Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 september 2019, 02:08   #121
Scaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Ik zie nu pas dat ik voor hetzelfde geval als jou ben behandeld. Mijn haarlijn was net hetzelfde als de jouwe voor je haartransplantatie.

Ik ben nu nog maar een klein maandje postoperatief. Maar ik kan niet wachten tot ik mijn jaar doe.

Zijn jouw haren al dikker geworden? Ziet het er nog beter uit dan maand 8?
Scaa is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2019, 18:47   #122
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scaa Bekijk bericht
Ik zie nu pas dat ik voor hetzelfde geval als jou ben behandeld. Mijn haarlijn was net hetzelfde als de jouwe voor je haartransplantatie.

Ik ben nu nog maar een klein maandje postoperatief. Maar ik kan niet wachten tot ik mijn jaar doe.

Zijn jouw haren al dikker geworden? Ziet het er nog beter uit dan maand 8?


Bij mij waren de inhammen wel iets dieper denk ik. Jaar vliegt voorbij. vanaf 4 maanden zal je al wat meer tevreden zijn en dan steeds meer. Haren zijn nog wel wat dikker geworden maar het is nooit meer zoals vroeger. Ik ben wel erg tevreden
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2019, 16:52   #123
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Blijf liever ver uit de buurt van Transhair
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2019, 20:18   #124
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Blijf liever ver uit de buurt van Transhair
Ha je leeft nog, wat leuk, altijd fijn de bijdrages van jou in ieder topic. Leuk dat je er weer bent
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2019, 15:27   #125
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Bedankt voor de reactie Man25,

Ik heb het gevoel dat als je hier relatief gezien kleine haarproblemen hebt er veel minder reacties op komen dan dat je je hele bos verliest. Het kan aan mij liggen. Mijn andere vermoeden is dat het met transhair te maken heeft.

Ik denk dat het is omdat veel mensen kiezen tussen HWI/Esteworld/Veldhoven.
en ze daarom alleen de topics van deze aanbieders meer monitoren en actiever reageren.

Ik ga er in ieder geval gewoon door met posten. Het scheelt voor mij nu al wat psychische last dat de inhammen wat dichtgegroeid zijn. Natuurlijk nog niet na helemaal tevredenheid qua dichtheid op 4 maanden. Ik wacht rustig af.
Ik overweeg op korte termijn ook nog steeds een haartransplantatie. Gezien de ruimte die Transhair op korte termijn heeft, is dit een serieuze optie. Pas nu valt mij voor het eerst op, hoe weinig Transhair topics er eigenlijk zijn. Ben dus ook blij met de jouwe, dank!

Ik volgde je topic al een tijdje overigens, heb slechts 1 keer gepost omdat je resultaat tot dusver er goed uit zag. Nu je transplantatie een jaar geleden is, ben ik eigenlijk ook benieuwd naar je eindresultaat. Zou je deze nog willen delen?

Hoe staat het met je plannen voor een tweede HT?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)

Laatst gewijzigd door Man25; 21 oktober 2019 om 16:10
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2019, 15:31   #126
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Hierbij nog een foto van het eindresultaat voor degene die mijn topic hebben gevolgd. Ik heb 13 november weer een haartransplantatie gehad om het gebied te verdichten en de haarlijn iets te verlagen. op de foto's kunnen jullie alles duidelijk zijn. in totaal heb ik nu 16 + 1700 dus 3300 grafts gehad. de fotos zijn genomen de dag voor de ht dus er zit niks in mijn haar. ben zo uit mijn bed naar de kliniek gestapt.

De laatste foto is een foto van de situatie vooraf. Ik hoop dat ik mensen met een soortgelijke situatie als die van mezelf hiermee kan helpen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg eindresultaat 1.JPG‎ (105,9 KB, 267x gelezen)
Bestandstype: jpg donor 1.JPG‎ (66,2 KB, 228x gelezen)
Bestandstype: jpg situatie kruin.JPG‎ (43,2 KB, 208x gelezen)
Bestandstype: jpg nieuwe haarlijn.JPG‎ (96,3 KB, 262x gelezen)
Bestandstype: jpg haarweb2.jpg‎ (60,0 KB, 232x gelezen)
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2019, 23:12   #127
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Ziet er goed uit!
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2020, 03:55   #128
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Hierbij een update van 4.5 maanden na mijn 2de ht. Kijk en oordeel zelf. ben benieuwd wat jullie ervan vinden. de nieuwe haarlijn begint nu te groeien volgens schema.


