Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 januari 2008, 16:52   #61
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik geloof dat ik nog nooit een positief woord over hem gelezen heb.
Kom je ons straks even vertellen hoe de uitslag was en wat hij jou heeft voorgeschreven?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2008, 15:51   #62
dora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2008
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik geloof dat ik nog nooit een positief woord over hem gelezen heb.
Kom je ons straks even vertellen hoe de uitslag was en wat hij jou heeft voorgeschreven?
ik ben vandaag geweest en uit het onderzoek komt naar voren dat het ligt aan het verven van mijn haar ik verf mijn haar al jaren en ben behoorlijk grijs (70%) ook verf ik mijn haar in een donkere kleur en dat om de 4 weken mij werd gezegd dat verven niet met haaruitval te maken heeft dus wel. ik heb midoxidil meegekregen en moet over een half jaar terug voor controle en over een jaar weer een haarwortelonderzoek.groetjes dora
dora is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2008, 17:08   #63
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Gebruikte je dan echte agressieve haarverf? Of een milde kleurshampoo die na 6-8 wasbeurten vervaagt(dus geen lelijke uitgroei bij de wortels)?

Heb je 2% of 5% minox voorgeschreven gekregen?

Waarom straks weer een haarwortelonderzoek als ze zeker weten dat het aan het verven ligt en geen AGA is? Lijkt mij volslagen overbodig en kost je alleen maar weer geld.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2008, 13:23   #64
dora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2008
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Gebruikte je dan echte agressieve haarverf? Of een milde kleurshampoo die na 6-8 wasbeurten vervaagt(dus geen lelijke uitgroei bij de wortels)?

Heb je 2% of 5% minox voorgeschreven gekregen?

Waarom straks weer een haarwortelonderzoek als ze zeker weten dat het aan het verven ligt en geen AGA is? Lijkt mij volslagen overbodig en kost je alleen maar weer geld.
nee ik laat mijn haar verven bij een kapper en die gebruikt het merk matix die is op natuurbasis maar het probleem is dat ik het al een paar jaar ong. 3 jaar heel donker bruin verf tegen zwart aan en daar zit veel pigment in en aangezien ik van mezelf (afgezien van het feit dat ik heel grijs ben)domker blond ben is dat het probleem volgens hem.ik heb minox 5% als dit helpt en mijn haargroei daadwerkelijk weer terug komt zoals hij zegt dan vindt ik een onderzoek ook overbodig groetjes dora
dora is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2008, 15:51   #65
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Sorry, maar "natuurbasis" zegt me niks en er hebben zich al aardig wat dames op dit forum gemeld wiens haar door de kappersverfbeurten volledig geruïneerd is....

Dat pigment-verhaal van de kapper klopt ook niet; wat maakt 't nou uit of het haar grijs of blond is? Dat is allebei tamelijk behoorlijk pigmentloos.
En hoeveel grijzende of grijze haren worden er wereldwijd probleemloos gekleurd? Duizenden of miljoenen.

Ik zou je willen adviseren om het kleuren in het vervolg zelf thuis te doen met Guhl Ultra Milde kleurshampoo zonder ammonia. Daarmee camoufleer ik mijn grijze haren ook al jarenlang.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2008, 10:03   #66
dora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2008
Berichten: 15
dat pigment-verhaal komt van plinck zelf.natuurlijk ben ik het met je eens dat verf altijd slecht is voor je haar,maar de meeste haar die ik kwijt ben is geen grijs haar maar haar met mijn eigen kleur.en dat is veel lichter dan het verf .verf op natuurbasis is niet zo agresief het blijf natuurlijk troep voor je haar.bedankt voor je tip ik zal het gaan proberen
dora is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2008, 15:30   #67
Saltitando
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2008
Berichten: 1
Thumbs up

Dora en Hanna ook natuurlijk.
IEDEREEN weet dat verven slecht is voor je haar. De z.g. natuurmiddelen zijn alleen minder slecht.
Ik wil ook toch wel even reageren op alle negatieve berichten die op dit forum staan over de Haarkliniek in Rotterdam, Dr. Plinck en zijn assistentes.
Nog nooit ben ik onheus bejegend, nog nooit is er iemand chagrijnig tegen me geweest, nog nooit heb ik het gevoel gehad dat ik "snel de deur uit gewerkt werd". Voor wat mij betreft niets dan complimenten.

