Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 oktober 2016, 21:14   #31
poolvosje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2016
Locatie: België
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james200 Bekijk bericht
Nee, gewoon vertrouwen houden. Esteworld laat inderdaad grotendeels goeie resulaten zien. Wat je ook kan doen is gewoon heel kort houden. Ik hou het op 3mm. Een keer in de week trimmen. Als je het heel kort houdt, valt het minder op.
Esteworld raad aan om de eerste drie maanden geen elektrisch scheerapparaat te gebruiken, ik vermoed dat de trimmer daar ook onder valt? ik zit nu op twee weken post-op en ben mij al aan het afvragen hoe ik het wat deftig ga houden. met de schaar zo kort houden lijkt me een onmogelijke opdracht?
__________________
24/09/2016 FUE 1750 grafts Esteworld + ACELL
17/10/2016 Start revita LT shampoo + conditioner
Geen enkel andere product of medicijn, voorheen niet en in de toekomst niet.
poolvosje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2016, 23:29   #32
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Afscheren? Verbergen? F*** dat. Niet mee inzitten. Het is gewoon een rotperiode.

ik heb (maar) 2100 grafts laten inplanten en zit in week 10. Ik heb even gedacht ergens in week 6, ik doe het ook terug kort want alles is uitgevallen. Blij dat ik het niet gedaan heb. De periode was rot... maar sinds deze week, alsof het op commando was zoals voorgeschreven, staan er al veel nieuwe stoppels. Mijn doel: haar zoals Matthew McConaughey (ook HT gedaan) of Bradley Cooper dus elke lengte die ik win moet ik nemen nu.

Zag ik er wat raar uit: ja. Kon me geen f*** schelen en ik was ook altijd open over wat ik heb laten doen. Mensen zijn echt heel normaal hoor en zij die ermee willen lachen achter je rug: fuck 'em.
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2016, 18:06   #33
Haarbelangrijk1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2014
Berichten: 48
Geslacht:
Draag gewoon een pet ?
Haarbelangrijk1 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2017, 15:22   #34
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Intussen zijn we een half jaar verder:

Ik kan je zeggen dat ik NERGENS meer last van heb. Eigenlijk nooit echt gehad. enken een klein beetje overgevoeligheid op de kruin de eerste 2 maanden, maar verder is het perfect gelopen.

De eerste paar weken ben ik met een petje gaan werken (ik werk in de grafische wereld, kleed me vrij 'hip' en in mijn sector kijkt niemand echt vreemd op wanneer je dat draagt.). Moest ik dat niet kunnen zou het me wel storen eerlijk gezegd...

Na een maand voelde ik me echt slecht omdat alles er terug uit lag


We zijn nu weer een tijdje verder en ik heb nu eigenlijk terug een kapsel zoals ik vroeger had.

Ik had bij het tekenen van mijn nieuwe haarlijn ervoor gekozen om alles een cm hoger te plaatsen dan wat zij voorstelden. en ik zit nu op exact dezelfde haarlijn dan toen ik een jaar of 23 was (Ik word er nu 35).

Vooraan is alles dus 'redelijk' dicht aan het groeien. Ik hoop enkel dat het nog ietsje dikker wordt (ik twijfel een beetje of ze er daar genoeg gezet hebben, maar ik neem aan van wel).

Vooraan was alles ook vrij snel 'mee'. Daar bedoel ik mee dat de haren er zeer snel doorkwamen en ZEER snel groeiden. Geen last meer gehad van haaruitval, dus blijkbaar heb ik erg veel geluk gehad...

Op de kruin ging het echter veel trager en moest ik toch nog wat camouflage toestanden gebruiken. Maar ook door komt alles er zeer goed door, en valt het eigenlijk echt niet meer op dat ik kalend 'was'...

ik ben uitermate tevreden van mijn haarlijn. en qua zelfvertrouwen is het een enorme boost geweest. Ik heb enkel wel enorm last van schilfertjes, dat moet ik eens laten nakijken bij de dermatoloog.

Qua opvolging van esteworld zelf was het stil, maar ik neem aan dat wanneer er problemen zijn er wel degelijk hulp komt...

Zou ik het nog eens laten doen bij Esteworld?
Onmiddellijk.

Zonder enige twijfel, onmiddellijk.


Ik post zodra het kan ook enkele voor en na foto's.

