Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 november 2020, 21:56   #106
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Dag 3 alweer

Transplantatie gebied alweer een aantal keer gewassen en het donorgebied behandeld met Bepanthen verzorgende crème. Dit werkt tegen het trekken van de huid maar onderdrukt ook de jeuk.

Zwellingen zijn grotendeels weggetrokken en mijn wallen zijn ietwat rood/geel gekleurd. Stoppeltjes beginnen langzaamaan te komen. Na morgen mag het transplantatie gebied langer nat blijven. Dat betekent dat de korstjes makkelijker leeg maken.

Heb 4 nachten met het nekkussentje geslapen. Dat ging niet verkeerd. Aankomende nacht voor het eerst weer op het normale kussen.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2020, 20:16   #107
Kaastosti
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Ha themen, top dat je je verhaal zo open doet met foto's er bij

Tien jaar geleden geconcludeerd dat ik gewoon keihard kaal ging worden, dus dan maar de eer aan jezelf houden en de tondeuse er overheen halen.

Het misstaat niet, maar toch he... de techniek staat niet stil en er zijn mogelijkheden. Dat is natuurlijk bij iedereen anders. Mijn verwachting is dat ik behoorlijk aan de beurt ben, want van de prijzen schrik ik toch nog enigszins. Die lopen ook behoorlijk uiteen.

Tot je een afspraak maakt weet je het niet, dus ik ga toch ook maar eens wat meer info inwinnen
Kaastosti is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2020, 20:24   #108
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
En je moet ook voor jezelf beslissen wil je in NL/Belgie behandeld
worden of maakt een reisje naar het buitenland je niets uit.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaastosti Bekijk bericht
Ha themen, top dat je je verhaal zo open doet met foto's er bij

Tien jaar geleden geconcludeerd dat ik gewoon keihard kaal ging worden, dus dan maar de eer aan jezelf houden en de tondeuse er overheen halen.

Het misstaat niet, maar toch he... de techniek staat niet stil en er zijn mogelijkheden. Dat is natuurlijk bij iedereen anders. Mijn verwachting is dat ik behoorlijk aan de beurt ben, want van de prijzen schrik ik toch nog enigszins. Die lopen ook behoorlijk uiteen.

Tot je een afspraak maakt weet je het niet, dus ik ga toch ook maar eens wat meer info inwinnen
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2020, 20:43   #109
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik ben een risicomijdend persoon. Ik ben totaal niet van medische dingen, onzekerheden, controle uit handen geven etc. Ik ben zeer nieuwsgierig en pluis alles uit en laat zover ik kan niks aan de toeval over. Voor mij was een trip naar Turkije gewoon geen optie. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die prima ervaringen hebben vanuit behandelingen vanuit Turkije. Voor mij was duidelijk dat ik dat niet wilde en gewoon in Nederland behandeld wilde worden. Lang gezocht ook ervaringen gelezen etc. Voor mij was het klip en klaar en voldeed Kliniek Veldhoven volledig. Tijdens de behandeling hebben ze het bewezen. De prijzen, tsja het is niet goedkoop.

Maar als je het totaalbedrag van 7750€ terug rekent naar 4-5 dames die 8 uur per dag bezig zijn inclusief operatie kamer, materiaal en natuurlijk de arts dan is het helemaal niet gek
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2020, 21:04   #110
Kaastosti
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Heel herkenbaar. Als je zoekt naar HT vind je heel veel links naar Turkije, daar zit ik ook gewoon niet op te wachten, ondanks de ongetwijfeld prima ervaringen die mensen daar kunnen hebben. Je betaalt significant minder, maar vind het gewoon geen prettig idee.

Het is gezien de nodige tijd, technische middelen etc. ook niet per sé duur, maar nog wel steeds veel geld Er gaan dagen voorbij dat ik 't niet uitgeef.
Kaastosti is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2020, 23:39   #111
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Je moet ook zeer zeker niet over één nacht ijs gaan. Het is zeker veel geld en er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen betalen.

Voor mij was het een kwestie van prioriteiten stellen en mijn centen apart zetten waar andere mensen het geld uitgeven aan andere dingen.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2020, 20:00   #112
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Dag 5

Ik merk sinds gister meer “zenuwpijn” in het donor. Hebben jullie die ervaring ook? Tot wanneer houdt dat gemiddeld aan?

