Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 december 2004, 17:54   #16
ddh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goldentruy
Ja kan zeker zijn maar die Fue methode, dat is toch waar ze velden (zijkant en achterkant van je hoofd) gebruiken om hun oogst uit te halen, dan moet je vlak voor de operatie ook alles afscheren en heb ook al mensen hun mening daarvan gehoord die ook niet zo tevreden waren,dus reken ook maar zeker meerdere sessies,, je kan in één sessie niet zoveel inplantaten laten doen als de FUT methode, weet jij misschien wie daar de expert in is om eens wat meer te bevragen??? Ik had hier een reaktie op het litteken van oor tot oor dat dat té zou zijn, dachten jullie nu echt dat kaalheid tegen te gaan was volgens de FUT methode van een litekentje van 3 cm lang, kijk maar na op het web, bij inlichtingen over ht volgens FUT methode zij die 2000 implantaten laten doen hebben of het nu in één keer laten doen hebben of in twee keer ;hebben allemaal een liteken van oor tot oor, trouwens heel kort geschoren kapsel dragen na een ht, zij er weinig hoor die dat kunnen, ik draag mijn haar achteraan ong 3cm en je ziet er niets van, zal je foto's doorsturen beste DDH
Hoi, het is idd zo dat je met FUE minder grafts per dag kan transplanteren, maar 1000 FUE grafts per dag is zeker geen uitzondering. Degene met de meeste ervaring is natuurlijk Woods, die doet het al 10 jaar als ik me niet vergis. Ook zeer goed volgens mij zijn dokters Jones en Feller komt meer en meer op. Dit zijn natuurlijk wel dokters die zich in Australië, Canada, en de VS bevinden. Hier in Europa zijn er minder FUE klinieken. Als je niet bereid bent te reizen hiervoor zou ik prohair in de gaten houden, ze zijn nieuw, maar hun dokter is getraind door Dr. Jones, die bekend staat als 1 van de beste FUEdokters ter wereld. Jones rekent 7 dollar per graft, feller 8 dollar, prohair 4,5 euro, dus allemaal in de omgeving van de prijs die jou dokter vraagt voor strip. Je moet idd de donorzone laten scheren voor de beste resultaten maar hiervoor kan je in zones werken. Als je bvb je haar 5 of 6 cm laat groeien, kan je zones scheren van 2 of 3 cm. Hier kan je dan je grafts uithalen, en de donorzone door het andere haar laten overlappen. Ook kan je met FUE je striplitteken laten opvullen, alhoewel hier geen zekerheid tot groei tegenover staat. Ik heb toch liever meerdere onzichtbare littekentjes dan 1 grote lijn van je linker tot je rechteroor. Je moet ook denken dat naarmate je ouder word, je donor in veel gevallen ook begint uit te dunnen en zo het litteken meer zichtbaar maakt. Volgens mij is strip enkel een goed hulpmiddel voor megasessies van minimum 2000 grafts. Oja, bedankt voor je mailtje, maar de fotos zijn helaas niet doorgekomen.
ddh is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2004, 22:34   #17
goldentruy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 28
Beste DDH, ik kan u wel voor een stuk volgen hoor, heb de foto's nog eens door gemaild.Een vraagje bij een Fue behandeling, de graftjes die worden getransplanteerd, zijn dat graftjes met één worteltje of kan dat ook met dit systeem graftjes waar twee of drie haartje kunnen uitkomen??
goldentruy is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2004, 01:46   #18
ddh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8
Goldentruy,
met FUE kan je in feite laten nemen die voor jou het beste zijn. De dokter neemt de grafts stuk per stuk. Het enige wat hij moet doen is de grafts nemen uit de zone van welke er geen kans is op haaruitval ( achteraan en zijkanten ). De totale donorzone word dus een stuk groter. Als je werk wilt laten doen aan je haarlijn of slapen zal je dokter voornamelijk grafts nemen die 1 haar bevatten omdat je anders geen natuurlijke resultaten zal krijgen. Voor ander werk zal hij grafts met 2, 3 of 4 haartjes nemen, omdat je zo een betere dichtheid kan bekomen met hetzelfde aantal grafts. Hij heeft dus de keuze waar je met een strip moet nemen wat er in je strip zit. Met als nadeel dat als je haarlijnwerk laat uitvoeren en je niet voldoende 1 haar- grafts hebt, dat hij al andere moet beginnen opsplitsen wat ook niet volledig aan te raden is. Of als je je ander werk moet laten uitvoeren en er veel 1 haar grafts in je strip zitten, dat je dan weer niet de optimale dichtheid kunt bereiken. Bij FUE zijn de negatieve aspecten veel kleiner dan bij strip. En vermits de prijs niet zoveel verschilt, zou ik aan niemand strip aanraden, zeker niet voor sessies onder de 2000 grafts.

Laatst gewijzigd door ddh; 15 december 2004 om 01:59 Reden: schrijffouten
ddh is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2004, 06:29   #19
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.255
Geslacht:
Goldentruy, wil je niet te pas en te onpas je postings deleten?
Het waren best wel interessante informatieve postings.
Bij voorbaat dank.
Henk.

P.s Ik heb ze inmiddels weer teruggezet omdat anders sommige andere postings ook niet te begrijpen zijn. Mocht je er problemen mee hebben, dan hoor ik het wel.

Laatst gewijzigd door Henk; 15 december 2004 om 16:34
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.