Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 april 2011, 20:28   #16
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
huursubsidie kan je met terugwerkende kracht krijgen...met een maximum van een aantal maanden (ik geloof 12 of 24..)..Dat zou dus genoeg geld zijn.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2011, 21:47   #17
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Klopt, mits je wel aangifte hebt gedaan of uitstel hebt aangevraagd voor 1 april (als je aangifteplichtig bent). Dan kan je de huursubsidie van heel 2010 terug krijgen. 2009 kan je niks meer van terugzien.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2011, 12:01   #18
nokianokia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 50
Beetje dubbel hoe jij bezig bent Kniekous, aan de 1e kant geef je me tips (wat ik waardeer) en aan de andere kant probeer je me zwart te maken door denken te weten hoe mijn geestelijke gesteldheid in elkaar zit, op basis van hoe ik mijn situatie op papier zet.

Dat jouw tere zieltje het niet aan kan, prima, maar om mij zo te omschrijven gaat tever, dit terwijl ik verder niets mankeer, behalve dat ik ongelukkig ben vanwege 1 probleem wat ik niet kan accepteren en waarbij de oplossing niet direct voor de hand ligt.
nokianokia is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2011, 12:18   #19
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
nokianokia, het lijkt me niet zinvol voor jouw om hier een discussie aan te gaan. Het gaat er niet om wie er gelijk heeft, je schiet er in ieder geval niks mee op.

Zoals je merkt zijn er mensen die je willen helpen, en zijn er ook tips gegeven. Hoe zit het met je huursubsidie? Krijg je die al?
Waarom ga je niet naar een goedkopere woning?
75 euro voor haar-medicatie is VEEL, te veel als je het mij vraagt..minox+fina is 15 euro per maand? groene thee 3 euro...lading supplementen 20 euro...Ik kom in ieder geval nooit boven de 40 euro uit..Ik zelf kom nooit boven de 20 euro uit eigenlijk.

Ik vind het vervelend om te horen in wat voor situatie je je bevind. Ik denk echter datje heel weinig kans maakt om geld van iemand te krijgen...Probeer je liever te richten op onze steun en advies..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2011, 14:02   #20
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nokianokia Bekijk bericht
Beetje dubbel hoe jij bezig bent Kniekous, aan de 1e kant geef je me tips (wat ik waardeer) en aan de andere kant probeer je me zwart te maken door denken te weten hoe mijn geestelijke gesteldheid in elkaar zit, op basis van hoe ik mijn situatie op papier zet.

Dat jouw tere zieltje het niet aan kan, prima, maar om mij zo te omschrijven gaat tever, dit terwijl ik verder niets mankeer, behalve dat ik ongelukkig ben vanwege 1 probleem wat ik niet kan accepteren en waarbij de oplossing niet direct voor de hand ligt.
Dat je op een forum om geld vraagt omdat je haarmedicijnen niet kunt betalen vind ik ver gaan. Ik vind het nog verder gaan dat je zo erg in de put zit dat je niet meer normaal lijkt te kunnen denken. Wat hebben jouw financiële problemen met jouw haar te maken? Volgens mij weinig. Je verdient een goed bedrag per maand (1500 euro) dus dan moet je andere keuzes maken, zoals die hier reeds genoemd.

In jouw verhaal lees ik iemand die de zaken niet binnen een reëel perspectief bekijkt en doem denkt. Kijkend naar eerdere post uwerzijds over depressie en dergelijke denk ik dat er duidelijk geestelijke problemen mee spelen.

