Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 december 2019, 21:58   #16
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dusmaardus Bekijk bericht
Beste,

Ben benieuwd hoe het er nu uitziet, maatje van me is vandaag bij Beau geweest
Beste dusmaardus,

Omdat ik de dichtheid nog ‘vervelend’ vind, millimeter ik het om de twee weken. Ik zit over twee dagen op drie maanden.

Het vervelende aan alles is dat je continu afvraagt of het hierbij blijft en of dat het nog beter zal worden. Je hebt geen antwoord van te voren maar doordat ik verhalen van anderen lees blijf ik enigszins positief over dat het beter zal worden. Je geduld wordt echt getest, in ieder geval de mijne.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 29028548-1E0F-4A19-879F-CA77AFF02B16.jpg‎ (144,8 KB, 573x gelezen)
Bestandstype: jpg ABAAB857-B6E0-4FDD-822F-817A82A5A39F.jpg‎ (144,0 KB, 431x gelezen)
Bestandstype: jpg AAB3F711-E461-4CBC-82D2-3C7A82DD1C06.jpg‎ (143,9 KB, 459x gelezen)

Laatst gewijzigd door Gerritm; 3 december 2019 om 08:48
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2019, 13:50   #17
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Mijn eerlijke antwoord: je maakt je te druk. De vraagstelling kan je omdraaien: bij wie groeit er na drie maanden een volle bos? Bij niemand. Gemiddeld komt geloof ik 95% vd haren uit. Met een dikte die meestal groter is dan wat bovenop je hoofd zit. Ik zit ook op 3.5-4 maanden en nu krijg ik het gevoel dat het ietsje voller gaat lijken.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2019, 14:59   #18
YvesVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 30
beste,

geen zorgen maken, alles begint maar bij 3 maanden !!
YvesVG is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2019, 04:00   #19
donniedarko
in search off...
 
donniedarko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Locatie: leeuwarden
Berichten: 353
Geslacht:
Hallo GerritM Ik ben ook bij BeauClinic behandelt.
En ik ben benieuwd of jij na dat ene flesje Minoxidil, dat ook bent gaan door gebruiken...
Of dat je bent overgestapt naar Nanoxidil ?.
__________________
Huidig regime:

Revita shampoo
witte/groene thee
haar tabletten/Zink/Biotine
Minoxidil (9-11-2019 begonnen)
Foligain (5-9-2014 begonnen)
Dutasteride (26-08-2019 begonnen)
Fue 2000 Grafts (1-11-2019)

gestopt:


Propecia: (na 13 jaar gebruik)
Spectral.DNC-N (na 5 jaar gebruik)

Stand van zaken:
Zeer tevreden met huidige haar situatie.
donniedarko is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2019, 19:29   #20
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko Bekijk bericht
Hallo GerritM Ik ben ook bij BeauClinic behandelt.
En ik ben benieuwd of jij na dat ene flesje Minoxidil, dat ook bent gaan door gebruiken...
Of dat je bent overgestapt naar Nanoxidil ?.
Hé Donniedaro,

Minoxidil ben ik mee gestopt, het maakte mijn huid nogal rood en droog. Nanoxidil wilde ik wel gaan gebruiken maar tot nu toe nog niet gebruikt omdat ik veel moest reizen en niet echt de tijd heb genomen om het te halen. Ik heb er dus helaas geen ervaring mee maar wil het nog wel gaan aanschaffen en proberen.
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2019, 21:37   #21
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Ik had dezelfde uitgangssituatie als dat u had en ik heb nog steeds spijt dat ik in 2011 behandeld ben.

Je zal namelijk altijd een duidelijke scheidingslijn blijven zien tussen de bestaande en nieuwe haarlijn.
En daardoor is mijn "obsessie/frustratie" alleen nog maar toegenomen tov voor de behandeling.

Maar ja, eerst gedaan en toen bedacht, heeft menigeen verdriet gebracht.

Laatst gewijzigd door Dino33; 13 december 2019 om 21:45
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2019, 21:46   #22
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Ik had dezelfde uitgangssituatie als dat u had en ik heb nog steeds spijt at ik in 2011 behandeld ben.

Je zal namelijk altijd een duidelijke scheidingslijn zien tussen de bestaande en nieuwe haarlijn.

Maar ja, eerst gedaan en toen bedacht, heeft menigeen verdriet gebracht.
Dit is je eerste fatsoenlijke bijdrage, negatief maar in ieder geval eerlijk.
Om nu niemand om deze reden iets te gunnen is vals en te kort door de bocht.
Ken genoeg voorbeelden waar die transplantatie nog altijd stand houdt, helemaal mee de wetenschap dat het vertraagd.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2019, 22:47   #23
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Ik had dezelfde uitgangssituatie als dat u had en ik heb nog steeds spijt dat ik in 2011 behandeld ben.

Je zal namelijk altijd een duidelijke scheidingslijn blijven zien tussen de bestaande en nieuwe haarlijn.
En daardoor is mijn "obsessie/frustratie" alleen nog maar toegenomen tov voor de behandeling.

