Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 februari 2004, 14:43   #1
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
verliefd

Vorige week heb ik een hele leuke jongen -weer- ontmoet en het klikte enorm. Hij is blijven slapen en het was echt zo gezellig Het leuke is ook nog dat hij zo verschrikkelijk lief doet! Ik krijg allemaal lieve berichtjes enzo, lieve kaartjes *smelt*

Zoiets is zo heerlijk als het ineens komt Ik miste helemaal niets in m'n leven en dit is nu zo'n schattige heerlijke toevoeging
Vandaag kreeg ik een gedichtje toegestuurd. Zo schattig het is misschien een beetje klef, daarom durf ik het alleen aan jullie te laten lezen omdat ik een beetje bang ben om uitgelachen te worden, maar ik vind het zo lief Jullie zijn de enigen die ik zoiets toe durf te vertrouwen, dus hier komt 'ie:

"Verliefd zijn"

Verliefd zijn is een state of mind
Verliefd zijn is verloren zijn

Een onbekende naar binnen laten kijken
op een manier zoals dat niet makkelijk is

Je leven open stellen waardoor je kwetsbaar wordt
Een beetje ongewennig compleet op je gemak

Al pratend, tastend en intiem
leer je elkaar beter kennen
totdat je weet dat je echt bij elkaar hoort

maar eerst nog lekker plompverloren ronddolen
wandelend met de diepste gedachten
zonder dat iets je stoort…
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2004, 15:35   #2
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
*smelt*
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2004, 23:12   #3
Stefanie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2002
Locatie: Vledder
Berichten: 21
Wauw, wat een romanticus! Houden die jongen!!!!!
En geniet van het heerlijke verliefde gevoel!
__________________
Stefanie
Stefanie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2004, 23:42   #4
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2004, 21:46   #5
Lelijk Eendje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Aalter (België)
Berichten: 12
zo mooi... echt superlief!! Op zulke momenten kan nix je dag stuk maken, alles loopt goed,... Die momenten zijn belangrijk, denk ik

xxx
Sanne
Lelijk Eendje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2004, 15:28   #6
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Ik heb hem dit weekeinde weer gezien maar eerlijk gezegd ben ik een beetje lam geslagen door zijn verliefde en kleffe gedoe. Het is zo verschrikkelijk lief, maar ook wel benauwend...

nu ben ik in de war
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2004, 18:01   #7
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
heej!

Leuk dat je een lieve jongen hebt ontmoet!
En als je dat verliefde gedoe een beetje zat wordt; weet dat het verliefd-zijn gauw genoeg over gaat (niet deprimerend bedoeld hoor, je krijgt er iets anders moois, liefde, voor in de plaats en dat soort blabla)
En mocht je je er echt TEveel aan storen, dan valt daar natuurlijk altijd over te praten, nietwaar? Of je geeft hem een gedichtje waarin je alles een beetje overdrijft, zodat de boodschap duidelijk overkomt maar hij toch erom kan lachen en jou dus nogsteeds de leukste liefste, grappigste,... vindt

En anders... Tja, Te klef en benauwend doet mij in ieder geval niet goed, maar geef het een kans he! Want hij klinkt erg lief in je eerste postje hoor! (was mijn vriendje nog maar zo romantisch, zucht... Maar wij zitten al in die liefdefase )

Succes ermee en vergeet niet om ervan te genieten!!!
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2004, 09:39   #8
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Hoi!

We hebben pas een week, maar hij zegt al dingen als "als we dan en dan nog wat hebben nou dan blablabla" maar ik wil dat nog helemaal niet horen! help! Ik vind het moeilijk om dat te zeggen, omdat hij nou eenmaal zo enthousiast is en ik wil hem niet meteen gedrags-eisen op gaan leggen. Ik ben al zo dominant.