Als jij je nu al zo voelt en je zo zielig opstelt hoe zit dat dan met mijn kalende buurman met twee kinderen in huis, die in de bijstand zit? Dan kun je als alleenstaande met 1500 euro in de maand wel vol zelfmedelijden hier een smeekbede doen maar in mijn ogen ben je niet reëel bezig. Misschien moet je het eens in jezelf zoeken en niet buiten jezelf.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 23 april 2011 om 14:11
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2011, 23:14   #21
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Er zijn een aantal heel goede ideeën de revu gepasseerd. Hieraan werken is een eerste stap. Ik vind het veel te moeilijk om me over zoiets uit te spreken, omdat ik me niet in diezelfde situatie bevind. Ik moet wel zeggen dat ik die scheldwoorden die je aanhaalt bijzonder gemeen en onvolwassen vind. Ik weet uit persoonlijke ervaring heel goed wat zoiets met een mens kan doen. Ik kan er inkomen dat het je heel onzeker maakt, met als gevolg dat niet niet wil gaan bijverdienen e.d. Ik ben ook een beetje geschrokken van enkele harde reacties hierboven, maar dat neemt niet weg dat er in de aangehaalde argumenten volgens mij een heel degelijke kern van waarheid zit: als je een duurzame oplossing wil, dan zou je iets kunnen doen aan je maandelijkse kosten. Met het geld dat je daarmee uitspaart, kun je de haarwerken aanschaffen waarover Hanna het heeft. Het geld van een collecte is zo weer op, maar met de maandelijkse besparingen heb je een duurzame oplossing.
Als dat niet voldoende zou blijken en je lijdt er enorm onder en er zijn ECHT geen andere manier, dan zou ik er persoonlijk geen enorm probleem mee hebben om een kleine eenmalige gift te doen, als ik er zeker van zou zijn dat voldoende anderen hiertoe ook bereid zijn. Ik heb namelijk niet de financiële mogelijkheden om een grote gift te doen, maar veel kleine beetjes kunnen ook helpen. Hoe dan ook ... kop op en laat de moed niet zakken. Met een combinatie van besparingen en de degelijke maar goedkope oplossing van Hanna is een oplossing helemaal niet zo veraf dan je zelf denkt ... .
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2011, 23:32   #22
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik heb de middelen wel en als ik een vriend had die er zo zwaar onder gebukt ging, dan zou ik zeker bijspringen. Maar alleen als hij me kan overtuigen dat hij er ook daadwerkelijk mee geholpen is. En ook dan met stevige afspraken. Geen gift, maar terugbetaling vanaf maand 1. En de toezegging om binnen een maand na aanschaf van een haarwerk serieus op zoek te gaan naar een baan op niveau. Want met een haarwerk is de smoes om op dat front passief te blijven waardeloos geworden.

En we zouden toch gaan zoeken naar ruimte in het maandelijks budget. Waarbij het enorm voor Nokia pleit dat hij zijn geld niet verspilt aan een auto, huisdieren, televisie of sigaretten. Dat ie de telefoon en internet nodig heeft als zzp-er kan ik me goed indenken .... zijn die kosten trouwens niet als zakelijke kosten aftrekbaar van de belasting?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2011, 10:11   #23
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
En we zouden toch gaan zoeken naar ruimte in het maandelijks budget. Waarbij het enorm voor Nokia pleit dat hij zijn geld niet verspilt aan een auto, huisdieren, televisie of sigaretten. Dat ie de telefoon en internet nodig heeft als zzp-er kan ik me goed indenken .... zijn die kosten trouwens niet als zakelijke kosten aftrekbaar van de belasting?
Ja je mag een 10% van je brutoloon als kosten aftrekken. Een auto zal er toch wel in het spel zijn ? Dat is helemaal belangrijk als zzp-er lijkt mij.

Als ik soms naar dat RTL prgramma keek... 'een dubbeltje op zijn kant' heette het geloof ik, dan vroeg ik me altijd af waar sommige van die mensen mee bezig waren.

Ikzelf help graag mensen op financieel gebied maar heb er vreselijk moeite mee als men dan zelf niet de schouders er onder willen zetten of gewoon heel dom bezig zijn. Maar dat laatste is meer een tekortkoming van mijn kant. Altijd als er iets opgelost is dan hangen ze later weer aan de lijn met een ander zielig probleem. Heeft men weer een zonnebank gekocht terwijl ze geen dubbeltje te makken hebben of wel iets bij de Wehkamp aangeschaft tegen 20% rente. lol Die mensen noemen wij zuigers.

In vogelvlucht zie je hier ook al enkele tekortkomingen.

* Nooit huur/zorgtoeslag aangevraagd.
* "Onder voorbehoud" nooit de kosten van werk afgetrokken.
* 75 euro p/m voor zijn haar. Al aangegeven veels te veel.
* 445 euro p/m !?! als alleenstaande voor huishoudelijke producten en eten/drinken. Ik geloof dat iemand hier helemaal van de pot gerukt is.

Kniekous verwoord het allemaal misschien wat harteloos maar begrijp zijn redenatie wel. Ik zei het ook al, iemand moet hier even flink in de spiegel kijken.....en kan er van een collecte allerminst sprake zijn.

