Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 oktober 2004, 01:52   #1
Equilibrium
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 18
Wel een Ht bij Gho of niet?

Hallo beste mensen,

Ik had vandaag een afspraak bij Haartransplantatiekliniek Theo Zantman in Rotterdam, er werd mij geadviseerd een afspraak te maken bij Gho, omdat ik nog maar beginnende haaruitval heb(redelijk grote inhammen, haarlijn iets teruggetrokken)Is het waar dat er geen littekens achterblijven bij een HT bij Gho? Want er werd mij verteld dat er geen littekens achterblijven en dus slimmer is om een HT door het Gho kliniek uit te laten voeren aangezien ik over een aantal jaren waarschijnlijk nog een HT nodig zou hebben. Het geld boeit mij niet, ik zou graag willen betalen ervoor hoeveel het ook kost, alleen wil ik wel zeker ervan zijn of het wel slim is om een HT door Gho te laten doen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedank
-Eq

Laatst gewijzigd door Equilibrium; 12 oktober 2004 om 01:54
Equilibrium is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2004, 16:46   #2
GHO
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Berichten: 22
Beste Equilibrium,

Ik wil je graag informeren dat er bij onze methode inderdaad géén littekens ontstaan.
Als je meer vragen hebt, hoor ik het graag.


Met vriendelijke groet,
GHO is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2004, 21:15   #3
Equilibrium
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 18
Bedankt voor je reply GHO,

ik had nog 1 vraag, is het ook zo dat je haar uit het donorgebied weer volledig teruggroeid? En vanaf welke leeftijd is een HT bij jullie mogelijk?
Equilibrium is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 09:34   #4
GHO
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Berichten: 22
Goedemorgen,


Het haar in het donorgebied groeit grotendeels weer terug, het is niet zichtbaar dat er haartjes zijn verwijderd.
In principe is de methode geschikt voor elke leeftijd, wel is het zo dat onze artsen tijdens een vrijblijvend consult altijd een eerlijk en persoonlijk advies zullen geven.

Groet,
GHO is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 09:42   #5
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GHO
Goedemorgen,


Het haar in het donorgebied groeit grotendeels weer terug, het is niet zichtbaar dat er haartjes zijn verwijderd.
In principe is de methode geschikt voor elke leeftijd, wel is het zo dat onze artsen tijdens een vrijblijvend consult altijd een eerlijk en persoonlijk advies zullen geven.

Groet,
Ik vind dit antwoord niet echt bevredigend.
Graag zou ik willen weten vanaf welke leeftijd jullie patiënten behandelen. Wat is de minimumleeftijd? 16? 18? 21? Ik neem aan dat jullie daar wel over nagedacht hebben en dat daar richtlijnen over zijn opgesteld.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 11:00   #6
GHO
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Berichten: 22
Beste Laurensj,

Wat ik kan vertellen is dat het van belang is dat de mate van haarverlies gestabiliseerd is. Deze factor is veel belangrijker dan de kalenderleeftijd.
Uiteraard zijn er ook zeer jonge mensen die bij ons behandeld zijn.
Maar nogmaals, dit wordt altijd persoonlijk besproken in een consult, iedereen is immers uniek.
Er kunnen veel redenen en oorzaken zijn, dus ik kan onmogelijk alle gevallen over één kam scheren.
Ik hoop dat ik bij deze wat meer uitleg heb kunnen geven.


Groet,
GHO is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 11:11   #7
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GHO
Beste Laurensj,

Wat ik kan vertellen is dat het van belang is dat de mate van haarverlies gestabiliseerd is. Deze factor is veel belangrijker dan de kalenderleeftijd.
Uiteraard zijn er ook zeer jonge mensen die bij ons behandeld zijn.
Maar nogmaals, dit wordt altijd persoonlijk besproken in een consult, iedereen is immers uniek.
Er kunnen veel redenen en oorzaken zijn, dus ik kan onmogelijk alle gevallen over één kam scheren.
Ik hoop dat ik bij deze wat meer uitleg heb kunnen geven.


Groet,
Wéér geen eenduidig antwoord, terwijl ik dat van een professionele kliniek over dit onderwerp wel zou verwachten.
Als ik het goed begrijp nemen jullie jongens van bijv. 17 of 18 (kinderen), waarvan er een grote kans is dat ze later spijt krijgen van de behandeling, niet tegen zichzelf in bescherming?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 12:00   #8
GHO
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Berichten: 22
Beste Laurensj,

Ik begrijp deze reactie niet helemaal.
We zijn altijd heel open en eerlijk in ons advies en als wij denken dat iemand spijt gaat krijgen of gewoonweg niet geschikt is, om welke reden dan ook, zullen wij nooit het advies geven om te behandelen!
Maar ik denk dat bij voorbeeld een jong persoon die kale plekken heeft door een chemokuur geen spijt zal krijgen van een behandeling.
Zoals ik dus al probeer uit te leggen, verschilt het advies van persoon tot persoon, een duidelijker antwoord kan ik niet geven.
Ik vind het jammer dat dit door jou negatief wordt opgevat, terwijl ik denk dat dit alleen maar positief is.

Met vriendelijke groet,
GHO is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 13:48   #9
gijsje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2004
Berichten: 26
Beste Gho,

u zei dat het haar gestabaliseerd moet zijn voor een haartransplantatie, maar wat dan als je duta of fina neemt?