Ook ik werd 1,5 jaar geleden boven op het hoofd erg dun van haar, had ook erg veel uitval. Voor een man niet fijn maar ik denk voor een vrouw nóg minder. Nu, na 1,5 jaar Minoxidil is mijn haarbos niet voller geworden, maar ook niet minder! Het haar ziet er veel gezonder uit, glanst meer, voelt 200% beter aan etc. Niet alleen door de minox maar eveneens door mesotherapie. Geen fijne behandeling, maar nogmaals, mijn haar is er met sprongen op vooruit gegaan.
Dat er geen nieuwe haargroei komt? Niet elke ziekte is met elk medicijn te genezen toch?
Shampoo? Maak ik zelf. Dat is heel simpel te doen met bepaalde ingrediënten die te koop zijn bij een Drogisterij in Rotterdam Zuid.
Behandeling duur? Ja, klopt, maar mijn verzekering (ONVZ) betaald alles terug, óók de minoxidil, als de recepten tenminste zijn ondertekend door dr. Plinck.

Ieder voelt natuurlijk zijn/haar eigen ellende het beste. Als velen van dit forum negatieve ervaringen hebben met deze haarkliniek vind ik dat heel jammer. Zowel mijn huisarts als het Dijkzigt ziekenhuis hebben mij verwezen naar de kliniek van Dr. Plinck!

Dus wat mij betreft: duim omhoog voor minoxidil en alle goede haarklinieken
Drea
Saltitando is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 16:46   #68
dora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2008
Berichten: 15
hoi drea,ik moet zeggen dat ik ook netjes en aardig ben geholpen in rotterdam door dr.plinck en de assistentes zijn ook niet onaardig geweest.er is inderdaad veel negatieviteit en niks positiefs.wat is bij jou het probleem dat het uitvalt? gr.dora
dora is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2008, 09:43   #69
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dora Bekijk bericht
ik ben vandaag geweest en uit het onderzoek komt naar voren dat het ligt aan het verven van mijn haar ik verf mijn haar al jaren en ben behoorlijk grijs (70%) ook verf ik mijn haar in een donkere kleur en dat om de 4 weken mij werd gezegd dat verven niet met haaruitval te maken heeft dus wel. ik heb midoxidil meegekregen en moet over een half jaar terug voor controle en over een jaar weer een haarwortelonderzoek.groetjes dora

Dit is heel vreemd, waarom moet je aan de minoxidil als het geen aga maar een verf probleem is? Heeft Plinck je wel gezegd dat je met minoxidil niet meer kunt stoppen? Ik heb echt altijd begrepen dat haren die middels minoxidil zijn gegroeid " minox afhankelijk" zijn . D.w.z. als je zou besluiten te stoppen met minoxidil (minox. verlengt de levenscyclus van een haar) die haar gewoon weer uitvalt. 'Oftewel dat de voor jouw doen"normale" situatie zich herstelt.
Op zich niks mis met minox maar je moet het dus blijven gebruiken anders gaat het effect verloren.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2008, 15:10   #70
krazy22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2007
Berichten: 180
helaas ben ik ook klant van plinck.maar ik ga er al 2 maanden niet heen.
ik begrijp even niet wat er nog meer in zit bij de Finasteride van Plinck???
heb het namelijk 4 jaar geberuikt.met zwaare bijwerkingen waar ik niet vanaf kom.
ik was heel jong,toen ik vroeg of er bijwerkingen waren...zei hij alleen dit:
alleen zin hebben in sex wordt minder.als je dat erg zou vinden moet je er niet aan beginnen?blablabla.door hem doe ik al 2 maanden niets aan me haren omdat ik domweg niet naar die kliniek wil!!!.
bij mij werd ook mannelijkekaalheid ontdekt een kreeg op mij bijna 18de leeftijd Fina.