Laatst gewijzigd door Lucky; 24 april 2011 om 10:16
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2011, 10:26   #24
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Inderdaad Lucky. Ik heb me ook bij vrij veel van dergelijke tv-programma's geërgerd aan de huiskamers van de 'zielepoten' met de nieuwste kleding op een echt lederen bankstel met een flatscreen aan de muur.
---
Een bejaard echtpaar krijgt anno 2011 samen netto €1260 AOW per maand. Dat is zeker geen vetpot, maar velen weten daarvan toch rond te komen, cadeautjes te kopen voor de kinderen en kleinkinderen, er huisdieren op na te houden, en zelfs op vakantie te gaan.

Een jongeman die €1500 netto verdient, moet daarvan kunnen rondkomen.
-Zoals al geschreven is, kan hij een goedkopere huurwoning gaan zoeken.
-De kosten voor haarmedicatie kunnen drastisch worden beperkt.
-Zijn basisverzekering van €125 per maand, kan ook goedkoper, zie:
http://www.verzekeringssite.nl/zorgv...rgverzekering/
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2011, 10:33   #25
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Ik vind dta je het mooi verwoord Lucky.

Ik wist niet dat mijn betoog harteloos overkomt. Waar ik me zelf namelijk nog al aan stoor in dit geheel is het feit dat er een wereld is vol mensen die het echt moeilijk hebben. Zoals ik al noemde, je hebt mensen in de bijstand, met kinderen die ook kalend zijn. Er zijn ook mensen zonder geld die dodelijk ziek zijn. Laat die man eens gaan praten met mensen bij de voedselbank. Als je daar als vrijwilliger hebt gewerkt zie je de zaken meer in perspectief.

Ik vind het dan ook mega krom dat hij dit hier post en doet of het heel normaal is. Als ik geld geef aan iemand doe ik dat aan mensen die echt in nood zitten.
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2011, 12:31   #26
nokianokia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 50
Beste mensen, ik ga niet iedereen quoten maar ik wil even meedelen

- Alle tips zijn in een WORD opgeslagen en ik ga vandaag besteden aan het inlezen van elk punt.

- Door mijn ongeluk, stel ik me misschien in jullie ogen beperkt/kortzichtig op maar geloof me, ik wens niemand het verleden toe die ik heb meegemaakt.

Ik zie dingen in perspectief, alleen mijn schaamte is zo gigantisch groot dat ik daar alles voor opzij zet. Ik ben bijna 2 m, heb een ijzere conditie, leef gezond (geen drugs/alcohol/sigaretten) maar ik ben echt gebroken dankzij deze situatie.

Het simpele gegeven dat ik zeg dat IK vind dat IK lelijk ben zonder haar, komt doordat ik HEEL realistisch ben en mezelf ken. Het is NIET te accepteren dat het verschil (met of zonder haar) zo groot is, dat ik bepaalde dingen echt niet durf, maar dan ook echt NIET durf. Het is geen kwestie van mezelf als slachtoffer zien want uiteindelijk zet ik gewoon eerlijk mijn gevoel op papier.

Wie zijn jullie om mij te vertellen dat mijn gevoel, en de emoties die ik dagelijks moet verwerken niet de juiste zijn of dat ik niet reëel naar de wereld kijk. Ik vind het verschrikkelijk dat er met mij, nog vele andere mensen - in wat voor situatie dan ook- ongelukkig zijn, maar aan het eind van de dag leef ik niet in hun schoenen, en voel ik me verschrikkelijk. Energie om me ook met andere bezig te houden, heb ik niet. Geen egoïsme, maar mijn eigen onzekerheid/ongeluk put me uit.

Ik zou niets liever willen dan gelukkig door het leven te gaan, en ik ben er heilig van overtuigd dat ik dat zou kunnen als mijn grootste schaamte verdwijnt. Misschien heb ik dingen verkeerd aangepakt, maar ik vind het jammer dat ik word afgebrand voor iets, terwijl het ook anders kan.

Met de tips die ik heb gekregen ga ik zeker wat doen, de negatieve uitingen laat ik maar voor wat ze zijn. Ik kwam hier 6 jaar geleden niet voor mijn lol, heb tijden lang geprobeerd te vechten tegen hetgeen waar ik zo mee zit. Dat ik nu aan het eind van mijn vechtlust zit, betekend niet dat ik erbij neer ga zitten, maar nogmaals, het is niet dat ik hier om een nieuwe paar nieuwe Gucci schoenen vraag, maar komt deze topic omdat ik zo wanhopig/gefrustreerd ben en daardoor ik iets neerzet en vraag wat jullie misschien niet voor mogelijk achten omdat het tegen jullie principes in gaat.

