Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 november 2004, 11:32   #16
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rotterdam
mag ik vragen of of ze bij fluridil nog steeds voorschrijven dat je maar max 1x/weelk je haar mag wassen???

gebruik nu toch maar weer fina na 5 maanden gestopt te zijn leek mijn haar ineens veel dunner te worden, verder probeer ik ook nog maar is xandrox15%
Rotterdam, wil je deze vraag opnieuw stellen in de thread [Fluridil results]? Dan gaan we hier verder met HT's van Gho, want we gaan wel erg off-topic zo.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2004, 15:23   #17
GHO
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Berichten: 22
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door husa
Zou willen weten of gho de zelfde dichtheid haalt dan een normale ht.
En of het net zo duur is ,wat ik niet geloof.
Omdat het allemaal nog in de kinder schoenen staat,en ik vraag me af of er al veel animo voor is , lees niet op dit forum dat er mensen behandeld zijn.
Na een behandeling hoelang kan je dan niet meer werken ,dat moet volgens mij korter zijn dan een ht omdat je hierbij geen liteken ktijg.
Beste Husa,

Om antwoord op je vraag te geven;
Ik zou niet willen zeggen dat onze methode nog in kinderschoenen staat..
Ik krijg de indruk dat er gedacht wordt dat we nog in een experimentele fase zitten, wat absoluut niet klopt. Ons prijssysteem is volkomen transparant, 1 behandelingsdag kost 3.300,- euro waarvoor je gemiddeld 450-500 grafts (1 graft bestaat uit 1 tot 4 haren) kunt verwachten. De groei in het getransplanteerde gebied is 95% en dus optimaal. Mensen kunnen na de behandeling gewoon zelf autorijden en in principe ook direct weer aan het werk.

Groet,
GHO is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 13:17   #18
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GHO
Beste Husa,

Om antwoord op je vraag te geven;
Ik zou niet willen zeggen dat onze methode nog in kinderschoenen staat..
Ik krijg de indruk dat er gedacht wordt dat we nog in een experimentele fase zitten, wat absoluut niet klopt. Ons prijssysteem is volkomen transparant, 1 behandelingsdag kost 3.300,- euro waarvoor je gemiddeld 450-500 grafts (1 graft bestaat uit 1 tot 4 haren) kunt verwachten. De groei in het getransplanteerde gebied is 95% en dus optimaal. Mensen kunnen na de behandeling gewoon zelf autorijden en in principe ook direct weer aan het werk.

Groet,
ik heb naar het schijnt een 1800-2000grafts nodig
dus dan zou zo'n behandeling in verschillende fases moeten gebeuren..maar komt de prijsongeveer op 12000euro..nou das echt veel hoor..natuurlijk wel zonder litteken..
maar wat ik ook wel raar vind bij deze methode is dat er nog steeds een hergroei is van de weggehalen folikkels!!
nou volgens mij is het toch zo ,dat je eens deze follikels heb weggehaald,geen meer terugkrijgt!!

kan iemand dit verklaren?
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 18:40   #19
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Bij ProHair van Bart zou een een ingreep van 1800-2000 grafts € 8000 tot € 9000 kosten. Echter met verwijdering van de haarzakjes uit het donorgebied. Als ik kijk naar het resultaat wat Bart heeft behaald bij dr. Jones dan tel ik m'n winst uit. Het donorgebied van Bart is alles behalve 'moth eaten'. Dan steek ik die € 2000 tot € 3000 liever in m'n zak.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 19:32   #20
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
maar wat ik ook wel raar vind bij deze methode is dat er nog steeds een hergroei is van de weggehalen folikkels!!
nou volgens mij is het toch zo ,dat je eens deze follikels heb weggehaald,geen meer terugkrijgt!!

kan iemand dit verklaren?

Nou volgens Gho kun je een haartje op zo'n manier uit je hoofd haren, dat het haarzakje toch nog een haartje blijft produceren.
Op Hairsite heb ik eens iemand gesproken die ook een behandeling had gehad bij Gho, en die beweerde dat het echt waar was. En dat de haartjes in het donorgebied "gewoon" weer teruggroeiden.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 19:50   #21
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Nou volgens Gho kun je een haartje op zo'n manier uit je hoofd haren, dat het haarzakje toch nog een haartje blijft produceren.
Op Hairsite heb ik eens iemand gesproken die ook een behandeling had gehad bij Gho, en die beweerde dat het echt waar was. En dat de haartjes in het donorgebied "gewoon" weer teruggroeiden.
Eerlijk gezegd lijkt me dat erg sterk. Dan zou nooit meer iemand kaal hoeven te zijn omdat je eindeloos kunt herverdelen. Hoe kan een haartje groeien in het nieuwe gebied zonder haarzakje?
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 19:54   #22
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Bij ProHair van Bart zou een een ingreep van 1800-2000 grafts € 8000 tot € 9000 kosten. Echter met verwijdering van de haarzakjes uit het donorgebied. Als ik kijk naar het resultaat wat Bart heeft behaald bij dr. Jones dan tel ik m'n winst uit. Het donorgebied van Bart is alles behalve 'moth eaten'. Dan steek ik die € 2000 tot € 3000 liever in m'n zak.
hoe bedoel je smorlez?
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 19:56   #23
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Nou niet eindeloos, je zou zoiets maar één keer per haar kunnen doen.
Op zijn website staat er wel iets over. http://www.ghoclinic.com/
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2004, 21:21   #24
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
gho clinic.i het beste

Vraag me af of transhair nu dezelfde techniek gebruikt als GHO
husa is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.