Soms geloof ik er niets van,een denk ik dat ik iets anders heb ijzertekort ofzo...ik heb last van vermoeidheid een slaap veel?.

Zou de dermataloog mij nog kunnen helpen na 4 jaar fina te hebben gebruikt eigenlijk? alles overnieuw beginnen met maatregelen nemen? of ben ik te laat.ben namelijk 2 maanden gestopt met alles?een zie een hele achteruitgang van me haren.
krazy22 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2008, 17:23   #71
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Krazy,
Maak dan een afspraak met een andere dermatoloog, b.v. het team van Dr. Munte in het Erasmus, Rotterdam. Dr. Munte zelf heeft een hele lange wachtlijst, maar zijn collega's in hetzelfde ziekenhuis zullen je ook goed kunnen helpen.

Je had trouwens al lang je bloed kunnen laten onderzoeken op eventueel ijzertekort of andere tekorten. Kan gratis, ook via de huisarts.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2008, 20:31   #72
dora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2008
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas Bekijk bericht
Dit is heel vreemd, waarom moet je aan de minoxidil als het geen aga maar een verf probleem is? Heeft Plinck je wel gezegd dat je met minoxidil niet meer kunt stoppen? Ik heb echt altijd begrepen dat haren die middels minoxidil zijn gegroeid " minox afhankelijk" zijn . D.w.z. als je zou besluiten te stoppen met minoxidil (minox. verlengt de levenscyclus van een haar) die haar gewoon weer uitvalt. 'Oftewel dat de voor jouw doen"normale" situatie zich herstelt.
Op zich niks mis met minox maar je moet het dus blijven gebruiken anders gaat het effect verloren.
Kitty
ik heb mijn haar nou al een tijd niet geverft maar het uitvallen is niet minder geworden.ik twijfel of het wel aan het verven ligt.ik kan me niet voorstellendat je haar uit valt door het verven,want de wortel komt ook mee,je zou zeggen dat je haar afbreekt bij de hoofdhuid,en als je dan niet verft dan moet het gewoon weer aangroeien,zelf heb ik het idee dat hij niks kon vinden dan maar het verf de schuld geeft.van verf gaat de conditie van het haar achteruit maar uitval ik weet het niet.groetjes dora
dora is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2012, 09:55   #73
trust
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2012
Berichten: 5
wat veel negatieve reacties over de haarkliniek

ben er juist super tevreden over

heb eindelijk na van alles geprobeerd te hebben ook via de huisarts en dermatoloog weer een volle haarbos en gezond!

zo mooi en dik haar heb ik nog nooit gehad

zeer tevreden over ze ik blijf klant een dikke 10!
trust is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2012, 10:16   #74
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Zo tevreden, dat je er zelfs meerdere berichten over post!

Misschien weet je het niet, maar we kunnen ook naar je andere berichten kijken. Zoals het 1e bericht waarin je zegt dat je 2 jaar voor deze kliniek werkt.

Pannenkoek dat je bent.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2012, 21:44   #75
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Trust haalt discussies uit 2008 en 2007 (vrouwenforum) naar boven om toch maar kwijt te kunnen hoe tevreden hij/zij wel niet is. Ontroerend!
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
plinck


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Artikel: Wieke Peters (12 jr) over haar Alopecia Areata Totalis Webmaster AA - Algemeen 9 16 september 2005 23:15
Dan maar zonder haar Janne AA - Algemeen 4 1 maart 2005 17:28
Op de koffie... trekdrop Haarproblemen bij vrouwen 86 20 januari 2005 21:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.