Uiteindelijk kan ALLES in deze wereld, dus verwijt mij niet dat ik, na veel geprobeerd te hebben, heel brutaal zoiets plaats. Uiteindelijk heb ik niets meer te verliezen.

Ik ga me nu inlezen op alles.

ps: Ik heb geen auto
ps2: Ik geef geen geld uit aan luxe middelen
ps3: Ik ga mijn financiële plaatje herzien
ps4: Bedankt voor jullie tips
ps5: Ik eet veel (103 kg, 5/6x sporten pw, lang), en ik vind 12/13 euro per dag aan een goede gevarieerde voeding niet heel veel (nauwelijks A merken, geen luxe als biefstuk, maar wel degelijk en veel)
ps6: Ik heb me nooit als slachtoffer willen opstellen hier, maar weet dat 14/15 jaar aan vernederingen op een gegeven moment zijn tol eissen en een schaamte creeereren die niet echt voor te stellen zijn als je zelf niet iets soortgelijks, jaren achter elkaar hebt meegemaakt.
ps7: Ik voel me voor geen enkele baan/bijbaan te goed, het is alleen de gigantische schaamte die de mogelijkheden beperkt.
ps8. Ik zou alles opgeven voor dit probleem, omdat ik verder HELEMAAL tevreden ben.
ps9. Hulp zoeken in psychische vorm helpt naar mijn mening niet tot het probleem is opgelost waar het allemaal mee begon. Daarna ben ik ervan overtuigd dat ik de geleden schade moet leren relativeren/plaatsen. Ik loop dus al tijden bij zowel een psycholoog/psychiater, maar mijn zelfbeeld zal er niet door veranderen omdat ik er heilig van overtuigd ben dat ik eerst bij de oorzaak moet zoeken.
ps10. Kniekous, waar lees je dat ik dit maar normaal schijn te vinden? Denk je dat ik met plezier op dit forum kom elke keer? Ik voel me alleen maar beroerder als ik hier vandaan kom.

Laatst gewijzigd door nokianokia; 24 april 2011 om 12:56
nokianokia is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2011, 12:58   #27
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nokianokia Bekijk bericht
Beste mensen, ik ga niet iedereen quoten maar ik wil even meedelen

- Alle tips zijn in een WORD opgeslagen en ik ga vandaag besteden aan het inlezen van elk punt.

- Door mijn ongeluk, stel ik me misschien in jullie ogen beperkt/kortzichtig op maar geloof me, ik wens niemand het verleden toe die ik heb meegemaakt.

Ik zie dingen in perspectief, alleen mijn schaamte is zo gigantisch groot dat ik daar alles voor opzij zet. Ik ben bijna 2 m, heb een ijzere conditie, leef gezond (geen drugs/alcohol/sigaretten) maar ik ben echt gebroken dankzij deze situatie.

Het simpele gegeven dat ik zeg dat IK vind dat IK lelijk ben zonder haar, komt doordat ik HEEL realistisch ben en mezelf ken. Het is NIET te accepteren dat het verschil (met of zonder haar) zo groot is, dat ik bepaalde dingen echt niet durf, maar dan ook echt NIET durf. Het is geen kwestie van mezelf als slachtoffer zien want uiteindelijk zet ik gewoon eerlijk mijn gevoel op papier.

Wie zijn jullie om mij te vertellen dat mijn gevoel, en de emoties die ik dagelijks moet verwerken niet de juiste zijn of dat ik niet reëel naar de wereld kijk. Ik vind het verschrikkelijk dat er met mij, nog vele andere mensen - in wat voor situatie dan ook- ongelukkig zijn, maar aan het eind van de dag leef ik niet in hun schoenen, en voel ik me verschrikkelijk. Energie om me ook met andere bezig te houden, heb ik niet. Geen egoïsme, maar mijn eigen onzekerheid/ongeluk put me uit.

Ik zou niets liever willen dan gelukkig door het leven te gaan, en ik ben er heilig van overtuigd dat ik dat zou kunnen als mijn grootste schaamte verdwijnt. Misschien heb ik dingen verkeerd aangepakt, maar ik vind het jammer dat ik word afgebrand voor iets, terwijl het ook anders kan.

Met de tips die ik heb gekregen ga ik zeker wat doen, de negatieve uitingen laat ik maar voor wat ze zijn. Ik kwam hier 6 jaar geleden niet voor mijn lol, heb tijden lang geprobeerd te vechten tegen hetgeen waar ik zo mee zit. Dat ik nu aan het eind van mijn vechtlust zit, betekend niet dat ik erbij neer ga zitten, maar nogmaals, het is niet dat ik hier om een nieuwe paar nieuwe gucci schoenen vraag, maar ben ik zo wanhopig/gefrustreerd dat ik iets neerzet.vraag wat jullie misschien niet voor mogelijk achten.

