Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 februari 2019, 15:39   #1
Wouter83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Ongelijkmatige uitval

Hoi,

Ik heb nu zo goed als een maand geleden een ht gedaan. Alles verloopt eigenlijk zonder problemen. Nou vraag ik mij echter het volgende af:

Mijn inhammen zijn opgevuld en ik weet ook dat na 1-2 weken de eerste haren beginnen uit te vallen. Bij mij is na 3 weken dat echter wel aardig gestopt. Op zich natuurlijk niet zo'n probleem. Het is echter behoorlijk ongelijkmatig. Mijn rechterinham is als ik moet schatten voor 80% uitgevallen en aan de linkerkant is het misschien 30%. Het ziet er dus wat vreemd uit nu al is het soort van luxe probleem.

Ik zou het zelf gewoon liever nu wat korter scheren maar daarover zijn ook allerlei tegenstrijdige berichten als "kan gewoon" en "zorgt voor tractie"

Nu lees ik ook dat sommige hier op het forum de getransplanteerde haren er met een pincet uittrekken. Heeft dit enig nut of is het puur cosmetisch?

Kan ook zijn dat ik wat geduld moet hebben en dat er de komende weken toch nog wat gaat uitvallen. Weet niet wat gebruikelijk is. Weet alleen te vinden dat meeste haren na 1-5 weken uitvallen.

Gr

Wouter
Wouter83 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2019, 16:23   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Zou het gewoon laten zitten, sommigen hebben het geluk dat de getransplanteerde haren doorgroeien. Heb je al wat meer gemasseerd? Al zullen sommigen dit ook zien als tractie. Kijk of daarmee dan de haren die los zitten wat sneller loskomen. Vind ik persoonlijk een betere optie als dit te doen met een pincet.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2019, 17:30   #3
Wouter83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Question

Nou niet echt speciaal gemasseerd. Enige wat ik eigenlijk doe is het wassen met shampoo en minoxidil smeren. Echt voorzichtig doe ik iig niet. (Wel gedaan in eerste week).

Maar hoop dat rest ook nog uitvalt, want groeit wel iets lijkt het, maar tov rest van haar veel langzamer. Denk ook dat gewoon wat trager gaat bij mij
Wouter83 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.