Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Koopjeshoek

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 januari 2015, 00:15   #1
haartjesweg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2012
Berichten: 23
Gezocht Blonde boblijn haarwerk

Lieve Mensen,

Mijn reserve haarwerk is helaas 'overleden'. Een nieuw haarwerk is besteld. Om het zekere voor het onzekere te nemen ben ik opzoek naar een haarwerk, blond, boblijn, voorkeur voor echt haar of 50%, 50%.

Wie heeft zo'n haarwerk liggen? Draagt het niet.

Bevestigingsmethode: tape.

Reactie met foto en prijs via Privébericht wordt op prijs gesteld.

Dank!

Uiteraard zoek ik een haarwerk voor damens.
haartjesweg is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 08:36   #2
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Is dit niet iets voor jou? Mooie Bob in een mooie blonde kleur en het ziet er betrouwbaar uit. Staat sinds gisteren op Marktplaats. Leuk model ook. Is geen echt haar, maar ziet er wel echt uit en het is maar voor even toch?

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden...reviousPage=lr

Of deze Trendco bob van "M" uit Den Haag. Trendco is prima merk en het is een blonde bob en je kunt hem plakken. Ik heb zelf overigens ook een Trendco van alweer een jaar oud. Bevalt goed. Ook in een bob, maar mijn haar is super donkerbruin. haha Het is human hair. Oh en deze staat voor 'maar' 150 Euro te koop. Er zijn biedingen, dus snel reageren/mailen is wel verstandig denk ik. "M" is wel betrouwbaar. Volgens mij heeft Astrid26 daar wel eens zaken mee gedaan of zij is daar geloof ik een keer wezen passen.

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden...eviousPage=VIP

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 6 januari 2015 om 08:44
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 09:22   #3
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
De eerste advertentie die Helmgirlie 'promoot' is een mooie pruik, maar € 350 is veel te duur voor een 2e hands synthetisch. Tweedehands synthetisch hooguit € 75 - € 100!
Voor € 350 kan je net zo goed een nieuwe kopen bij bijv. Boelies Choice.

M uit Den Haag is betrouwbaar. Ik heb daar eens een echt haar pruik gepast, maar de pony was voor mij te kort. Ze vraagt zeker niet teveel en ze biedt mooie haarwerken aan.

Kijk anders eens op EBay.... of zoek verder op marktplaats voor een goedkope erbij.

Laatst gewijzigd door Astrid26; 6 januari 2015 om 11:25 Reden: Tikfout
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 10:50   #4
haartjesweg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2012
Berichten: 23
Heel veel dank voor jullie reacties, waardeer ik zeer! Ik ben mij een beetje aan het verdiepen is de mogelijkheden. Ik vind het moeilijk. Heb altijd echt haar gedragen, geen idee wat ik kan verwachten van een syntetisch haarwerk. Voor mij is het belangrijkste- voor wie niet- dat je niet ziet dat ik een haarwerk draag. Omdat ik een boblijn met pony draag, telt ook de pony heel nauw. Die bepaalt- heb ik gemerkt- echt mijn gezicht. Nou ja, ik ga wel wat googlen. Ik vind de prijzen veel uit elkaar liggen. Wat is nu een normale prijs voor een tweedehands haarwerk?

Nogmaals, dank voor jullie genomen moeite..het helpt me weer een stukje op weg!

groetjes!
haartjesweg is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 11:10   #5
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
@haartjesweg. Ik kwam deze tegen op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden...reviousPage=lr

Dit lijkt mij wel een mooie voor jou. Geheel handgeknoopt en full cap en mono bovenop. Dit is een synthetisch haarwerk uit het duurdere segment. Ik denk dat rond € 100 een mooie prijs is voor deze tweede hands.

Een goed synthetisch haarwerk is niet te onderscheiden van echt haar. Het is heel eenvoudig in gebruik en je hebt er geen omkijken naar. Wellicht is dit pruikje iets voor jou! Evt. pony iets korter knippen?

Laatst gewijzigd door Astrid26; 6 januari 2015 om 11:17
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 11:26   #6
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ik vind 350 Euro voor een synthetisch haarwerk en nog tweedehands ook veel te duur. Maar die van "M" uit Den Haag is wel goed van prijs. Dit is echt haar en met een normale pony die korter geknipt kan worden en hij kan getaped worden. Aan de zijkanten zitten tapestrips. De achterkant is van een zachte stof. Mijn ervaring is wel dat Trendco klein valt. Ik heb zelf een medium (in donkerbruin) en die valt als een tussen small en medium in.
Hou daar rekening mee.
Als reserve is hij zeker goed, die van "M"

p.s. Die link die Astrid26 liet zien, dat haarwerk is ook mooi. Geen idee wat die persoon vraagt, maar ik zou zeker niet meer dan 100 a 150 Euro betalen.

Ik heb zelf ook altijd echthaar haarwerken gehad. Een keer een synthetische van Jon Renau, maar bij mij zie je gewoon dat het niet mijn haar is. De synthetische vezel van die Jon Renau pastte niet bij mij. Iedereen kon zien dat het niet echt was helaas.

Dus let op als je voor synthetisch gaat. Ga desnoods naar de verkoper toe en pas het haarwerk. Dan kun je ook geen buil vallen. Is misschien sowieso wel een goed idee, mits het in de buurt is.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 11:28   #7
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ebay, is inderdaad ook altijd een goede plaats om te kijken.
Ik zet mijn instellingen altijd op de Amerikaanse versie (ebay.com) en dan via mijn app zet ik hem op locatie Amerika. Dan heb je nl. meer keuze.

Maar op Ebay.nl is vast ook wel het e.e.a. te krijgen.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 11:58   #8
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Voor € 100 - € 150 kan je best een puik pruikje erbij kopen! Is het achteraf niets, dan verkoop je de handel toch weer op marktplaats
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 17:52   #9
haartjesweg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2012
Berichten: 23
Poeh! Wat zijn er een hoop pruiken in omloop. Vooral op ebay.com is het aanbod heel groot. Ik heb idd het een paar leuke pruiken op MP gezien, daar ga ik maar eens werk van maken.
Bedankt voor het meedenken, TOP!

Groetjes!
haartjesweg is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 18:42   #10
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ik kreeg net een berichtje van Sien (Snakes1963 op MP) dat het haarwerk van Ellen Wille nog te koop is. Misschien kun je een leuke prijs met haar maken. Of haar even zelf mailen?
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 18:44   #11
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ik kreeg net een berichtje van de verkoopster dat het haarwerk van Sien (Snakes1963 op MP) nog te kop is. Misschien kun je een leuke prijs met haar afspreken.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 20:46   #12
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Gelukkig zijn er ook nog goedkope boblijn pruikjes

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-...reviousPage=lr
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 20:56   #13
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ahhhhhhhhhhh! Oh mijn ogen!!! En dan zie je die dames of zijn dat geen 'dames' nog lachen ook met zo'n afgrijselijk geval op hun kanus. Hahahaha
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2015, 21:19   #14
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ach, ik denk dat Haartjesweg wel een mooi reserve haarwerk vindt op marktplaats of eBay.....
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2015, 11:35   #15
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ja, dat denk ik ook wel.

Ben wel heel benieuwd @Haartjesweg welke boblijn hw je vindt. Zou je het hier willen laten weten? Desnoods met een foto. Ja, ik ben nieuwsgierig. hahaha

Nee, leef mee. En ben toch ook wel nieuwsgierig... (ik beken hahaha)
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.