Uiteindelijk kan ALLES in deze wereld, dus verwijt mij niet dat ik, na veel geprobeerd te hebben, heel brutaal zoiets plaats. Uiteindelijk heb ik niets meer te verliezen.

Ik ga me nu inlezen op alles.

ps: Ik heb geen auto
ps2: Ik geef geen geld uit aan luxe middelen
ps3: Ik ga mijn financiële plaatje herzien
ps4: Bedankt voor jullie tips
ps5: Ik eet veel (103 kg, 5/6x sporten pw, lang), en ik vind 12/13 euro per dag aan een goede gevarieerde voeding niet heel veel (nauwelijks A merken, geen luxe als biefstuk, maar wel degelijk en veel)
ps6: Ik heb me nooit als slachtoffer willen opstellen hier, maar weet dat 14/15 jaar aan vernederingen op een gegeven moment zijn tol eissen en een schaamte creeereren die niet echt voor te stellen zijn als je zelf niet iets soortgelijks, jaren achter elkaar hebt meegemaakt.
ps7: Ik voel me voor geen enkele baan/bijbaan tegoed, het is alleen de gigantische schaamte die de mogelijkheden beperkt.
Ik vind wel een beetje dat je een plaat voor ogen hebt. Genoeg hier die geen Gucci tasjes of schoenen hebben. Genoeg hier die geen A-merken kopen of geen auto hebben. Dat maakt jouw situatie niet ondraagelijker dan die van iemand anders. Je somt vanalles op, om maar te laten weten hoe kleinschalig je leeft. Feit blijft dat je een degelijk inkomen hebt en daar wat mee zou kunnen doen. Net zoals anderen doen, met minder inkomen.

Als je een verzoek tot iets doet en je situatie in kaart brengt, dan heeft een ander evenzo het volste recht om te zeggen...toedeledokie. Ik besteed mijn tijd/aandacht/geld of weet ik veel wat liever aan Jantje of Pietje. Dat wil niet per direct zeggen dat diegene vind dat jij je niet moet aanstellen of ongelukkig mag zijn. Haal die twee dingen aub even uit elkaar. Er zijn mega veel goede doelen, uiteindelijk kan je niet aan alle goede doelen geven en moet je keuzes maken. Hoewel ze allemaal een goed doel behartigen.

Heel veel mensen zijn hier door een hel gegaan ivm met hun haarverlies. Die zeggen ook dat ze dit een ander niet toewensen. Je komt heel erg over alsof je de enige bent, hoewel ik wel denk dat je best weet dat dat natuurlijk niet zo is. Het roept wel weer ergenis op.

Je zegt steeds dat je heel realistisch bent, maar je bedoelt dat dit je eigen idee/visie/mening is. Dat is wel iets anders dan realisme. Je dacht ook dat je heel realistisch bezig was met je uitgaven patroon. Achteraf bezien was dat allerminst het geval, zo realistisch ben je dus. Dat realisme van je is nog geen schop voor de klote waard (zou mijn moeder zeggen ).

Laatst gewijzigd door Lucky; 24 april 2011 om 13:06
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2011, 13:43   #28
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Ja je mag een 10% van je brutoloon als kosten aftrekken.
Je mag alleen de gemaakte kosten voor je onderneming aftrekken en geen vast percentage zoals 10%.

En je praat bij een ondernemer niet over brutoloon maar over opbrengsten.

Als je creatief bent kan je meer aftrekken dan je denkt, en ook nog op een eerlijke manier!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2011, 16:30   #29
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Heb je momenteel nog openstaande schulden?
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!

Laatst gewijzigd door Tibetaan; 25 april 2011 om 15:50
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2011, 16:36   #30
fred123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 mei 2010
Berichten: 56
Nokia, als ik zo es snel je verhaal doorneem denk ik dat je meer hulp gaat vinden door es te gaan praten met een psycholoog. Ik heb zelf ook behoorlijk in de put gezeten toen ik men haaruitval vernam. Ik betwijfel dat zelfs een HT je echte probleem gaat aanpakken, daar deze toch zelden perfecte cosmetische resultaten geven. nee, ik zou eerder een psycholoog contacteren, wat uiteindelijk is je grootse probleem je depressie niet je haaruitval.
fred123 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.