Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 juni 2011, 17:52   #106
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kara85 Bekijk bericht
Hanna ik heb de topic van begin tot eind doorgelezen sommige priveberichten dan niet maar toch sta wel achter mijn punt
Niet vergeten hier ook te reageren en achter je punt te blijven staan.

http://www.haarweb.nl/forum/showpost...3&postcount=43
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2011, 19:48   #107
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kara85 Bekijk bericht
Ben het trouwens met Remco wel eens dat niemand meer voor elkaar aandacht heeft heb het gevoel dat sommige hier op het forum TS wel fijn kunnen knijpen :S
Ik ben het hier totaal mee oneens. Naar mijn gevoel heeft Nokianokia juist veel aandacht en begrip gekregen en hij heeft een heleboel constructieve suggesties gekregen. Alleen niet de financiele bijdrage waar hij om vroeg. En tja, hij heeft ook wat negatieve aandacht gekregen. Maar hij heeft genoeg gekregen om zelf op een positieve manier actie te kunnen ondernemen.

Maar waarom besteed je de energie die je nu stopt in anderen bekritiseren niet aan Nokianokia? Ik vind het niet zo 'sjiek' om te klagen over 'iedereen' en om dan zelf feitelijk niets te doen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2011, 11:01   #108
ikwordkaal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2010
Berichten: 4
Sorry dat ik zo op het einde zo kom binnen vallen.

Meneer loopt al bij de psychiater maar kennelijk zonder het gewenste resultaat, ik wil geen conclusies trekken maar ik vermoedt dat de hele mindset van de persoon een ``foute`` manier van denken heeft ontwikkeld. Door deze foute manier van denken zijn de hersenbanen anders aangeleged waar door bepaalt zelfbeeld en ook de bij behorende emoties horen.

Als voorbeeld, ik ben een roker en mijn mindset is lichtelijk fucked up te noemen. Als ik namelijk niet rook zit ik niet in me sars, terwijl niet rokers dat weer niet hebben! Afijn, om de mindset zeer eenvoudig uit te leggen.

Ik zou 1st kort mijn kinder situatie uitleggen: stotteren, haakneus & gekleurd. Heb altijd voor mezelf opgekomen waar door het pesten over was en een sterk zelfvertrouwen heb ontwikkeld. Ik ben altijd de persoon die geen punt heeft om een presentatie of voor een grote groep mensen te spreken, dat terwijl ik stotter. De mensen die niet stotteren presenteren slechter dan mij, hoe komt dat? Door hun zelfvertrouwen...! Door middel van het zelfvertrouwen heb ik verder geborduurd op de toekomst en kan niet klagen over vrouwelijke aandacht of vrienden etc. Meneer ziet zijn zelfbeeld als zeer negatief door de ervaringen in het verleden.

Stel, dat ik niet voor mezelf opkwam dan had ik nu ook een laag zelfvertrouwen en was ik ook eenzaam. Het punt is juist dat de manier hoe je zelf ziet en voelt is opgebouwd uit ervaringen uit het verleden, dat terwijl het verleden juist geen enkele garantie bied voor de toekomst of de nieuwe mensen die je ontmoet of nog gaat ontmoeten.

Wat ik probeer te zeggen is, verander de manier van denken. Leef in het heden en niet in het verleden, elke x wanneer je zelf op negatieve gedachten betrapt attendeer je zelf er op! Je moet je mindset veranderen en weer zelfvertrouwen krijgen en dat uitstralen, dat is het belangrijkste.

Als jij je zelf voorspiegelt dat je echt een gedrocht ben en niemand krijgen, dan stapt ook niemand op je af want dan heb je een ongelooflijke slechte energie en dat straal je uit. Mensen hoeven weinig te maken hebben met mensen die niet sterk in hun schoenen staan. Je zal wel denken dat is makkelijk praten voor hem, maar als voorbeeld door mijn uitstraling en zelfvertrouwen kan ik een dame die niet op buitenlanders valt toch voor me laten vallen! Dat terwijl ik ten eerste al afgeschreven bent vanwege mijn... ( inderdaad ) UITERLIJK!

