Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 september 2016, 23:09   #16
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
goed dat Jij geen pijn hebt, Tijdens de dag valt het bij mij ook mee, Maar op de avond kont er een pijn opzetten en die is niet te harden. Precies of mijn hoofd zit tussen een bankklem. Waar ik me ook zorgen over maak is dat het grootste gedeelte van mijn hoofd nog steeds onder narcose is. Heel raar gevoel. Voor de rest vallen de korstje en haartjes gretig . Ik vind het toch opmerkelijk dat de meeste zeggen dat een HT buiten de eerste spuitjes niks is. Ben nu 8 dagen verder en dit zijn toch 8 dagen geweest van afzien, pijn, last . Je moet er iets voor over hebben, maar het is toch best heftig
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2016, 12:08   #17
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Zo, bijna twee weken ver:
- Vooraan is het nieuwe haar mee aan het groeien met de rest. De korstjes zijn vooraan ook helemaal weg en de haarlijn staat er nog helemaal. Zeer vreemd om mezelf met een nieuwe haarlijn te zien, al denk ik niet dat het iemand anders gaat opvallen. Dichtheid is vooraan ook zeer goed. Nu al.
- op de kruin lijkt het wat moeilijker te gaan, zeer veel korstjes en als er korstjes uitvallen komen er ook altijd haartjes (of grafts) mee. Hier vloeit het haar ook minder goed over in het haar dat ik al had. Maar ik veronderstel dat het wel gaat beteren.
- Qua gevoelloosheid heb ik NERGENS last. Alles voelt heel normaal aan, ik heb bijna GEEN jeuk meer en de pijn ben ik al lang vergeten. Het is alleen wat vreemd om mezelf met een korte coupe te zien.

Intussen ben ik ook in behandeling bij een dermatoloog tegen seborroïsch eczeem. Een zeer vettige zalf gekregen die geen invloed heeft op de transplantatie. De dermatoloog is gekend du sik heb er alle vertrouwen in. Zij gaf net zoals de dokters in Turkije aan dat mijn haaruitval voor een deel genetisch was maar ook een gedeeltelijk door de huidaandoening.

Momenteel is het even tandjes bijten en met een petje rondlopen... over een week moet ik weer gaan werken, het zal er dan alweer helemaal anders gaan uitzien.

Laatst gewijzigd door kxh; 11 september 2016 om 12:15
kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2016, 21:35   #18
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Ik lees dat je einde augustus geweest bent... en dat je nieuwe haren aan het meegroeien zijn... euhm..... euhm....

Ik wil je niet teleurstellen maar normaal gezien zullen de nieuwe haren beginnen uitvallen nu. Verwacht er dus niet veel van voorlopig. (4 maanden wachten minstens vanaf dan)

Zelf einde juli geweest en nog niet veel nieuwe haren behalve een paar moedige spelers al :-)

Laatst gewijzigd door TraderOne; 11 september 2016 om 21:36 Reden: spatie
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2016, 22:47   #19
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TraderOne Bekijk bericht
Ik lees dat je einde augustus geweest bent... en dat je nieuwe haren aan het meegroeien zijn... euhm..... euhm....

Ik wil je niet teleurstellen maar normaal gezien zullen de nieuwe haren beginnen uitvallen nu. Verwacht er dus niet veel van voorlopig. (4 maanden wachten minstens vanaf dan)

Zelf einde juli geweest en nog niet veel nieuwe haren behalve een paar moedige spelers al :-)
Er zijn uitzonderingen waarbij de grafts ineens aanpakken en doorgroeien.
Misschien is TS zo'n lucky bastard
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2016, 09:58   #20
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TraderOne Bekijk bericht
Ik lees dat je einde augustus geweest bent... en dat je nieuwe haren aan het meegroeien zijn... euhm..... euhm....

Ik wil je niet teleurstellen maar normaal gezien zullen de nieuwe haren beginnen uitvallen nu. Verwacht er dus niet veel van voorlopig. (4 maanden wachten minstens vanaf dan)

Zelf einde juli geweest en nog niet veel nieuwe haren behalve een paar moedige spelers al :-)
Ik weet het, maar ik kan natuurlijk niet gaan vertellen dat alles uitgevallen is als het niet zo is ;-)

Mijn nieuwe haarlijn zit nu, net zoals de rest van het haar, mooi op 5 mm en groeit gewoon mee. Op de kruin heb ik het gevoel dat het wel uitvalt, maar dat kan ik natuurlijk niet zien.

Wanneer is het gebruik van minoxidil trouwens weer toegestaan?
kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2016, 21:13   #21
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
Bij mij groeide ook alles lustig mee. Ik had de HT 1 dag vroeger. Maar vandaag ziet de voorkant er ineens heel erg leeg uit. Denk dat ik vandaag onderweg wel wat verloren heb. Omdat ik ook nog steeds een heel rode gevoelige transplantatie gebied en donor heb , smeer ik die elke avond in met een goede laag calendula zalf. Ik begin nog niet met minox omdat dit te agressief zal zijn voor de huid. Er werd me aangeraden pas na 1 maand te beginnen
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2016, 22:56   #22
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Hier is intussen ook heel wat uitgevallen, vooral door het douchen 's morgens denk ik. Alles is nu bijna hetzelfde dan tervoren denk ik.

