Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 februari 2005, 20:58   #151
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Haarman hoeft mij geen gelijk te geven, maar ik vind een kale kop gewoon niet mooi, op enkele uitzonderingen na. Ik heb nog wel andere dingen aan mezelf die ik minder mooi vind, maar kan het prima naast me neerlegen, haarverlies niet. Ik hoef geen Tom Cruise te zijn, ik wil er gewoon normaal bij lopen. Kun jij wel steeds aankomen zetten met dat je er schijt aan moet hebben, maar dat heb ik dus niet. Heb jij dat wel ? Prima. Maar laat diegene die dat niet hebben in hun waarde en zeg niet steeds dat "wij" onszelf niet zielig moeten vinden. Ik hoef niemands medelijden te hebben en vind mezelf zeer zeker niet zielig.
Ooooooh nu wordt het al anders. JIJ vindt het minder mooi. Als jij wilt dat anderen jouw in je waarde laten, leg dan zelf anderen ook niet op wat zij wel en niet mooi moeten vinden en wanneer ze het niet met je eens zijn, ze voor gek verklaren.

Er normaal bijlopen? Met kaal of kalend zijn loop je er ook heel normaal bij, vooral tegenwoordig. Kijk eens om je heen man en ga niet de zeurpiet en zielepoot uithangen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Je kunt gewoon doorgaan, accepteren zal ik 't nooit en Pizzacat heeft niet 't evangelie uitgevonden.
Fijn leven zul je dan hebben zo lang er niets gegarandeerd werkt. Dit bedoel ik niet lullig, maar jongen, je hebt geen keus!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2005, 22:53   #152
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
ik heb termen als minderwaardig nooit in de mond genomen. wat ik alleen zeg is dat het vrij zinloos is om je te druk te maken over iets waarover je (helaas) weinig controle hebt. Uiteraard mag je dat wel doen, dat is je goed recht, maar het is zo zonde, daar is het leven toch te kort en te leuk voor?
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2005, 11:55   #153
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ooooooh nu wordt het al anders. JIJ vindt het minder mooi. Als jij wilt dat anderen jouw in je waarde laten, leg dan zelf anderen ook niet op wat zij wel en niet mooi moeten vinden en wanneer ze het niet met je eens zijn, ze voor gek verklaren.

Er normaal bijlopen? Met kaal of kalend zijn loop je er ook heel normaal bij, vooral tegenwoordig. Kijk eens om je heen man en ga niet de zeurpiet en zielepoot uithangen.
Ik had veel van je gedacht maar wist niet dat je zo bijdehand kon zijn.

Ik ben het gewoon niet met je eens wat ik liet blijken door je voor gek te verklaren, moet je niet komen opdraven dat ik je met die opmerking niet in je waarde laat, want dan heb je echt iedere vorm van humor, of hoe je het wilt noemen, verloren.

De enige die die anderen niet in hun waarde laat ben jij door wederom te melden dat ik loop te zeuren en de zielepoot loop uit te hangen. Vriend, als jij er geen problemen mee heb met haarverlies, wat doe je hier dan nog. Ja, je zult er misschien wel makkelijker mee omgaan dan ik, maar zo zijn er nog wel meer dingen in 't leven waar de één makkelijker mee omgaat dan de ander. Gaan we dan meteen iedereen voor zeur en zielepiet uitmaken ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2005, 15:22   #154
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Ik had veel van je gedacht maar wist niet dat je zo bijdehand kon zijn.
Ik ben realistisch.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Ik ben het gewoon niet met je eens wat ik liet blijken door je voor gek te verklaren, moet je niet komen opdraven dat ik je met die opmerking niet in je waarde laat, want dan heb je echt iedere vorm van humor, of hoe je het wilt noemen, verloren.
Je bent het gewoon niet met mij eens en daarom verklaar je mij voor gek? Kun je even de link leggen met de discussie wie wie nu niet in zijn waarde laat? Humor? Binnen de context van die discussie heb ik geen spoor humor kunnen traceren eerlijk gezegd. Ik heb je op de man af gevraagd of je mij voor gek verklaarde en je bevestigde dat. Je zult moeten accepteren dat je in een wereld leeft met zoveel andere mensen en dat alles echt niet draait om jou en jouw denkbeelden. Anderen voor gek verklaren omdat ze niet in jouw denkpatroon passen is absurd!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
De enige die die anderen niet in hun waarde laat ben jij door wederom te melden dat ik loop te zeuren en de zielepoot loop uit te hangen. Vriend, als jij er geen problemen mee heb met haarverlies, wat doe je hier dan nog. Ja, je zult er misschien wel makkelijker mee omgaan dan ik, maar zo zijn er nog wel meer dingen in 't leven waar de één makkelijker mee omgaat dan de ander. Gaan we dan meteen iedereen voor zeur en zielepiet uitmaken ?
Er is niets mis met problemen hebben met je haaruitval, maar het is doorgaans wel de bedoeling dat je een bepaald proces doormaakt, zodat je op een gegeven moment op een punt aankomt waar je leert relativeren en accepteren en zelfs waarderen. Jij praat jezelf de put in en neemt anderen erin mee en je neemt niet de moeite om er anders tegen aan te kijken, terwijl je zelf toch moet kunnen beredeneren dat dat wel het verstandigste is. Niets werkt gegarandeerd en als jij je eigen leven wil verzieken door er constant maar over te zeuren, jaar in jaar uit, moet je dat natuurlijk zelf weten, maar ik zou je graag dan over een jaar of 20 willen spreken om te kijken hoe je dan over al die jaren van ergenis terugdenkt.

Je moet beseffen dat er niets beters is op het moment. Maak er gewoon het beste van.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.