Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 maart 2018, 10:48   #1
vice1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Beauclinic op het forum - ervaringen?

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post maar volg het forum en verhalen van mensen al langer.

Ik ben 34 jaar en wil een transplantatie laten uitvoeren op mijn kruin (en een stuk rondom de kruin), en twijfel net als velen van jullie bij welke kliniek ik moet zijn voor een goede behandeling.

Ik ben gister op consult geweest bij beauclinic en ga binnenkort bij Veldhoven op consult (midden mei pas, aardig lange wachttijd hebben ze daar).

Over Veldhoven kan ik echt heel veel vinden, met name hele goede ervaringen. Beauclinic is weinig over te vinden op het forum, recent las ik een goede ervaring, maar verder kan ik weinig vinden anders dan mensen die sceptisch waren rond de tijd dat de kliniek opende.

Hoe ben ik op beauclinic gekomen? Heel simpel, een goede (niks mis mee vind ik zelf) marketing actie van ze door Arie Boomsma te behandelen en hem een instagram post te laten plaatsen.

Dat is voor mij een trigger geweest om me verder in ze te verdiepen, maar zal me uiteindelijk niet over de streep trekken.

New cell technology is iets waar ik al wat discussies over heb gelezen op het forum, net als de actie rond Arie schaar ik het feit dat ze dat als iets onderscheidends doen voorkomen, onder marketing en heb ik daar geen probleem mee.

Uiteraard zal ik de beoogde behandeling die beauclinic voorstelde vergelijken met wat Veldhoven voorstelt. Ik had een prima gevoel bij beauclinic maar wil hoe dan ook achteraf mezelf niet voor m'n hoofd slaan omdat ik te weinig 'research' heb gedaan. En heel eerlijk, ook na goede verhalen over een kliniek, is het een niet enorm transparante tak van sport en is het heel persoonlijk welk resultaat je kunt halen.

Waar ik vooral naar zoek zijn:

- praktische niet gesponsorde ervaringen van mensen
- enig idee waarom ze zo weinig terugkomen in recente berichten op het forum?

Bedankt voor jullie reacties!

Laatst gewijzigd door vice1983; 18 maart 2018 om 11:32
vice1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2018, 10:03   #2
vice1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2018
Berichten: 8
Geslacht:
(N)iemand?
vice1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2018, 10:55   #3
Yoyoyo91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2018
Berichten: 64
Geslacht:
Ik moet nog gaan deze zomer!
Yoyoyo91 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2018, 11:29   #4
vice1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Succes!

Wat ga je precies laten doen?

Zoals het er nu uitziet ga ik begin juni
vice1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2018, 12:05   #5
Yoyoyo91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2018
Berichten: 64
Geslacht:
HT met 2500 grafts. De kruin is behoorlijk nodig. Het meest storend wat mij betreft. Ook de haarlijn opvullen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg C9C99970-C595-40F9-8A7D-AD56569DB4AA.jpeg‎ (9,7 KB, 309x gelezen)
Yoyoyo91 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2018, 18:22   #6
vice1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Kruin is wat ik ook ga doen, 2000 grafts.

Heb geen foto's, dat doe ik evt tegen die tijd wel, vind ik nu allemaal veel te confronterend..
vice1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2018, 16:11   #7
vince1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Hoi! Heb je het inmiddels laten doen?

Ben benieuwd..
vince1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2019, 19:49   #8
hanshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2018
Berichten: 7
Geslacht:
Hi Vice,

Heb je uiteindelijk nog gekozen voor Beauclinic en zo ja, wat zijn je ervaringen?

Alvast bedankt!
hanshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2019, 21:59   #9
achdeklerk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2018
Berichten: 32
Geslacht:
gisteren HT gedaan bij BeauClinic

Beste,

gisteren 2500 fue grafts laten zetten bij BeauClinic voornamelijk inhammen en de rest middenstuk en kruin. Personeel vond ik erg professioneel en relaxed, heb een hele fijne ervaring gehad.

Eerlijk gezegd niet heel veel onderzoek gedaan naar verschillende klinieken, ik ben 1x op gesprek geweest dat voelde goed en heb toen een datum geprikt. Ik hou niet van teveel twijfelen, dus gelijk voor gegaan. Naar de opties van Turkije heb ik wel gekeken, maar daar zaten zoveel nare verhalen of 'neppe' positieve verhalen tussen dat ik die optie teveel gedoe vond. Lekker in Nederland, ochtend weg - avond thuis.

Prijs/ kwaliteit leek me ook wel in orde, ik heb 6500 betaald voor 2500 grafts.