Maar ja, eerst gedaan en toen bedacht, heeft menigeen verdriet gebracht.
Hoi Dino,

Bedankt voor je reactie. Ik ben ook erg realistisch en verwacht geen volle bos zoals ik het had. Ik hoop gewoon graag dat het zodanig goed is, dat het niet opvalt. Wat mij vooral hielp is dat twee vrienden van mij ook een haartransplantatie hebben gehad waarvan ik erg te spreken ben. Alleen daarom heb ik de keuze gemaakt om een haartransplantatie te ondergaan. Het enige verschil is dat ik in Nederland ben gegaan en zij in Turkije. Ik laat mijn haar nu groeien en moet al eerlijk toegeven dat ik tevreden ben met hoe het groeit. Ik heb nog +/- 6,5 maand tot het een jaar geleden is. Ik laat het sinds kort ook gewoon groeien en dan is het verschil al snel minder met de bestaande haren dan gemillimeterd. Nog altijd wel verschil maar hoop dat het weg trekt. Ik vind het spijtig en vervelend dat je geen gewenste resultaat hebt, kan me voorstellen dat het veel frustratie met zich mee brengt. Ik zou zeggen houdt mijn forum in de gaten, wie weet gaat het goed en kan het dus toch..

Nogmaals bedankt voor je bericht!

Laatst gewijzigd door Gerritm; 13 december 2019 om 23:09
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2019, 15:29   #24
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Ik ga 30 januari bij Beauclinic ook voor een HT, toevallig ook voor 1400 grafts, we hebben nagenoeg dezelfde situatie dus ik blijf jou zeker volgen! Je loopt een paar maanden voor dus is goede motivatie voor mij. Ben erg benieuwd naar de volgende update met fotos!
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2019, 16:48   #25
meneernieuwhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerritm Bekijk bericht
Beste dusmaardus,

Omdat ik de dichtheid nog ‘vervelend’ vind, millimeter ik het om de twee weken. Ik zit over twee dagen op drie maanden.

Het vervelende aan alles is dat je continu afvraagt of het hierbij blijft en of dat het nog beter zal worden. Je hebt geen antwoord van te voren maar doordat ik verhalen van anderen lees blijf ik enigszins positief over dat het beter zal worden. Je geduld wordt echt getest, in ieder geval de mijne.

Ik ben in mei geholpen bij Beau Clinic, en ik had dezelfde twijfels, onzekerheden. Het lastige is dat, ook al heb je zo'n forum als dit, nog steeds onzeker blijft.


Maar ik kan je nu zeggen, wellicht helpt het wat, het komt echt wel goed! Sinds oktober laat ik nu mijn haar groeien en het begint echt al dichter te worden. Er was bij mij aan een kant namelijk wat minder dichtheid, en dat begint nu ook veel minder te worden.


Succes en maak je niet te druk! :-)
meneernieuwhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2019, 22:24   #26
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomUng Bekijk bericht
Ik ga 30 januari bij Beauclinic ook voor een HT, toevallig ook voor 1400 grafts, we hebben nagenoeg dezelfde situatie dus ik blijf jou zeker volgen! Je loopt een paar maanden voor dus is goede motivatie voor mij. Ben erg benieuwd naar de volgende update met fotos!
Goed om te horen! Inderdaad de ideale voorbeeld als je ook 1400 grafts hebt. Op de forum kon ik zelf helaas geen vergelijkbaar situatie vinden!

Ik heb weer foto’s toegevoegd van vandaag. Nu ik het laat groeien zie je echt vooruitgang.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2EEE7153-5256-41C8-A0F5-D3EA6620933E.jpg‎ (144,6 KB, 526x gelezen)
Bestandstype: jpg 6FF0AF5B-3E4E-4B2A-B912-611AD1EE39E7.jpg‎ (145,7 KB, 392x gelezen)
Bestandstype: jpg 783C8CB9-E4FF-4ADD-A369-0E693E1C48C2.jpg‎ (151,3 KB, 458x gelezen)
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2019, 09:16   #27
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Ziet er echt al goed uit en volgens mij wordt het de komende maanden alleen nog maar beter!
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2020, 11:24   #28
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Je zit inmiddels op ruim 4 maanden als ik het goed heb?

Ik ga over 2 weken 1400 graft laten transplanteren bij Beauclinic.

Hoe sta je er nu voor als ik vragen mag?
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2020, 14:59   #29
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Heb je een recente foto van het gedeelte dat moet gedaan worden?1400 grafts vind ik persoonlijk een klein aantal en ik ben het volkomen eens wat Advisor op 10 Juni schreef wat betreft de berekening per cm2.Er word hier meermaals geschreven van 30/40 en zelfs 45/50 grafts per cm2 maar als ik foto,s vergroot van HT ers en ik stel me 1 cm2 voor op het hoofd heb ik toch moeite om te geloven dat men dergelijke aantallen per cm2 heeft ingepland.Ook het feit dat men bij mij en zoveel anderen gewerkt heeft zonder loop te gebruiken vraag ik me af of dit werkelijk kan.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2020, 15:43   #30
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Bij mij is het gebied wat behandeld gaat worden wel iets minder groot qua oppervlak als ik dat vergelijk met dat van GerritM. (foto is lastig beoordelen, want is niet op schaal)

Er is een schatting gemaakt tijdens het consult, met als oogmerk; gaan voor een zo hoog mogelijke dichtheid. Ik vertrouwde daarbij op zijn ervaring, in het echt is altijd anders dan op een foto, zeker als deze foto niet haarscherp is (pun intended). Ook gaf hij aan dat, als blijkt op de behandeldag, dat er meer grafts nodig zijn t.b.v. het resultaat, het aangegeven en overlegd wordt.

Ik zal eens vragen of de kliniek mij de fotos kan toesturen die tijdens het consult zijn gemaakt met de getekende haarlijn erin, die zou ik je kunnen sturen als je dat wilt.

Laatst gewijzigd door TomUng; 14 januari 2020 om 15:49
TomUng is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.