Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 april 2011, 02:07   #46
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nokianokia Bekijk bericht
De enige optie zou zijn dat ik Hanna (en nog 1/2 moderators) een foto stuur...
Ik hoef geen foto te zien, heb voldoende voorstellingsvermogen om me een NW 2,5 voor de geest te halen.
Velen hebben door een haarwerk/pruik al meteen hun zelfvertrouwen teruggekregen. Dan hoeven ze alleen nog hun angst te overwinnen voor het afwaaien van het haarwerk en even te leren hoe onmogelijk dat is als het haarwerk met speciale dubbelzijdige tape vastgeplakt zit.
Even later leren ze hoe ze 1 x per week het haarwerk zelf kunnen verwijderen, schoonmaken en daarna weer opplakken.

Stuur gewoon een email en vraag om prijsopgave voor:

Base material: French lace Light Brown with PU (like no. TB25: http://www.mikemary.cn/toupee%20base.html)
Hair: Indian Remy Human Hair
Hair color: #8 (of #12, zie de color chart)
Hair Length: 4 inches
Density: 130% of 150% (ligt er aan hoe de dichtheid van je bioharen is)
Bleached knots: YES
Baby hair: no
Hair direction: free style
Hair curl: straight
Undervent: no

De foto's van de caps zijn op de sites altijd alleen maar bedoeld als voorbeeld waarvan je mag afwijken door (later) je eigen maten op te geven of je eigen mal op te sturen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 21:36   #47
M1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 148
Allemachtig, wat n gedoe. Weetje, jij kijkt zo naar je zelf. Maar ik denk dat een heleboel mensen op straat het niet eens door hebben. Er zijn zoveel mensen op straat die nou niet fotomodel waardig zijn, inclusief mij zelf, dat mensen het toch niet opmerken.
Omdat jij zo naar je kijkt ga je denken dat andere het ook zo zien, maar dat is vast niet zo. Ga keertje stappen, leuke dingen doen, etc. Krijg een beetje zelfvertrouwen. Gaat dan vanzelf beter!!

Over het geld, ik meende dat je altijd zo'n programma van hart in aktie had oid, of hart van Nederland, gingen ze ook wel es voor mensen een goede daad verrichten. Je zal wel op tv moeten, mja als je eenmaal je haarwerk hebt, dan herkent toch niemand je meer. Toch?
M1989 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2011, 00:34   #48
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
twe kinderen spelen in de zee. er komt een grote golf over ze heen. Het ene jongetje roept: "Jeuj, nog een golf, nog een!". Het andere jongetje rent hysterisch naar zijn moeder. De vraag is of het de golf is die bepaalt of iemand overstuur raakt, of de manier hoe iemand er tegenaan kijkt. Blijkkaar heb je uit je jeugd iets meegenomen dat het aan je uiterlijk ligt (de golf), maar het kan ook zijn dat het aan de manier ligt hoe je er tegenaan kijkt. Dat zorgt dus voor meerdere oplossingen.

Ik ben zelf ook geen schoonheid van de klassieke soort en ik heb me vaak onzeker gevoeld over mijn uiterlijk. Nu heb ik dat niet meer. Niet omdat ik nu wel een oogverblindende schoonheid ben, maar wel omdat ik het eigenlijk prima vind wie en hoe ik ben. De golf is niet anders, de manier hoe ik tegen de golf aan kijk wel.

Waar ga je energie in steken?

Ik, en heel veel andere mensen beoordelen anderen helemaal niet op uiterlijk. uiterlijk speelt echt wel mee, maar niet in de mate waarin je je leven moet laten bepalen. Dat bepaal jij zelf.

Ik wens je alle wijsheid, maar ook een hoop relativeringsvermogen. Kaal worden vind ik ook zwaar ruk. Maar als ik naar mezelf kijk, heb ik me er bij anderen nog nooit druk over gemaakt. Drie van mijn beste vrienden lopen al jaren gemillimeterd rond omdat dat gewoon nodig was en het interesseert me niks of dat esthetisch verantwoord is of niet. Ik vind het bijna beledigend dat je mij (als representant van de buitenwereld) dat je ervan uitgaat dat je door ons zo door het leven moet gaan. Dat is gewoon een waanidee.

P.s. sorry voor die laatste zin, maar je bericht raakt me echt. Ik leef met je mee, maar vind je ook echt teveel in je eigen wereld leven.
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 00:18   #49
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Ik ken deze situatie maar al te goed... Ben alleen zelf nog maar 20. Was ook altijd het lelijke eendje, tot ongeveer rond m'n 17e. Rond m'n 18 / 19e was mijn haar enorm veel dunner geworden en kwam ik hier, sindsdien ben ik er alleen maar slechter gaan uit zien. Veel mensen het contact mee verloren, geen motivatie voor studie / werk zoeken.. of zelfs uberhaut een toekomst op te bouwen in deze (excuses alvast kut maatschappij.