Ik probeer deze week wat minder contact te hebben (me sms-en enzo) zodat ik wat meer ademruimte heb en dan kan ik eens rustig nadenken over wat ik nou wil.

gek hoor, dan heb je wat je wilt en dan gaat het je benauwen
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2004, 19:53   #9
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
En nu ik hem weer gezien heb kan ik zeggen:

die benauwdheid hoorde er misschien bij, maar verder is het voornamelijk reuze gezellig en is hij de leukste van de wereld
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2004, 10:11   #10
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
weet je wat zo leuk is? Omdat ik trekvrij ben, hoef ik deze jongen niet te vertellen over TTM. Hij is mijn eerste vriendje die het gewoon niet hoeft te weten en die ik het lekker ook niet vertel! Ja, over een paar maanden misschien wel, omdat TTM belangrijk is in m'n leven en ik hem tegen die tijd zulke dingen wel toe wil vertrouwen, maar ik geniet er zo van dat het niet eens hoeft dat ik het ook lekker even niet doe
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2004, 12:48   #11
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Over zoiets droom ik! Het zou me helpen om een nieuwe relatie te krijgen... Ttm maakt me verlegen en maakt dat ik nooit bij iemand zomaar kan slapen... En dat vind ik heel jammer. Ik schaam me dood over hoe ik eruit zie zonder 'camouflage'. Ik droom over de moment dat dat kan en dat ik in een latere fase kan zeggen: 'Weet je wat ik vroeger deed? ...'
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2004, 14:35   #12
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Ik heb juist hetzelfde. Ik heb een tijdlang gezegd: ik wil geen relatie voordat ik van mijn TTM af ben. Dat kwam vooral omdat mijn laatste vriend het verschrikkelijk vond dat ik me tegenover hem schaamde over mijn uiterlijk. Het deed hem verdriet dat ik bv. mijn haar zelden los liet hangen of hem weer eens niet kon aankijken; hij vond dat schaamte in een relatie niet kan.
Inmiddels ben ik twee jaar alleen en heb ik nog steeds TTM, maar verlang ik toch naar een relatie. Liefst met iemand die me neemt zoals ik ben. Maar of de schaamte zal verdwijnen? Ik weet het niet. Van mijn ouders hou ik ook heel veel en zij aanvaarden mij, maar de schaamte is tegenover hen nog bijna het grootst.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2004, 15:04   #13
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Ik ben nooit helemaal kaal geweest, ik had alleen kale plekken en het heeft me er nooit van weerhouden met iemand te gaan. meestal accepteerden mijn vriendjes het wel, misschien val ik open-minded mannen ofzo, het is in elk geval nooit een probleem geweest. uiteraard deed ik wel mijn best het niet te veel te laten zien en samen douchen vond ik daarom een beetje eng, wat me er toch niet van weerhield. Ik veegde wel steeds een pluk haar over de plekken heen en hield in de gaten of dat nog goed zat. Toch hebben mijn exen het wel eens gezien denk ik, eentje heeft dat wel eens gezegd. Maar het is nooit een probleem geweest, niemand waar ik verliefd op was heeft ooit verontwaardigd gereageerd.

Ik ben nu nog wel een beetje huiverig voor die wondjes, maar ben niet van plan er spastisch over te gaan doen. Ze zijn ter grootte van 1/3 van een vingertop en het zijn er 2 dus het gaat wel.

het is grappig hoe zo'n droommoment als dit ongemerkt voorbij kan gaan. het viel me laatst ineens op, ik dacht bij mezelf "verdomd, hij weet het niet eens"
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2004, 15:44   #14
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
stuur dan maar eens zo'n open-minded man hierheen!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2004, 15:47   #15
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hey Janika

Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Ook mijn ex-vriend vond het belachelijk dat ik me wegstopte voor hem en enkel in het donker mijn haarbandje uitdeed. Zelfs toen we gingen samenwonen, kon ik er nog niet normaal over doen. Hij heeft me stukje bij beetje van die schaamte tov hem afgeholpen en nu het gedaan is, sta ik weer bij af en voel ik hetzelfde als 4 jaar geleden...
Oilily is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.