Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 oktober 2018, 15:29   #16
Reiziger010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2017
Berichten: 24
Geslacht:
Global Hair, 1 jaar later erg blij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Zie ik daar nu op de foto voor de ingreep een mislukte eerdere HT ?
Hallo Advisor,

niet echt, destijds was dit een gelukte .... Betreft namelijk een transplantatie met FUT techniek begin jaren '90 van de vorige eeuw. Had toen een dunner wordende haardos met inhammen en die is 'opgevuld' via de FUT, die destijds nog in zijn kinderschoenen stond.

Zodoende. Maar je hebt dus wel goed gezien dat er al een en ander was ondernomen, zo'n 27 (!!) jaar geleden. In Nederland trouwens.
Reiziger010 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2019, 13:08   #17
Reiziger010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2017
Berichten: 24
Geslacht:
Global Hair, 4300 grafts, 15 maand later

Op de kop af 15 maanden geleden ben ik via Berkant Dural van Global Hair in Istanbul behandeld. Nog steeds blij mee. Dit is nu, 15 maand na dato, het resultaat. Zonder ACELL (wetenschappelijk geen enkel hard bewijs voor werking, uitvoerig nagetrokken in de medische wereld), minoxidil (wel werkzaam maar regelmatig wat bijwerkingen) of anderszins. De foto's zijn gemaakt zonder gel of wax.
Omdat ik echt heel erg kaal was is mijn kruin nog niet goed gedekt natuurlijk, heb prioriteit aan mijn 'kuif' gegeven, in overleg met de behandelaars. Ik overweeg alsnog een keer een HT uit te laten voeren hiervoor, bij dezelfde behandelaar.

Voor de rest: uiteraard heb ik al die tijd (en voor de ingreep) de discussies op deze site gevolgd. Hieronder mijn conclusies/adviezen voor toekomstige transplantatieklanten:

- zowel in Nederland als in Turkije worden goede en slechte resultaten bereikt. Ik denk dat de deskundigheid in Turkije even groot is als in Nederland of elders, maar je moet dan wel de goede kliniek treffen. In mijn geval vertrouwde ik op de aanpak van Berkant Dural van Global Hair (zelf ervaringsdeskundige). Hij is er zelf bij, regelt alles uitstekend en spreekt perfect Nederlands. Het tarief van Global Hair is nu rond de 2200 euro en dat is erg prettig geprijsd in vergelijking met Nederlandse en Belgische klinieken. En ik ben erg tevreden over de kwaliteit dus, lees mijn post maar helemaal.

- voorts: heb geduld. Al die maanden heb ik het redelijk kort gehouden, na een jaar meer laten groeien. Ik denk dat je jezelf niet nodeloos onder spanning moet zetten door de haren er met je ogen 'uit te willen trekken.' Ik was echt kaal en alles wat dat zou veranderen was meegenomen - uiteraard hoopte ik er wel op.
Nu ben ik erg tevreden, mijn omgeving ook. Voel me er uitstekend bij. Dus wat mij betreft een geslaagd avontuur, met wellicht nog een vervolg als mijn kruin ook wordt gedaan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Bovenkant voor ingreep.jpg‎ (80,0 KB, 165x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 19 jan. Front.jpg‎ (141,5 KB, 173x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 19 jan Re.jpg‎ (141,6 KB, 175x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 19 jan Li.jpg‎ (130,9 KB, 195x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 19 jan Ach.jpg‎ (143,9 KB, 209x gelezen)

Laatst gewijzigd door Reiziger010; 20 januari 2019 om 13:14
Reiziger010 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2019, 22:18   #18
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Mooi resultaat. Vooral als je ziet waar je vandaan komt.
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2019, 18:15   #19
Reiziger010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2017
Berichten: 24
Geslacht:
Global Hair, 4300 grafts, 15 maand later

Klopt. Het lijkt nog steeds wel iets dikker te worden.
Reiziger010 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.