Ps er zitten 0,0 producten in mijn haar. wegens quarantaine alleen thuisstudie en lijk op een onverzorgde zwerver. met haar producten en fohnen etc krijg ik het mooier in het dagelijks leven. ik kijk ook recht in het licht dus dit is met volle lichtval
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ht 2 hw 4 mnd.jpg‎ (32,3 KB, 215x gelezen)
Bestandstype: jpg zijkant 4 mnd ht 2.jpg‎ (68,8 KB, 192x gelezen)

Laatst gewijzigd door FKCZ; 7 april 2020 om 03:57
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2020, 20:03   #129
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Hierbij een update van 4.5 maanden na mijn 2de ht. Kijk en oordeel zelf. ben benieuwd wat jullie ervan vinden. de nieuwe haarlijn begint nu te groeien volgens schema.


Ps er zitten 0,0 producten in mijn haar. wegens quarantaine alleen thuisstudie en lijk op een onverzorgde zwerver. met haar producten en fohnen etc krijg ik het mooier in het dagelijks leven. ik kijk ook recht in het licht dus dit is met volle lichtval
Ziet er goed uit hoor! Denk dat je straks helemaal tevreden zult zijn. Ik ben nu 14 maanden na mn behandeling op de kruin. Al was er best redelijk resultaat klopt het in mijn geval echter wel dat de kruin dus echt langer nodig heeft om echt goed resultaat te geven. De laatste tijd merk ik pas dat het echt meer aan het verdichten is. Voorlopig denk ik dus dat ik het bij 1 behandeling kan laten echter neem ik die beslissing pas echter ergens in augustus om tenminste 1.5 jaar gewacht te hebben.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2020, 21:10   #130
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Hierbij een update van 4.5 maanden na mijn 2de ht. Kijk en oordeel zelf. ben benieuwd wat jullie ervan vinden. de nieuwe haarlijn begint nu te groeien volgens schema.


Ps er zitten 0,0 producten in mijn haar. wegens quarantaine alleen thuisstudie en lijk op een onverzorgde zwerver. met haar producten en fohnen etc krijg ik het mooier in het dagelijks leven. ik kijk ook recht in het licht dus dit is met volle lichtval
Ziet er mooi uit
had je nog last van shockloss na je HT?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2020, 02:18   #131
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Ziet er goed uit hoor! Denk dat je straks helemaal tevreden zult zijn. Ik ben nu 14 maanden na mn behandeling op de kruin. Al was er best redelijk resultaat klopt het in mijn geval echter wel dat de kruin dus echt langer nodig heeft om echt goed resultaat te geven. De laatste tijd merk ik pas dat het echt meer aan het verdichten is. Voorlopig denk ik dus dat ik het bij 1 behandeling kan laten echter neem ik die beslissing pas echter ergens in augustus om tenminste 1.5 jaar gewacht te hebben.

Dankjewel ja ik ben erg benieuwd. ben nu opzich al redelijk tevreden met haarproducten erin ziet het er echt goed uit. ik hoop dat jij ook tevreden bent ik heb nog geen ervaring met mijn kruin maar ik hoop voor het een mooi resultaat is.
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2020, 02:20   #132
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Ziet er mooi uit
had je nog last van shockloss na je HT?
Lastig te zeggen omdat er natuurlijk weer verdicht is maar er is tussen mijn originale haren niks geplaatst. in elk geval geen waarneembare shockloss gelukkig. de eerste keer heb ik het gevoel dat ik hele lichte shockloss heb gehad
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2020, 13:50   #133
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Ik had de transplantatie van mn kruin nu intussen iets van 14 maanden geleden. Het is in mijn ogen nog steeds aan het verdikken. De kruin gaat ook langzamer dan andere delen van het hoofd. Blijft nu nog lastig inschatten of ik nog een behandeling zou willen voor alsnog meer verdichting. Het kan nog well een aantal maanden duren voordat het eindresultaat er echt is. Heb alleen een foto van net voor de behandeling. De andere twee zijn van vandaag. Geen producten erin dus niet bewerkt etc. Over Transhair zelf:behandeling ging netjes maar ik vind de nazorg erg tegen vallen. Bijna geen follow ups hoe het met je gaat etc. Enkel wat smsjes in het begin na de behandeling. Voor de controle na een jaar moest ik ook zelf contact zoeken en de consulent dacht dat ik na mn tweede behandeling kwam (was dus eerste behandeling).
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Voor transplantatie.jpg‎ (139,9 KB, 113x gelezen)
Bestandstype: jpg DSCN2572.jpg‎ (150,1 KB, 106x gelezen)
Bestandstype: jpg DSCN2573.jpg‎ (149,8 KB, 106x gelezen)

Laatst gewijzigd door Mikeye; 30 april 2020 om 13:54
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2020, 18:52   #134
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Hoeveel grafts zijn er gezet op je kruin ?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2020, 19:57   #135
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Hoeveel grafts zijn er gezet op je kruin ?
1410 om precies te zijn.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.