Laatst gewijzigd door kxh; 6 maart 2017 om 15:28
kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2017, 15:23   #35
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarbelangrijk1 Bekijk bericht
Draag gewoon een pet ?

heb ik dus gedaan, dank je :-)!
kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2017, 15:25   #36
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Ook nog even meegeven dat mijn haar aan de zijkanten hoogstens een mm of 2 is, en je echt NIETS meer ziet van waar er grafts zijn weggenomen.
kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2017, 17:33   #37
Hverm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juni 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Goed om te horen dat alles zo goed verlopen is. Ik overweeg om de behandeling ook te laten doen in Istanbul, maar heb verschillende vragen hierbij. Ik wou het zo veel mogelijk voor mezelf houden en vraag me af hoe de dagen na de behandeling zijn. Hoe lang hou je de haarband aan? Is het aan te raden om enkele dagen langer in Istanbul te verblijven om zonder haarband te kunnen terugreizen. Mag je een pet of muts dragen bij de terugreis? Vanaf hoeveel dagen mag je er één dragen thuis? Is er geen mogelijkheid om de haarlijn wat beter te bespreken of was die mogelijkheid gewoon te snel gepasseerd voordat je er erg in had. Misschien is het mogelijkheid om er vooraf over te discussiëren? Bedankt alvast voor alle tips.
Hverm is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2017, 18:30   #38
JensDW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2016
Berichten: 44
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hverm Bekijk bericht
Goed om te horen dat alles zo goed verlopen is. Ik overweeg om de behandeling ook te laten doen in Istanbul, maar heb verschillende vragen hierbij. Ik wou het zo veel mogelijk voor mezelf houden en vraag me af hoe de dagen na de behandeling zijn. Hoe lang hou je de haarband aan? Is het aan te raden om enkele dagen langer in Istanbul te verblijven om zonder haarband te kunnen terugreizen. Mag je een pet of muts dragen bij de terugreis? Vanaf hoeveel dagen mag je er één dragen thuis? Is er geen mogelijkheid om de haarlijn wat beter te bespreken of was die mogelijkheid gewoon te snel gepasseerd voordat je er erg in had. Misschien is het mogelijkheid om er vooraf over te discussiëren? Bedankt alvast voor alle tips.
Je mag geen muts of pet dragen op je terugreis. Je krijgt wel een hoedje van esteworld mee wat de hoofdhuis niet echt raakt als je op de hoofdband laat rusten. Ik zelf heb gewoon de terugreis met de hoofdband gedaan de 2de dag na de operatie. Je ziet de mensen in de luchthaven wel kijken, maar je komt toch niemand tegen dat je kent dus gewoon niets van aantrekken. Mij stoorde het persoonlijk niet. Je mag een muts of pet dragen na ongeveer 2 weken na de operatie. De haarlijn kan je wel bespreken maar je moet ook wel echt zeggen hoe je het net wilt anders tekenen ze gewoon iets af en vragen of het goed is dus ben je niet akkoord zeg je dat gewoon. Je kan mijn verhaal ook volgen op mijn eigen post. Staat nog op pagina 1
JensDW is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2017, 15:54   #39
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Iik heb trouwens een 'wat hipper vissershoedje' gedragen op de terugweg.

Ik had ook een grote update beloofd met foto's.

Hierbij foto's van vlak na de transplantatie:

Voorkant:







Achterkant (ook een klein stukje vanachter en opzij. Kan ik niet laten zien):



De tussentijd (verschrikkelijk periode, echt verschrikkelijk...)







Dit is 10 minuten geleden genomen. Vers gewassen en model gebracht met wax.





kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2017, 16:35   #40
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2017, 16:37   #41
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Vanaf de zijkant ben ik er zeer blij mee. Ik had ook een litteken aan de zijkant zitten, dat werd ook opgevuld en daar zie je niets meer van > dat deed wel het meest pijn!

Nu maar hopen dat de kruin ook snel wat dikker wordt...

Laatst gewijzigd door kxh; 13 maart 2017 om 16:42
kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2017, 17:50   #42
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Mooi resultaat tot dusver!
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2017, 14:52   #43
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
ziet er al fucking goed uit kerel! toch een groot gebied.
Hier mag je al heeel blij mee zijn.
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2017, 10:49   #44
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Wat een ongelofelijk verschil al voor na 6 maanden. Dit wordt ook weer 1 van de betere resultaten hier op het forum.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2017, 10:36   #45
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
dank je wel ! fijn om te horen
kxh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.