GR
gijsje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 15:20   #10
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GHO
Beste Laurensj,

Ik begrijp deze reactie niet helemaal.
We zijn altijd heel open en eerlijk in ons advies en als wij denken dat iemand spijt gaat krijgen of gewoonweg niet geschikt is, om welke reden dan ook, zullen wij nooit het advies geven om te behandelen!
Maar ik denk dat bij voorbeeld een jong persoon die kale plekken heeft door een chemokuur geen spijt zal krijgen van een behandeling.
Zoals ik dus al probeer uit te leggen, verschilt het advies van persoon tot persoon, een duidelijker antwoord kan ik niet geven.
Ik vind het jammer dat dit door jou negatief wordt opgevat, terwijl ik denk dat dit alleen maar positief is.

Met vriendelijke groet,
Ik heb het niet over haarverlies als gevolg van een chemokuur maar over haarverlies als gevolg van alopecia androgenetica. Dan heb ik het ook over ongeveer 90% van jullie patiënten overigens, want jullie zullen geen winst kunnen maken door alleen mensen met haarverlies door chemotherapie te behandelen. Jullie moeten het hebben van alopecia androgenetica.

Maargoed, laat ik in mijn zoektocht naar een eenduidig antwoord dan een specifieke (fictieve) situatie schetsen. Stel ik ben 17 jaar, heb een haarlijn ergens tussen schaal een en twee van Norwood (niet vertex maar inhammen) en wil graag een HT laten doen bij Gho. Ik gebruik nog geen haargroeimiddelen maar ben bereid om na de behandeling minoxidil en/of Propecia te gaan gebruiken om verder haarverlies te voorkomen. Geld speelt geen rol. Behandelen jullie mij?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 15:28   #11
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GHO
Beste Laurensj,

Wat ik kan vertellen is dat het van belang is dat de mate van haarverlies gestabiliseerd is.

Groet,
Stabiliseerd het eigenlijk ooit wel echt? Ik heb de indruk dat als je maar lang genoeg wacht/oud genoeg wordt je altijd slechts een dun kransje overhoudt.
__________________
Regime:
3 x 160 mg SP van Cheapregaine per dag
1 mg fina per dag
3 tot 5 keer per week wassen met rooscure
Vit B complex
5 mg Cetirizine per dag sinds 1-1-2005
Druifstuif is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 15:45   #12
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hoe kan je vaststellen of haarverlies gestabiliseerd is? Is het ook niet zo dat haarverlies in golven kan verlopen? Dat je haarsituatie een aantal jaar kan stabiliseren, en dan met het ouder worden weer kan achteruitgaan?

Equilibrium, je zegt zelf dat je beginnende haaruitval hebt, en dan lijkt me een HT toch niet zo'n goed idee, want eens je ermee begint zal je levenslang nieuwe HT's nodig hebben (zolang de voorraad donorhaar strekt). Je weet ook nog helemaal niet hoe je haaruitval zal evolueren.
Heb je al medicijnen of middeltjes gebruikt?

Cloud
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2004, 19:14   #13
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
?

Zantman die Gho gaat adviseren. Dat begrijp ik niet helemaal. Theo Zantman doet vrij kleine behandelingen en bij deze kleine behandeling gaat Zantman iemand doorverwijzen naar Gho?
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2004, 01:48   #14
Equilibrium
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 18
Gho

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman
Zantman die Gho gaat adviseren. Dat begrijp ik niet helemaal. Theo Zantman doet vrij kleine behandelingen en bij deze kleine behandeling gaat Zantman iemand doorverwijzen naar Gho?
Ja, omdat ik volgens hun dus nog best veel haar heb en als ik nu al een HT door Zantman laat doen dat ik dan veel littekens zou krijgen(omdat ik later meer HT's zou nodig hebben) en dat bij GHO geen littekens achterblijven en dus beter is.
Equilibrium is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2004, 01:52   #15
Equilibrium
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hoe kan je vaststellen of haarverlies gestabiliseerd is? Is het ook niet zo dat haarverlies in golven kan verlopen? Dat je haarsituatie een aantal jaar kan stabiliseren, en dan met het ouder worden weer kan achteruitgaan?

Equilibrium, je zegt zelf dat je beginnende haaruitval hebt, en dan lijkt me een HT toch niet zo'n goed idee, want eens je ermee begint zal je levenslang nieuwe HT's nodig hebben (zolang de voorraad donorhaar strekt). Je weet ook nog helemaal niet hoe je haaruitval zal evolueren.
Heb je al medicijnen of middeltjes gebruikt?

Cloud
Sorry voor mijn late reactie Cloud, ik had een paar dagen geen internet.
Maar ik gebruik geen medicijnen alleen een shampoo tegen haaruitval, wat overigens niet echt helpt. Ik denk dat ik nog een aantal maanden wacht met die HT, tot ik wat meer informatie en wat minder haar heb
Equilibrium is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[ttm suggesties en feedback] Oprichting TTM-patientenvereniging lies TTM - Algemeen 63 26 november 2008 18:23
scheren? Saar AA - Algemeen 27 21 juni 2004 11:40
boek bolleke Boeken en artikelen 40 15 januari 2003 22:20
ik voel, ik voel... Isabelle TTM - Algemeen 5 22 augustus 2002 18:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.