Ga juist naar buiten het werkveld in, om te leren en te ontdekken!
Misschien kan je boeken lezen zoals "leef in het nu" en misschien nog een boek gericht op uitstraling, communicatie ( lichaamstaal ) & hoe dames in elkaar zitten.

Misschien is deze post niet echt overzichtelijk en beetje zweverig, toch wou ik dit graag neer zetten om dat meneer in mijn ogen nu zeer negatief en doem denkerig denkt waar door de kansen die er zijn, hij laat liggen

Excuses voor de typ fouten, had geen tijd om het door te lezen!
ikwordkaal is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2011, 13:25   #109
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikwordkaal Bekijk bericht
Sorry dat ik zo op het einde zo kom binnen vallen.

Meneer loopt al bij de psychiater maar kennelijk zonder het gewenste resultaat, ik wil geen conclusies trekken maar ik vermoedt dat de hele mindset van de persoon een ``foute`` manier van denken heeft ontwikkeld. Door deze foute manier van denken zijn de hersenbanen anders aangeleged waar door bepaalt zelfbeeld en ook de bij behorende emoties horen.

Als voorbeeld, ik ben een roker en mijn mindset is lichtelijk fucked up te noemen. Als ik namelijk niet rook zit ik niet in me sars, terwijl niet rokers dat weer niet hebben! Afijn, om de mindset zeer eenvoudig uit te leggen.

Ik zou 1st kort mijn kinder situatie uitleggen: stotteren, haakneus & gekleurd. Heb altijd voor mezelf opgekomen waar door het pesten over was en een sterk zelfvertrouwen heb ontwikkeld. Ik ben altijd de persoon die geen punt heeft om een presentatie of voor een grote groep mensen te spreken, dat terwijl ik stotter. De mensen die niet stotteren presenteren slechter dan mij, hoe komt dat? Door hun zelfvertrouwen...! Door middel van het zelfvertrouwen heb ik verder geborduurd op de toekomst en kan niet klagen over vrouwelijke aandacht of vrienden etc. Meneer ziet zijn zelfbeeld als zeer negatief door de ervaringen in het verleden.

Stel, dat ik niet voor mezelf opkwam dan had ik nu ook een laag zelfvertrouwen en was ik ook eenzaam. Het punt is juist dat de manier hoe je zelf ziet en voelt is opgebouwd uit ervaringen uit het verleden, dat terwijl het verleden juist geen enkele garantie bied voor de toekomst of de nieuwe mensen die je ontmoet of nog gaat ontmoeten.

Wat ik probeer te zeggen is, verander de manier van denken. Leef in het heden en niet in het verleden, elke x wanneer je zelf op negatieve gedachten betrapt attendeer je zelf er op! Je moet je mindset veranderen en weer zelfvertrouwen krijgen en dat uitstralen, dat is het belangrijkste.

Als jij je zelf voorspiegelt dat je echt een gedrocht ben en niemand krijgen, dan stapt ook niemand op je af want dan heb je een ongelooflijke slechte energie en dat straal je uit. Mensen hoeven weinig te maken hebben met mensen die niet sterk in hun schoenen staan. Je zal wel denken dat is makkelijk praten voor hem, maar als voorbeeld door mijn uitstraling en zelfvertrouwen kan ik een dame die niet op buitenlanders valt toch voor me laten vallen! Dat terwijl ik ten eerste al afgeschreven bent vanwege mijn... ( inderdaad ) UITERLIJK!

Ga juist naar buiten het werkveld in, om te leren en te ontdekken!
Misschien kan je boeken lezen zoals "leef in het nu" en misschien nog een boek gericht op uitstraling, communicatie ( lichaamstaal ) & hoe dames in elkaar zitten.

