ook vanwege die vlek... Ben benieuwd naar je foto's
A321 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2016, 09:01   #78
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A321 Bekijk bericht
Pfff sterkte, ook vanwege die vlek... Ben benieuwd naar je foto's
Zodra ik effe genoeg tijd heb zal uitgebreid mijn verslag doen van begin tot eind. En ja over dat vlek toen ik het vroeg, werd mij gezegd omdat het inkt is daarom zie je dat.. Dus volgens hem normaal dus..
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2016, 00:00   #79
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
Zodra ik effe genoeg tijd heb zal uitgebreid mijn verslag doen van begin tot eind. En ja over dat vlek toen ik het vroeg, werd mij gezegd omdat het inkt is daarom zie je dat.. Dus volgens hem normaal dus..
Opmerkelijk antwoord. Ook besproken de vlek weg te laseren en het stukje opnieuw te doen. Zou niet accepteren teveel op dezelfde plek te blijven werken want voordat je het weet wordt het erger en ga je het nog meer zien.

Je hebt wel veel behandelingen nodig gehad. Ik heb op het forum van HIS hair ook wel eens gelezen over vele behandelingen omdat bij sommige personen het immuunsysteem te hard werkt en de pigmenten afbreekt. Uiteindelijk zitten de pigmenten minder diep dan een tattoo en wordt andere 'inkt' gebruikt.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2016, 12:23   #80
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Opmerkelijk antwoord. Ook besproken de vlek weg te laseren en het stukje opnieuw te doen. Zou niet accepteren teveel op dezelfde plek te blijven werken want voordat je het weet wordt het erger en ga je het nog meer zien.

Je hebt wel veel behandelingen nodig gehad. Ik heb op het forum van HIS hair ook wel eens gelezen over vele behandelingen omdat bij sommige personen het immuunsysteem te hard werkt en de pigmenten afbreekt. Uiteindelijk zitten de pigmenten minder diep dan een tattoo en wordt andere 'inkt' gebruikt.
Edwin ik had het ook anders gewild, zoals jij dat aangeeft en ik ook zelf wil. Ik zal komend week effe bellen hierover.. Ik laat het wel weten..
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2016, 07:39   #81
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Opmerkelijk antwoord. Ook besproken de vlek weg te laseren en het stukje opnieuw te doen. Zou niet accepteren teveel op dezelfde plek te blijven werken want voordat je het weet wordt het erger en ga je het nog meer zien.

Je hebt wel veel behandelingen nodig gehad. Ik heb op het forum van HIS hair ook wel eens gelezen over vele behandelingen omdat bij sommige personen het immuunsysteem te hard werkt en de pigmenten afbreekt. Uiteindelijk zitten de pigmenten minder diep dan een tattoo en wordt andere 'inkt' gebruikt.
Het vervelende is dat de zijkanten niet gestoppeld lijken als je het van dichtbij bekijkt. Het lijkt gewoon ingekleurd, in plaats van mooie stoppeltjes..
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2016, 12:39   #82
Luchtkasteel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week een account aangemaakt op dit forum om meer informatie te vinden over MHP. Het is fijn om te zien dat al veel mensen ervaring hebben met deze behandeling en hier hun ervaringen delen.

Ik denk erover om een MHP behandeling te doen want de resultaten zien er op foto's vaak goed uit. Toch twijfel ik nog een beetje omdat ik alleen foto's heb gezien en nog geen 'echt' resultaat. Ik heb op verschillende fora gelezen dat het er in het echt anders (beter) uitziet.

Daarom vroeg ik me af of er misschien iemand in (de buurt van) Amsterdam woont/werkt die een MHP behandeling heeft gehad die het goed vindt als ik even kijk naar hoe het eindresultaat er bij hem/haar uitziet. Ik vind het belangrijk om een realistisch beeld te hebben voordat ik zelf met de behandeling begin.

Hoor graag van jullie!
Luchtkasteel is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2016, 10:39   #83
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luchtkasteel Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week een account aangemaakt op dit forum om meer informatie te vinden over MHP. Het is fijn om te zien dat al veel mensen ervaring hebben met deze behandeling en hier hun ervaringen delen.

Ik denk erover om een MHP behandeling te doen want de resultaten zien er op foto's vaak goed uit. Toch twijfel ik nog een beetje omdat ik alleen foto's heb gezien en nog geen 'echt' resultaat. Ik heb op verschillende fora gelezen dat het er in het echt anders (beter) uitziet.

Daarom vroeg ik me af of er misschien iemand in (de buurt van) Amsterdam woont/werkt die een MHP behandeling heeft gehad die het goed vindt als ik even kijk naar hoe het eindresultaat er bij hem/haar uitziet. Ik vind het belangrijk om een realistisch beeld te hebben voordat ik zelf met de behandeling begin.