Situatie van mij is precies hetzelfde eigenlijk. Ben altijd enorm gepest met mijn grote hoofd. Sinds de basisschool al. Werd een keer naar mij geroepen midden op het schoolplein door een leeftijdsgenoot "Wow dat is het grootste f*cking hoofd dat ik ooit gezien heb!". Mijn haar laten groeien sindsdien was een goeie keuze, en ben daar nogsteeds mee bezig ondanks het me ook enorm word aangeraden door alles en iedereen om het te knippen / millimeteren / scheren.

Het stabilisatie tenminste gevonden met het gebruik van Dutasteride en Minoxidil, maar ben daar ook niet zeker van. Haar is enorm diffuus geworden, en kom alleen eigenlijk buiten als het haar goed zit. Oftewel, bijna nooit.

Heb daarnaast nog nooit een vaste vriendin gehad, en ookal heb ik (soort van) psychische hulp, ik kan het met diegene nooit hebben over wat mij echt dwars zit, want ik vind het eigenlijk te ijdel van me om te doen en schaam me er ook enorm voor. Terwijl ik mijn haar wel erg lang heb.

Verdien daarnaast ook geen drol met mijn huidige werk (makkelijk nog geen 1/3e van wat jij verdient, en dan vind ik dat nog best veel), en bijna alles gaat uit aan genots en haar middelen.

Dus het kan altijd wel erger lijkt me? Het is bekend hier o.a dat mijn gemoedstoestand 360 graden kan draaien met de maand / dag / uur / minuut... maar ik heb nog wel hoop... Tenminste, voor nu. Maar goed, zoals ik hier ook zeg, heb eigenlijk niks gaande in mijn voordeel (relatief gezien dan, ik bedoel ; in reflexie op de "normale" norm van een westerse 20 jarige man) en heb totaal geen ambitie meer. Laat me het kort houden: zit nogal met mezelf in de knoop...

Kan je ook a.u.b fotos posten? Ik bedoel, je legt hier wel je verhaal bloot, wil ik eigenlijk zelf ook zien hoe erg (of niet) het is?

In elk geval sterkte!
__________________
Regime:
Dutasteride dagelijks
Minoxidil 2 x dagelijks
Ketaconazol shampoo 2, 3 x wekelijks

Ben altijd bereid om je Dutas of Minoxidil 5% over te kopen!
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 02:50   #50
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
knoop

Jongens jeetje, ik schrik wel van dit soort verhalen. Ik hoop dat niet iedereen op Haarweb zich zo voelt!! Het enige dat ik hieraan toe wil voegen is het volgende: Het niet tevreden zijn met jezelf en daardoor ongelukkig worden ligt nooit maar dan ook nooit alleen aan de hoeveelheid haar die je op je hoofd hebt staan. Als je ongelukkig bent met jezelf heeft dat een dieper liggende oorzaak. Ik vrees ook dat je dat niet wegneemt met een paar FUE ingrepen. Dat ligt dieper. Als je echt met jezelf in de knoop zit probeer dan eerst de dieper liggende oorzaak te doorgronden en daar actie op te ondernemen dan alleen propecia of een HT, want dan word je ook niet per se gelukkig met haar.

Sterkte aan eenieder die hier eerlijk keuzes in dient te maken!!
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 03:00   #51
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Ik klaag ook teveel misschien...
__________________
Regime:
Dutasteride dagelijks
Minoxidil 2 x dagelijks
Ketaconazol shampoo 2, 3 x wekelijks

Ben altijd bereid om je Dutas of Minoxidil 5% over te kopen!
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 03:17   #52
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik begrijp er eigenlijk niets van. Wij waren er vroeger allemaal aan gewend om uitgescholden te worden en dan scholden we 3 keer zo hard terug of we sloegen er op los.
De ene had rood haar, de andere O-benen, de volgende X-benen, weer een ander slechts 4 tenen aan iedere voet, etc.etc.etc. Het was bijna een sport om zoveel mogelijk scheldwoorden/bijnamen te verzinnen.
Dat je mekaar niet zou mogen pesten...daar had toen nog nooit iemand ooit van gehoord.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 15:41   #53
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
De maatschappij is kennelijk veranderd? Toch klagen mensen tegenwoordig volgens mij meer over aggressie dan toen. Maar goed, ben van mezelf een vreedzaam persoon, vecht niet graag en wil dit ook zo houden.
__________________
Regime:
Dutasteride dagelijks
Minoxidil 2 x dagelijks
Ketaconazol shampoo 2, 3 x wekelijks