Verder maak ik me een beetje zorgen over hetgeen ze hebben gedaan. achteraan is alles mooi opgevuld, maar vooraan heb ik er toch vragen bij. Maar er was toen blijkbaa rmaar weinig tijd voor, plu sik hoop maar dat ze zich er niet 'te snel' vanaf hebben gemaakt.

We zullen zien over een paar maand.

voorlopig iedere dag met een petje naar het werk :-)
kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2016, 16:12   #23
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Zo, vandaag is het exact een maand geleden dat ik mijn transplantatie heb gehad. Ongelooflijk hoe snel de tijd vliegt.

Twee weken geleden was ik nog erg positief en vertelde ik nog dat mijn haar al overal ongeveer 5 mm lang was. Ik vind de 'buzzed' look super voor een jongere man met stoppelbaard dus ik was er zeer blij mee.

Hier kan je zien hoe het er toen uitzag:


en momenteel ligt alles er weer uit en ziet het er zo uit. Wat eerlijk gezegd wat confronterend is omdat het nog minder lijkt dan voor de transplantatie...



Hier zijn de foto's van de getransplanteerde delen. Hoofdzaak was de kruin en vooraan. Helemaal achteraan en opzij op het hoofd hebben ze ook een heel klein stukje gedaan. Dit waren oude littekentjes.

Dit zijn de foto's van 1 dag na de behandeling:







de kruin:


Als jullie dit zien, zal de dekking en resultaat dan ietwat ok worden?
Ik maak me iedere dag meer en meer zorgen... wellicht omdat het er momenteel echt niet uit ziet...
kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 18:49   #24
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
ik denk dat de bezorgdheid bij de mensen die bij Esteworld zijn geweest even groot is. Reden hiervoor is omdat je totaal geen uitleg krijgt over wat er juist gedaan is, je weet niet hoeveel grafst waar en hoe geplaatst zijn. Over de dichtheid wordt ook niet gesproken. in mijn geval werd er totaal niet gesproken, zelf niet wanneer de dokter de haarlijn tekende. Je moet gewoon vertrouwen op hun expertise, maar het is zeker niet leuk dat je totaal onwetend moet terugkeren en afwachten.
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 19:36   #25
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Ik zit nu op 9 weken en ook ik vond het een zware periode. Als de getransplanteerde uitvallen en je hebt ook nog een beetje shockloss dan is het best een kut gevoel. Ook al hoort het erbij, ik snap wel dat je denkt, wat gaat er nu gebeuren?

Naarmate de weken vorderen kun je het beter loslaten. Ik zie nu met positiviteit de komen de periode tegemoet.
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 19:40   #26
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Ik begrijp je bezorgdheid en ik heb dit evenzo zelden gezien.

Je kan altijd wel wat te maken hebben met shockloss van omringende haren maar je situatie is enorm (sorry voor de woordkeuze) verslechterd met voordien. Ik denk dat je de komende even door de zure appel heen moet bijten.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 21:00   #27
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
Trek je niets aan van de negativiteit van Licence en dat andere heldere licht. Licence was er als de kippen bij om een goede review te plaatsen en als je een blik werpt op zijn foto's, dan zal je al snel kunnen concluderen dat hij een zeikerig en gefrustreerd mannetje is geworden na het behalen van een goed resultaat bij zijn HT.
Die jongen is gewoon van gedachten veranderd na nader inzien. Kan gebeuren. Hij hoeft niet beledigd te worden.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2016, 21:24   #28
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
niks aan de hand hier, gewoon een lastige periode. Komt heel vaak voor dat het even wat minder is, gewoon geduld hebben. Na 3/4 maanden als het weer gaat groeien gaat je eigen onzekerheid ook weer weg, en zie je alles weer een stuk positiever. Nu zet je overal vraagtekens bij. Ging bij mij precies hetzelfde.

Dus geduld en succes, Probeer er zo min mogelijk aan te denken. Je ziet zo goed als geen minder resultaten van Esteworld voorbij komen, dus daar kan je jezelf aan vast houden.

Elkaar aanvallen lijkt mij niet de juiste oplossing, daar heeft topic starter ook geen donder aan.

Laatst gewijzigd door DeJong; 4 oktober 2016 om 21:37
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2016, 21:45   #29
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Nee, gewoon vertrouwen houden. Esteworld laat inderdaad grotendeels goeie resulaten zien. Wat je ook kan doen is gewoon heel kort houden. Ik hou het op 3mm. Een keer in de week trimmen. Als je het heel kort houdt, valt het minder op.
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2016, 17:08   #30
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
Thumbs down

dit is idd een klote periode. ik kan niet verbergen dat er iets met mijn haar is gebeurd, maar het laatste waaraan men denkt is een transplantatie. Wat met op dit ogenblik het ergste stoort is dat zelf het haar wat ik nog had nu heel dun teruggroeit . daar waar het hiervoor behoorlijk dik was. Ziet er nu uit zoals een nest-vogel
licence is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.