Hoor graag van jullie!
Mijn ervaring is dat het op foto's er beter uitziet en in het echt niet..
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2016, 10:42   #84
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
Mijn ervaring is dat het op foto's er beter uitziet en in het echt niet..
Volgens mij doet Wesley (wat echt een pioneer is op haargebied) aan MHP. Wellicht kan hij jouw beter helpen?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2016, 08:48   #85
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Volgens mij doet Wesley (wat echt een pioneer is op haargebied) aan MHP. Wellicht kan hij jouw beter helpen?
Is er iemand op dit forum met echt goed mhp resultaat. Het liefst graag close up foto's..
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2016, 11:30   #86
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik doe inderdaad ook mhp , ik heb reeds 3 trainers gehad en beschik over 2 certificaten voor SMP / MHP

die zijkanten zou ik toch niet meer laten bijwerken , er lijkt al teveel inkt daar te zitten vandaar die gloed

die ultra fijne techniek is voor 80 % de skills van de uitvoerder trouwens , los van de naaldjes , je kan de naald ook te diep in de huid prikken dan krijg je nog steeds grote dots van een fijn naaldje ,prik je te ondiep dan geneest het eruit

over de hele scalp moet je de techniek aanpassen op de verschillende zones van de huid om juist een heel fijn stoppeltje te bekomen

mhp of scalp pigmentation word opgebouwd met verschillende tinten zwart , de uitvoerder heeft elk hun manier van het pigment te bereiden en af te stemmen op de huidtint (aanwezige melanine ), er word een pigment gebruikt dat bestaat uit 1 kleur , bekijk het als een soort zwart dat niet bestaat uit kleuren dat verdund is om een bepaalde grijstint te verkrijgen , ook de shaven look genoemd

een goede uitvoerder kan de pigmentstippen of vlekken individueel corrigeren of verwijderen zonder te moeten laseren , ik zou lasersessies als laatste optie nemen trouwens... waar je zapt krijg je lege cirkels tussen de aanwezige pigmenten , terwijl ze stip per stip verwijderen met de smp machine enkel de stip verzacht of verwijderd...

voor degelijk geplaatste pigmentatie moet je zeker toch 4 - 5 sessies rekenen , omdat de scalp de meest complexe huid is van jouw hele lichaam

je moet al perfectionist zijn om hier goed in te worden...

ik ben benieuwd naar jouw 6de sessie
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 20 december 2016 om 12:29
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2016, 21:15   #87
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik doe inderdaad ook mhp , ik heb reeds 3 trainers gehad en beschik over 2 certificaten voor SMP / MHP

die zijkanten zou ik toch niet meer laten bijwerken , er lijkt al teveel inkt daar te zitten vandaar die gloed

die ultra fijne techniek is voor 80 % de skills van de uitvoerder trouwens , los van de naaldjes , je kan de naald ook te diep in de huid prikken dan krijg je nog steeds grote dots van een fijn naaldje ,prik je te ondiep dan geneest het eruit

over de hele scalp moet je de techniek aanpassen op de verschillende zones van de huid om juist een heel fijn stoppeltje te bekomen

mhp of scalp pigmentation word opgebouwd met verschillende tinten zwart , de uitvoerder heeft elk hun manier van het pigment te bereiden en af te stemmen op de huidtint (aanwezige melanine ), er word een pigment gebruikt dat bestaat uit 1 kleur , bekijk het als een soort zwart dat niet bestaat uit kleuren dat verdund is om een bepaalde grijstint te verkrijgen , ook de shaven look genoemd

een goede uitvoerder kan de pigmentstippen of vlekken individueel corrigeren of verwijderen zonder te moeten laseren , ik zou lasersessies als laatste optie nemen trouwens... waar je zapt krijg je lege cirkels tussen de aanwezige pigmenten , terwijl ze stip per stip verwijderen met de smp machine enkel de stip verzacht of verwijderd...

voor degelijk geplaatste pigmentatie moet je zeker toch 4 - 5 sessies rekenen , omdat de scalp de meest complexe huid is van jouw hele lichaam

je moet al perfectionist zijn om hier goed in te worden...

ik ben benieuwd naar jouw 6de sessie
Mooie uitleg Wesley, mijn stoppels zien er helemaal niet mooi uit. Ze zien er dof uit en lijkt wel uitgelopen. De zijkanten zie je ook geen stoppels, maar lijkt gewoon ingekleurd..