Ben altijd bereid om je Dutas of Minoxidil 5% over te kopen!
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 15:58   #54
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik begrijp er eigenlijk niets van. Wij waren er vroeger allemaal aan gewend om uitgescholden te worden en dan scholden we 3 keer zo hard terug of we sloegen er op los.
De ene had rood haar, de andere O-benen, de volgende X-benen, weer een ander slechts 4 tenen aan iedere voet, etc.etc.etc. Het was bijna een sport om zoveel mogelijk scheldwoorden/bijnamen te verzinnen.
Dat je mekaar niet zou mogen pesten...daar had toen nog nooit iemand ooit van gehoord.
Volgens mij is hier sprake van een paar generatiekloven...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 17:48   #55
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Dreams Bekijk bericht
De maatschappij is kennelijk veranderd? Toch klagen mensen tegenwoordig volgens mij meer over aggressie dan toen.
Inderdaad, destijds werd er gewoon op los gescholden en gebeukt; de volgende dag (of nog eerder) was iedereen 't al weer vergeten en speelden we weer vrolijk verder.
Tegenwoordig heb je eerst psychische hulp nodig om het 'een plaatsje te geven' voordat je 'er weer voor kunt gaan' en 'je ding kunt doen'.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 20:10   #56
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
moest iemand dat van china finasteride besteld nu een paar latjes bijbestellen voor hem ? dat hij enkel de paar latjes proscar moet betalen, zending betaal je zowiezo , op deze manier heeft hij met 60 euro al genoeg om een heel jaar fina te slikken....

voor je minoxidil zou ik eens goed rondkijken of niemand een 6 maand of 12 maand voorraad kirkland staan heeft , mischien heb je deze al voor 70...

conclusie : het zou moeten lukken mits goed uit te plannen om voor 130 euro een heel jaar meds te kunnen gebruiken....

spreken we niet over cb of ru of haartransplantaties.... die zijn superduur

mischien overwegen om ergens nachtwerkt te doen ? dat betaald wel beter, doe ik ook...
sommige werken betalen je openbaar vervoer....
met 2 wonen zou je kosten drastisch kunnen drukken , dat hangt nie alleen van jezelf af dat weet ik ook wel...
een positief ingesteldheid kan alles drastisch verbeteren , geld , het hangt daarvan altijd af....
ik weet goed waarover hij spreekt hoor, ik heb vroeger ook alleen gewoond waarbij ik me maandelijks zorgen maakte over geld, dus ik begrijp zijn situatie goed
ik ben terug thuis gaan wonen , scheelt heel veel met wat je dan maandelijks overhoud hoor...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 30 april 2011 om 20:14
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 20:15   #57
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Niet te geloven maar ik ben het met Hanna, ik werd vroeger om mijn huidskleur uitgescholden, kon ik ooit niks aan doen, kan je een drama van maken maar er waren meer mensen de lul, flaporen, grote neuzen, noem het maar op. Debedoeling is dat je na de middelbare school gaat verder kijken dan je neus lang is, naar jezelf en naar anderen en het merendeel van de samenleving moet het niet van zijn uiterlijk maar van zijn karakter hebben. Negativiteit naar je zelf en anderen wordt zelden op prijs gesteld, relativerende vrolijke lelijkerds vinden wel leuk.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 20:21   #58
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
rond het uiterlijk draait het altijd hoor...
anders waren er geen klinieken dat elk deel aan een mens kan veranderen om meer te voldoen aan het ideaalbeeld in de maatschappij

sterke woorden , maar zo draait de wereld nu eenmaal
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 21:12   #59
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Topiccstarter en fallen dreams hebben beide sterke kenmerken van BDD. Dat zijn vaak perfectionisten, die gepest zijn.

Ik denk dat iedereen hier dat in meerdere of minder mate heeft (me included).

Ik ken meerdere succesvolle mannen die rond hun 20e kaal werden en zich hierdoor niet hebben laten belemmeren in hun functioneren. Het is niet op je hoofd maar in je hoofdwaar de problemen werkelijk zijn.
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2011, 22:14   #60
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Hoef zelf helemaal niet "succesvol" te zijn, alleen maar gelukkig. Geld betekend vrijwel niks voor me. Maar ik zie beide niet zo snel gebeuren helaas...
__________________
Regime:
Dutasteride dagelijks
Minoxidil 2 x dagelijks
Ketaconazol shampoo 2, 3 x wekelijks

Ben altijd bereid om je Dutas of Minoxidil 5% over te kopen!
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.