Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 december 2004, 16:52   #16
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Barst..Hoopte eigenlijk dat die theorie NIET waar zou zijn

Roland
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2004, 18:54   #17
lotsahair
HaarWeb lid
 
lotsahair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2003
Berichten: 105
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman
Ik ben trouwens verbaasd van de resultaten die met de Frechet-extender worden behaald. De combinatie met een Ht is super te noemen voor mensen met een matig donorgebied.
Groeten,

Ik mag er niet aan denken ... BBRRRRRR
__________________
42 jaar

3 x STRIP haartransplantaties (2x Laser Aesthetic en 1x TransHair)
1 x FUE (Feriduni 2014)
lotsahair is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2004, 13:10   #18
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Het mijne zit er ook nog allemaal..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lotsahair
ok , duidelijk standpunt.
Mijn ht's zijn nu weer een jaar of 7/8 geleden
gebeurd , het zit er nog allemaal ...
Hallo iedereen, hallo lotsahair, ---- -

Het mijne zit er ook nog allemaal hoor en ik ben er zeker van dat dat zo zal blijven. Wat bij mij gebeurd is na 10jaar transplantatie is verdunning van alle haargroei en dit is genetisch bepaald en ik hou der rekening mee dat binnen 10jaar de haargroei weer zal verdunnen. Langs de andere kant is er ook een kleine HTzone waar momenteel het haar gegarandeerd dichter is geworden! Joepie.. Volgens mij zijn dit echt wel zeer uitzonderlijke gevallen..ik maak me in elk geval geen zorgen over mijn HT's. Bij mij zijn de HTgegroeide haren wel wat dunner dan de andere en krullen wat meer. Ook kun je als je pech hebt en de operaties zijn kort na mekaar gebeurd heb je na vier jaar een serieuse haaruitval als deze haren dan even in rustfase gaan, om na 4-5maand terug de groeifase te hervatten. Dit hebben ze me in de kliniek verteld en al twee keer heb ik dit ervaren, dit in 10j...dus binnen 2j is't weer zover. Dit is inderdaad een nadeel in die toch nog te dun behaarde zones. Nogmaals-->! Ht is alleen maar geschikt voor een kleine plek niet groter dan zo'n 18v- centimeter (na redukties) anders valt het resultaat tegen. Mijn dokter (waar ik een heel goede band mee had ;heb er nog wel contakt mee; ) vertelde me dat de griffs echt diep genoeg moeten uitgehaald worden omdat er nog ruim vlees rond de haarwortels moet zitten en dat is vrij diep hoor..ik weet niet of ze ano 2004 nog zo diep uitgehaald worden..dus wat dat betreft ben ik er gerust in!
Natuurlijk kan een mens zo radeloos zijn Laurensj om dit te laten doen.
Nooit zal ik vergeten hoe ook ik radeloos was 11j geleden...en wat die dokter voor mij gedaan en betekend heeft.. Wat fijn voor jou dat jij dat probleem niet hebt in die gradatie..en als ik een man geweest was had ik me kaal geschoren zeker weten. En wat is het verschil met bv drie faceliften?
Nog ff dit -de reden dat die dokter die richting gekozen heeft is eigenlik niet zo leuk..een dicht en geliefd familielid had om de reden van 'geenhoofdhaar' zich van het leven beroofd dus toch maar beter kaal scheren als man zou ik zeggen. ---- - Wie daarin slaagt gaat de vrijheid te gemoet! ---------Lu----- -
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2004, 16:18   #19
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
getransplanteerde haren

ik heb het nog niet meegemaakt dat getransplanteerde haren uitvallen. OK, door ziekte, dat wel, maar bij erfelijke haaruitval niet hoor.
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2004, 01:08   #20
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Tuurlijk wel Jonkelman,
Ruim 80/100erd van de mens heeft op zijn bv, 60j minder haar dan iemand die 40j is-->conclusie, ook achteraan krijg je minder haar hoor met de jaren, en omdat dit verplaatst is naar boven is dit niet anders..spijtig genoeg.........
Groeten -----Lu----
4roluca is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
witte haren weer definitief in eigen haarkleur gretha TTM - Algemeen 14 25 mei 2007 14:48
Hoe weet je hoeveel haren je verliest? SjonKanon AGA - Algemeen 5 24 april 2004 12:37
Weer 30 minuten gedwangd.... Grover TTM - Algemeen 7 25 december 2003 06:30
Artikel Monique3 in Brabants Dagblad: 'Haren uittrekken als ziekte'. Webmaster Boeken en artikelen 12 18 september 2002 00:02
haren die uitvallen cees AGA - Algemeen 2 1 april 2002 23:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.