Als ik dit eerder had geweten was ik er nooit aan begonnen..
Heb jij een aantal close up foto's Wesley van jou werk??

Hoeveel vraag jij trouwens om een hoofd te behandelen??

Laatst gewijzigd door Innovator; 24 december 2016 om 20:34
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2016, 21:17   #88
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luchtkasteel Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week een account aangemaakt op dit forum om meer informatie te vinden over MHP. Het is fijn om te zien dat al veel mensen ervaring hebben met deze behandeling en hier hun ervaringen delen.

Ik denk erover om een MHP behandeling te doen want de resultaten zien er op foto's vaak goed uit. Toch twijfel ik nog een beetje omdat ik alleen foto's heb gezien en nog geen 'echt' resultaat. Ik heb op verschillende fora gelezen dat het er in het echt anders (beter) uitziet.

Daarom vroeg ik me af of er misschien iemand in (de buurt van) Amsterdam woont/werkt die een MHP behandeling heeft gehad die het goed vindt als ik even kijk naar hoe het eindresultaat er bij hem/haar uitziet. Ik vind het belangrijk om een realistisch beeld te hebben voordat ik zelf met de behandeling begin.

Hoor graag van jullie!
Als je het in het echt wilt zien ga je toch gewoon naar een open dag van BCN. Amsterdam - Noordwijk is echt wel te doen
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2016, 15:29   #89
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik post hier binnenkort closeup foto's

ik heb een aantal mensen dat deelnemen aan fotomateriaal , inclusief hd closeups

binnen een week tot 2 weken max kan ik meer closeup foto documentatie tonen , ik heb wel op mijn telefoon een closeup na de eerste sessie ( met lichter pigment als startsessie )

het is lastig om mensen te vinden voor foto / video materiaal op te bouwen , echter heb ik nu een aantal mensen dat deelnemen aan foto en zelfs video testimonials , dus dit word binnenkort in orde gezet zodat jullie kunnen meekijken...

het meeste dat ik zie is : mensen dat hun haarsituatie verbergen met petjes , toppik of zelfs een haarwerk en dat dan smp /mhp doen om nadien gewoon te zeggen : ja ik had haar hoor , ik scheer het nu gewoon kort

ik heb wel een haarweb-lid als klant om een uitgedunde donor + kruin op te vullen , ik weet niet zijn nickname maar jullie mogen hier ook nog een review verwachten van zijn mening van mijn werk

ik reken 500 € / zone ( all in , zoveel sessies als er maar nodig zijn)

ik werk zeer fijn , maar je hebt een aantal sessies nodig voor het klaar is , dit mede om zeker pigment blowout te vermijden...
blowouts zijn stipjes dat expanden naar macro dots of vlekjes , je vind hiervan wel documentatie op youtube

wat ik ook opmerk op redelijk wat foto's en videos is dat ze nog wat klein beetje verdichten met donkerder pigment tussen de stoppels en dan de foto's of videos maken , je moet al een getraind oog hebben hierin maar als je goed oplet zie je het soms wat : heel lichte rode gloed tussen de smp met wat meer diepte (tijdelijk) als gevolg door de net geplaatste pigmentstippen tussen de reeds herstelde pigmentatie , bijna iedereen doet het zo blijkbaar , het spreekt net iets meer aan... vandaar dat soms mensen onrealistische verwachtingen krijgen van deze behandeling , voor mij is het best om niet te donker te gaan in je tint en een soft shaven look te hanteren , hoe zachter hoe natuurlijker

het is hier wel niet de bedoeling om iemand zijn werk af te breken , het is zo dat tot 4 - 5 weken na de sessie de huid nog pigment verwerkt , dus dit kan betekenen dat dotjes terug wat fijner worden zodra de huid het probeert af te voeren , de grootste uitdaging is om het zo fijn mogelijk te maken op elk hoofd waar de huid steeds anders is ( dikte huidlagen , aanwezige melanine in de huid enz)

de juiste techniek hanteren en het pigment correct afstemmen op de skintone kan hier wel een groot verschil maken , het is 80% techniek / skills

ik heb wel een closeup staan op mijn tel maar dit is 2 weken na een eerste startsessie , de stipjes zijn wel heel fijn , je moet de meeste zelfs al goed zoeken tussen de haartjes
je kan steeds met mij appen op whatsapp , ik zend jouw mijn telefoonnr door via PM
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 24 december 2016 om 15:47
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2016, 17:48   #90
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Eindresultaat Mhp Tattoo Bob

Zie eindresultaat Mhp tattoo Bob

http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...pictureid=3282

Laatst gewijzigd door Innovator; 24 december 2016 om 20:33
Innovator is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mhp

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.