Misschien is deze post niet echt overzichtelijk en beetje zweverig, toch wou ik dit graag neer zetten om dat meneer in mijn ogen nu zeer negatief en doem denkerig denkt waar door de kansen die er zijn, hij laat liggen

Excuses voor de typ fouten, had geen tijd om het door te lezen!
1 Hij kan het niet accepteren dat hij zoals hij zegt ,een heel hoog voorhoofd en groot hoofd heeft.

2 Hij is vreselijk jaloers op mensen (mooie jonge meiden) om hem heen die een laag of normaal voorhoofd hebben en een volle bos haar ,en daar gaat hij tegen klagen dat hij ook een laag voorhoofd zou willen en niet zo een hoge ,maar dan reageerd niemand op hem en gaan ze hem uit de weg ,heeft hij gezegd via pm.

3 Zou hij dolgraag een mooie jonge meid willen zijn met vol lang blond haar met laag of normaal voorhoofd. Hij kan het totaal niet accepteren wie hij is en hoe hij eruitziet.

Dus ja ,hoe moet je dan verder met je leven?

Ik ben zelf ook erg onzeker over mijn uiterlijk ,haar enzovoort.

Zou zelf ook liever als mooie meid op de wereld gekomen zijn.

Dus ik kan mij wel enigzins voorstellen wat deze meneer doormaakt.
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2011, 13:47   #110
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
zet hier eens een slotje op ofzo, wat een gelul allemaal zeg
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2011, 16:39   #111
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Inderdaad. Nokianokia was hier voor het laatst op 2 juni en dat was...

HEMELVAARTSDAG
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2011, 19:01   #112
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Ik zou gene mooie meid willen zijn. Steeds van die kerels achter je aan. BAH!

Maar nu serieus. Als je al kalend bent,want dat betwijfel ik niet in deze thread en je hebt extreme BDD dan werkt dat natuurlijk met elkaar.
Ter illustratie: Je hebt hier wel eens types die zijn geeneens een NW2 hebben en die vinden zichzelf kalend, maar ze zijn het objectief niet. Ze zijn zo perfectionistisch dat ze eigenlijk een NW1 of zelfs een NW0 als normaal zien. Er zit hier zelfs een figuur die heeft een NW0 en die gebruikt dutasteride en wil zijn haarlijn verdikken.

Stel nu, dat je die mindset hebt en je hebt een NW3 of meer dan dat. Je hebt dat ideaal van een NW0 van jonge meiden maar hebt dat zelf niet. Dat zal je vast tot gekte drijven. Als het zelfs zo erg is, dat als je een mooie meid ziet en daarmee praat, dat je dan over je haar begint, beheerst dat je leven. In plaats van op dit forum hoor je dan inderdaad bij de psychiater. Ik hoop niet dat hij het echt gedaan heeft, maar bij BDD'ers komt zelfmoord vaak voor.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 8 juni 2011 om 03:16
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2011, 20:01   #113
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Voor 1 persoon moet €1500 netto ruimschoots voldoende zijn. Tienduizenden Nederlanders kunnen rondkomen van veel minder inkomen, terwijl hun gezin uit meerdere personen bestaat.
Een echtpaar in de AOW krijgt samen maar €1260 netto maximaal.

Als je een haarwerk zelf bestelt in China, betaal je voor een toupet €30 à €60 en voor een volledige pruik €120 à € 180, afhankelijk van de haarlengte en kwaliteit; prijzen inclusief verzendkosten.
is inmiddels 698 per persoon netto is dus 1396 netto ,ecl. op gebouwd pensioen ,maar ik ben het met je eens 1500 en niet rond kunnen komen ? ik heb minder en zelfs ik heb kunnen sparen voor een ht
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2011, 22:02   #114
nokianokia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Hij vertelde tegen mij via PM dat hij er ook niet mee kan leven dat hij niet op de wereld gezet is als mooie jonge vrouw met mooi vol lang haar ,en niet zo een hoog voorhoofd.