Contact voorafgaand aan de operatie was heel duidelijk, doordat ze wat jonger zijn is het makkelijk inplannen en is het erg gemakkelijk om contact op te nemen en zijn de lijnen kort (net zoals mijn haar nu). Wat me opviel is dat veelal de assistentes het werk doen (grafts eruit halen & zetten). De dokter heeft eigenlijk alleen maar de 'gaatjes' gemaakt en af en toe komen checken of alles goed ging. Was voor mij wel even een dingetje, maar maakt achteraf niet veel uit.

Mocht je nog meer vragen hebben, let me know
achdeklerk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2019, 10:51   #10
GrayDino
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2018
Berichten: 11
Geslacht:
Hoi achdeklerk,

Ook ik ben op gesprek langs geweest bij Beauclinic in november. Dit heb ik als erg prettig ervaren. Nu moet ik eerlijk zijn dat het advies bij mij erg minimaal is vergeleken met de andere leden hier; namelijk 1000 grafts. Dit zou dan neer komen op €3500.

Ik heb als jonge tiener altijd al inhammen gehad en kaalheid zit alleen in de familie bij mijn opa (vader's kant), voor de rest is niemand kaal en hebben de meeste mannen ook nog eens een volle bos op een leeftijd boven de 70.

Het advies van Dr. Freek was dus een minimale behandeling en ook zal ik volgens hem niet kaal worden (ik ben over enkele dagen 30 jaar). Hij zelf zei ook dat ik een 'uitstekend donorgebied' heb. Ook moest hij toegeven dat hij wel even moest zoeken voordat hij zag wat ik bedoelde met mijn inhammen die verder doorzetten. Hij gaf daarom dan ook aan dat ik alleen een behandeling moest ondergaan zodat ik mij beter voel, niet voor anderen. Dit vond ik wel een erg prettig advies. Mijn vriendin zelf vond het niet nodig (zij was ook bij het consult) en ziet ook op foto's door de jaren heen dat mijn haar sinds 2013 eigenlijk niets tot nauwelijks is veranderd. Dit zijn foto's die ik specifiek heb gemaakt met nadruk op mijn haar.

Na het gesprek was ik er van overtuigd het niet te doen. Echter kreeg ik toch twijfels. Niet alleen over mijn haar, maar ook over resultaten. Ik heb toen via Instagram nog een paar vragen gesteld en kreeg direct antwoord van de directeur, Martin Granaat. Hij stuurde foto's door van zijn eigenlijk recente behandeling, ook vrij minimaal, om zo de resultaten te tonen. Ik was erg verbaasd dat hij dit liet zien, in een positieve zin. Dit gaf mij wel meer vertrouwen in Beauclinic.

Begin vorige maand kreeg ik een e-mail van een medewerker die mij een korting van €350 aanbod als ik op 19 maart een plekje kon opvullen in hun agenda. Deze heb ik afgewezen, maar wel aardig dat ze het hebben gevraagd.

Nu, maanden na het consult in november zit ik toch weer te twijfelen. Ik krijg altijd wel opmerkingen over mijn 'volle bos' en 'dikke krullen' van mensen om mij heen, maakt niet uit of ik mijn haar kort of lang heb. Maar toch stoor ik mijzelf aan dat stomme plekje die ik al heb sinds ik mij kan herinneren. Ik heb vandaag weer contact opgenomen om in de zomer een afspraak in te plannen. Mocht ik er dan toch weer van af zien, dan heb ik nog wat tijd. Maar ik denk toch dat ik het doorzet. Waarom mijzelf steeds gek laten maken door gedachtes als ik er ook permanent vanaf kan komen?

Maar goed, dit is dus tot zo ver mijn persoonlijke ervaring met Beauclinic. Het gehele proces voor de behandeling is erg positief en ze zijn erg behulpzaam. Vragen via Instagram worden direct beantwoord en dat is ook fijn.

Ik ben dan ook erg benieuwd hoe het verder gaat met jou en hoe het resultaat zal zijn. Ik zag op de website van Beauclinic dat ze nieuwe foto's hebben toegevoegd (staan ook op Instagram) en die zagen er goed uit. Maar bij mij gaat het in dit geval om dichtheid op een kleiner gebied (vandaar de 'maar' 1000 grafts) en op sommige foto's lijkt het zo dat ze niet altijd voor sterkte dichtheid gaan. Dan vraag ik mij ook af: Ligt dit ook aan het aantal grafts of iets anders?

Anyways... keep us posted!
GrayDino is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2019, 15:55   #11
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Freek Broekhuijse is een realistische vent.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.