Foto’tje herstel gaat lekker dag 1 versus dag 4
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4A9EDA2C-6A51-4075-842A-F50BBD7693D7.jpg‎ (151,5 KB, 549x gelezen)
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2020, 22:24   #113
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Ik heb heel soms dat het wat prikt in het donorgebied maar dit is maar een paar tellen dan trekt het weer weg. Jij hebt er periodes last van?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Dag 5

Ik merk sinds gister meer “zenuwpijn” in het donor. Hebben jullie die ervaring ook? Tot wanneer houdt dat gemiddeld aan?

Foto’tje herstel gaat lekker dag 1 versus dag 4
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2020, 23:49   #114
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Sinds dag 4 word ik in de ochtend wel wakker van de pijn. Niet extreem maar echt een onderhuids zenuwpijn/ontstekingpijn gevoel. En in de avond neemt het toe. Kliniek gaf al aan dat het na dag 3 wat meer pijn kon ontstaan.

Als ik paracetamol neem icm diclofenac werkt dat goed!
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2020, 01:11   #115
fok7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2015
Berichten: 29
Geslacht:
Bij mij was die pijn er ook. Duurde bij mij ongeveer twee weken. Vrij lang dus. Bij het wassen moet ik ook voorzichtig zijn, want het was heel erg gevoelig.

Nu nog af en toe jeuk. Ik zit nu op dag 22.
fok7 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2020, 01:27   #116
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Hier ook nog soms wat jeuk. de korstjes zijn nagenoeg weg. Ik ga mijn
12e dag in naar mijn HT.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fok7 Bekijk bericht
Bij mij was die pijn er ook. Duurde bij mij ongeveer twee weken. Vrij lang dus. Bij het wassen moet ik ook voorzichtig zijn, want het was heel erg gevoelig.

Nu nog af en toe jeuk. Ik zit nu op dag 22.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2020, 10:59   #117
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
@crazy9
Had jij je HT ook in veldhoven?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2020, 19:17   #118
Seneca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2020
Berichten: 5
Geslacht:
De HT ziet er goed uit. Ik zal dit topic zeker met grote belangstelling volgen de aankomende tijd.

Ik heb eind januari een afspraak bij Veldhoven staan. Ze hebben het erg druk zei de dame aan de telefoon. Ik moet zeggen dat ik dat niet verwacht had in deze coronatijd. Mijn inschatting zou eerder zijn dat men het geld liever op zak houd in deze onzekere tijden.
Aan de andere kant is het als je thuiswerkt er nu best wel een goede tijd voor.

Een winter HT zit er voor mij dus helaas niet meer in. Ik wil de procedure liever niet in de zomer doen aangezien ik zomers voornamelijk buiten werk. Zo'n ingrijpende verandering doe ik toch liever in de winter ''uit het zicht'' en in de mutsentijd.
Mocht ik na het consult de beslissing nemen om het doen dan zal ik op tijd de operatie inplannen. Zo midden oktober. Dan kun je de hele winter genezen en heb je in de lente al weer aardig wat haar.

Op zich valt de haaruitval bij mij nog mee voor iemand van 44. Ik kan het aardig dekkend houden. Een jaar later zou technisch gezien zeker kunnen. Ik zal te zijner tijd een topic aanmaken.
Seneca is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2020, 20:17   #119
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik heb juist bewust gekozen voor de winter. Van de zomer wil ik genieten en buiten zijn. Aanvullend biedt de corona juist voordelen. Je zit toch meer binnen en je kunt nergens komen, dus ook niet het gevoel dat ik iets mis. Belangrijk voordeel betreft het thuiswerken tijdens corona. Deze combinatie zijn voor mij ideale omstandigheden!
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2020, 21:06   #120
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Ik heb juist bewust gekozen voor de winter. Van de zomer wil ik genieten en buiten zijn. Aanvullend biedt de corona juist voordelen. Je zit toch meer binnen en je kunt nergens komen, dus ook niet het gevoel dat ik iets mis. Belangrijk voordeel betreft het thuiswerken tijdens corona. Deze combinatie zijn voor mij ideale omstandigheden!
Helemaal eens.

In juli een HT laten uitvoeren, dit is het enige voordeel van corona; niks te doen en thuis werken; beter kan niet tijdens een HT.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3100 grafts, 3150 grafts, haartransplantatie, veldhoven

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.