Hij zit heel erg in de knoop met zijn (zoals hij zegt) onknappe uiterlijk hoge voorhoofd en kaalheid.

Dus zijn probleem neem ik wel serieus dacht ik.

Hij zei ook dat hij zijn beklag doet bij vreemde mensen op straat en in de buurtsuper ,wat ik ook wel doe ,en dat er niemand maar dan ook niemand ook maar even naar hem luistert.

2 Hij is vreselijk jaloers op mensen (mooie jonge meiden) om hem heen die een laag of normaal voorhoofd hebben en een volle bos haar ,en daar gaat hij tegen klagen dat hij ook een laag voorhoofd zou willen en niet zo een hoge ,maar dan reageerd niemand op hem en gaan ze hem uit de weg ,heeft hij gezegd via pm.

3 Zou hij dolgraag een mooie jonge meid willen zijn met vol lang blond haar met laag of normaal voorhoofd. Hij kan het totaal niet accepteren wie hij is en hoe hij eruitziet.
GAST.

Bedankt dat je mijn probleem serieus neemt,maar ik denk dat je met iemand anders in de war bent. Ik heb zowel mijn verzonden als ontvangen berichten gecheckt want ik was echt met stomheid verslagen toen ik dit las. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat gezegd heb, want volgens mij is het al die tijd wel duidelijk geweest dat ik een man ben vanaf mijn allereerste topic/verzonden berichten naar HW-leden

Kan jij me die berichten via PM versturen aub? Ik kan ze niet vinden.

===================

@ All.
Ik heb 1 belangrijk aspect verzwegen in mijn financiële plaatje. Bewust, met als reden mijn anonimiteit te behouden. Laat ik dat missende plaatje maar even opsommen, voor iedereen die dit wil weten, stuur me een PM met IK WIL in het onderwerp, zal dan het hele verhaal per PM versturen en dat zal mijn wanhopige situatie verklaren. Jullie kunnen dan wel gewoon hier reageren, maar er staat veel eerlijke en vooral persoonlijke info in.

Laatst gewijzigd door nokianokia; 11 juni 2011 om 23:49
nokianokia is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2011, 00:37   #115
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Ik snap even iets niet. Ik begrijp dat je privacy wil behouden. Maar goed, kun je niet beter ofwel in deze thread helemaal openheid van zaken geven, via PM wordt het zo een vaag geheel. Zonder namen te noemen en details kun je zoiets vast wel begrijpelijk verwoorden.

Ik snap het contrast in jouw woorden niet helemaal. Je wil het anoniem houden,maar toch plaats je persoonlijke zaken en je hele inkomen. Als je iets anoniem wil houden post het dan gewoon helemaal niet.

Maar je meldt hier al twee keer dat je er een eind aan maakt. Eerlijkheidshalve maak je je dan zelfs als onbekende wel even zorgen. Vind het ene rare gang van zaken dat je op die manier aandacht vraagt op een forum. Ik weet niet wat je psychiater daar van denkt. Ik denk dat je daar de meeste hulp van kunt krijgen die je nodig hebt.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 12 juni 2011 om 00:49
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2011, 00:52   #116
nokianokia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 50
Het voegt ook niets meer toe, ik bedoelde ook niet dat ik met leven stop, alleen hier terug komen vind ik moeilijk. Ik heb mijn emoties niet onder controle, dus ik kom misschien ietwat chaotisch over.
nokianokia is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2011, 00:53   #117
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Oh, oké, dan is dat duidelijk. Dan begreep ik dat verkeerd.
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2011, 01:45   #118
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Ik ben blij dat je niet werkelijk suïcidaal bent. Ik vind het ook nogal een heftig verhaal en je hebt inderdaad erg veel pech gehad. Ik, of beter gezegd, volgens mij niemand op het forum, kan je daar echt bij helpen. Afgezien van eerder genoemde tips en begrip van onze kant. Ik kan je alleen alle sterkte toewensen.
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.