Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 augustus 2004, 23:15   #1
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
[fluridil] Algemeen

Het lijkt wel of iedereen momenteel alleen nog maar bezig is met RK19 de hemel in te prijzen of juist af te branden, maar toch wil ik ff de aandacht vestigen op Fluridil. Gebruik het spul nu zelf enkele maanden en ik ben er zeer tevreden over. Heb geen extra haargroei ofzo, maar het lijkt erop of mijn haaruitval gewoon gestopt is. Nu las ik toevallig op hairsite ook al positieve berichten van gebruikers.

http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....5830&mode=full

Toegeven het zijn maar enkele reacties, maar de meeste zijn wel positief.
Wie gebruiken er hier nog meer Fluridill?

Laatst gewijzigd door Tiuri; 9 december 2005 om 11:46
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2004, 23:39   #2
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Perhaps, unfortunately, but understandably based on what had been said above, in order to keep the androgen receptor in check it is necessary to continue applying Fluridil daily. In a number of volunteers we found that after some 3 to 4 months of use, new hair growth, "peach fuzz" - the appearance of baby hair - was induced in the scalp, unless it had been hairless for many years. With time and patience which the hair growth cycle requires - and which may be as long as one year - we often observe a gradual transformation of the "baby hair" into hair of normal appearance.


Dit komt uit studies, maar dit doet minoxidil toch al erg goed?
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 00:06   #3
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Op zich is het wel interessant. Mag ik vragen hoeveel jij er op maandbasis voor betaalt en waar jij het koopt? Op de website kan ik niets vinden over bestellen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 00:07   #4
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Oh ja en hoe voeg je het toe? Na het wassen van je haar? Hoe vaak was je je haar? Elke dag?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 00:21   #5
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
ik heb ook aan fluridil zitten denken, maar heb nu al mn duta en xandrox die ook wat kosten en die vita's zijn ook niet goedkoop. dus voorlopig niet.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 00:23   #6
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Hmmm, ik denk dat ik toch eens kan gaan voor fluridil. Het schijnt dat het de androgeenreceptoren bij de haarfollikels (tijdelijk) inactief maakt. Op die manier kan DHT zich niet binden aan de haarfollikels.

Ralluf heb je geen enkele hergroei meegemaakt?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 00:27   #7
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
ik heb ook aan fluridil zitten denken, maar heb nu al mn duta en xandrox die ook wat kosten en die vita's zijn ook niet goedkoop. dus voorlopig niet.
same here, ik probeer 3/4 maanden minox en duta en daarna zie ik wel verder
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 17:47   #8
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik ga Fluridil proberen. Ik hoor er zoveel positieve berichten over en het is helemaal niet veel gedoe om het aan te brengen volgens mij.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 18:16   #9
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik ga Fluridil proberen. Ik hoor er zoveel positieve berichten over en het is helemaal niet veel gedoe om het aan te brengen volgens mij.
icm met minox haarmannetje? of kan dat niet. Als dat wel kan wil ik het ook wel proberen
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 18:23   #10
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
icm met minox haarmannetje? of kan dat niet. Als dat wel kan wil ik het ook wel proberen
Ja, dat kan prima heb ik begrepen . Maar het is dan wel aan te raden om eerst Minoxidil toe te passen en dan pas Fluridil, aangezien Fluridil afgebroken wordt in water. Ik weet niet of er in Minoxidil water zit? Maar voor de zekerheid zou ik het gewoon niet doen. En je kunt dan beter eventjes Minoxidil ook goed laten inwerken.

http://www.menspharma.com/faq.html

In die FAQ staat er iets over. Kijk bij de FAQ "Can Eucapil® be used at the same time as other topically applied treatments?"

Ik zie ook dat Fluridil nu uitgebreid is met een Grape Seed Extract. Daarin zit een stof waarvan een Japanse studie heeft aangetoond dat het bij langdurig gebruik haar weer compleet terug kan laten groeien . Maar ja, dat is altijd maar afwachten.

Ik heb het inmiddels besteld.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 18:24   #11
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Dit is dan weer niet zo positief:

"David, i use Minoxidil for more than five years and spiro Cream for 3 years or so. I tried Fluridil but the alcohol concentration killed my hairs and 17a-stradiol doesn´t seem to be the answer.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 18:25   #12
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
...En het is nu met PayPal betaald . Gaaf joh, zo'n CreditCard.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 18:27   #13
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
mja wat ik niet snap is, hoe een topical produkt zoals Fluridil haaruitval kan stabileren? Ik bedoel moet je das spul dan elke ochtend en avond over je gehele hoofdhuid gooien?
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 18:28   #14
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Dit is dan weer niet zo positief:

"David, i use Minoxidil for more than five years and spiro Cream for 3 years or so. I tried Fluridil but the alcohol concentration killed my hairs and 17a-stradiol doesn´t seem to be the answer.
Mja, dat is slechts één persoon. Als ik de fora zo doorlees hebben echt veel mensen er baat bij. Tenminste, men ervaart het wel zo (men gebruikt het nog te kort om er echt iets over te kunnen zeggen). Ik kan mij echter niet voorstellen, dat het je haar kapot kan maken. Je moet het immers ook niet op je haar smeren, maar tussen je haar op je hoofdhuid.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 18:44   #15
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Mja, dat is slechts één persoon. Als ik de fora zo doorlees hebben echt veel mensen er baat bij. Tenminste, men ervaart het wel zo (men gebruikt het nog te kort om er echt iets over te kunnen zeggen). Ik kan mij echter niet voorstellen, dat het je haar kapot kan maken. Je moet het immers ook niet op je haar smeren, maar tussen je haar op je hoofdhuid.
Ok en ik las dat je het 1x per dag maar hoeft te smeren op je hoofdhuid? (voor het slapen gaan)

En waar heb je het besteld precies?
kevin is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 23:53
[minoxidil] Algemeen cherifo Medicijnen/haargroeimiddelen 3780 20 september 2021 16:09
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 12:59
[fluridil] Shedding ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 10 20 november 2006 15:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.