Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 april 2020, 23:43   #136
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Bedankt, ik vroeg je dit omdat ik begin 2021 nog een 2de HT ga hebben speciaal voor de kruin . Volgens de kliniek zou mijn donor nog een 3500 grafts kunnen geven dus dacht ik om er 2500 voor de kruin en 1000 voor verlaging van de voorkant te voorzien. Voel je reeds haartjes doorkomen op de kruin?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 07:18   #137
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Bedankt, ik vroeg je dit omdat ik begin 2021 nog een 2de HT ga hebben speciaal voor de kruin . Volgens de kliniek zou mijn donor nog een 3500 grafts kunnen geven dus dacht ik om er 2500 voor de kruin en 1000 voor verlaging van de voorkant te voorzien. Voel je reeds haartjes doorkomen op de kruin?
Waar ga je het laten doen? Ik zit 14 maanden na de procedure dus heb in principe al een flink stuk van mn eindresultaat bereikt dus begrijp je opmerking van het doorkomen van haartjes niet goed? De kruin was redelijk kaal aan het worden en is nu redelijk weer bedekt, zou alleen nog wat meer verdichting willen.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 13:45   #138
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
M.a.w. het eindresultaat is matig, anders kwam die vraag niet inderdaad. Wellicht toch voor een wat hoger aantal grafts moeten gaan, om van kale kruin naar volle kruin te gaan? Of ben je zelf tevreden met dit resultaat?
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 15:02   #139
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Waar ga je het laten doen? Ik zit 14 maanden na de procedure dus heb in principe al een flink stuk van mn eindresultaat bereikt dus begrijp je opmerking van het doorkomen van haartjes niet goed? De kruin was redelijk kaal aan het worden en is nu redelijk weer bedekt, zou alleen nog wat meer verdichting willen.
Betreft het doorkomen van de haartjes is dat wat ik voel als ik over het getransplanteerde gebied ga en voel tussen de reeds goed opgeschoten nieuwe haren wat betekend dat er nog een goede groei is ( ben aan de 7e maand toe)Mijn vraag was meer of je nog merkt dat er nog groei is op de kruin.
Betreft mijn volgende HT ben ik er nog niet uit .Veldhoven heeft tot op heden een goed resultaat gegeven maar eerlijk om nog eens 7750 euro voor 3300 grafts te betalen dat doe ik niet meer ook omdat ik zie dat er toch voor veel minder geld ook zeer goede resultaten kunnen bereikt worden.Eens dat ik een beslissing heb genomen waar de Ht zal uitgevoerd worden zal ik dit op het forum melden en de reden waarop ik die keuze heb gemaakt.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 15:58   #140
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
4,5 maand, je hebt gelukt, de groei begint lekker vlot! haarlijn ziet er goed gekozen uit.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 15:59   #141
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Ik had de transplantatie van mn kruin nu intussen iets van 14 maanden geleden. Het is in mijn ogen nog steeds aan het verdikken. De kruin gaat ook langzamer dan andere delen van het hoofd. Blijft nu nog lastig inschatten of ik nog een behandeling zou willen voor alsnog meer verdichting. Het kan nog well een aantal maanden duren voordat het eindresultaat er echt is. Heb alleen een foto van net voor de behandeling. De andere twee zijn van vandaag. Geen producten erin dus niet bewerkt etc. Over Transhair zelf:behandeling ging netjes maar ik vind de nazorg erg tegen vallen. Bijna geen follow ups hoe het met je gaat etc. Enkel wat smsjes in het begin na de behandeling. Voor de controle na een jaar moest ik ook zelf contact zoeken en de consulent dacht dat ik na mn tweede behandeling kwam (was dus eerste behandeling).
ik denk dat een reden van het mindere "resultaat" kan zijn dat je een irritatie op je hoofdhuid hebt, misschien wel een vorm van eczeem of psoriasis wat hergroei echt wel kan beinvloeden? Was dat voor de haartransplantatie al aanwezig?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 16:44   #142
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
M.a.w. het eindresultaat is matig, anders kwam die vraag niet inderdaad. Wellicht toch voor een wat hoger aantal grafts moeten gaan, om van kale kruin naar volle kruin te gaan? Of ben je zelf tevreden met dit resultaat?
Ik ben niet ontevreden maar ook nog niet geheel tevreden. Het lastige is dat het met een kruin wel 18 maanden tot 2 jaar kan duren voordat het volledige resultaat er is. (vooral wat de verdikking betreft). Ik geef het dus nog wat tijd, sowieso een aantal maanden voordat ik een besluit wil nemen over evt 2e behandeling.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 16:46   #143
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Betreft het doorkomen van de haartjes is dat wat ik voel als ik over het getransplanteerde gebied ga en voel tussen de reeds goed opgeschoten nieuwe haren wat betekend dat er nog een goede groei is ( ben aan de 7e maand toe)Mijn vraag was meer of je nog merkt dat er nog groei is op de kruin.
Betreft mijn volgende HT ben ik er nog niet uit .Veldhoven heeft tot op heden een goed resultaat gegeven maar eerlijk om nog eens 7750 euro voor 3300 grafts te betalen dat doe ik niet meer ook omdat ik zie dat er toch voor veel minder geld ook zeer goede resultaten kunnen bereikt worden.Eens dat ik een beslissing heb genomen waar de Ht zal uitgevoerd worden zal ik dit op het forum melden en de reden waarop ik die keuze heb gemaakt.
Ik denk niet dat er nog veel nieuwe groei gaat zijn bij mij, meer het verdikken van de haren, kijken of ik dat voldoende vind. Dat is idd wel erg prijzig in Veldhoven moet ik zeggen.... ben benieuwd wat het wordt.

Laatst gewijzigd door Mikeye; 1 mei 2020 om 17:00
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 16:47   #144
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
ik denk dat een reden van het mindere "resultaat" kan zijn dat je een irritatie op je hoofdhuid hebt, misschien wel een vorm van eczeem of psoriasis wat hergroei echt wel kan beinvloeden? Was dat voor de haartransplantatie al aanwezig?
Ik heb geen last van irritatie, misschien dat de foto een vertekend beeld geeft? De huid kan wel wat rood zijn doordat ik iets teveel zon had gehad met een nog iets mindere haardekking
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2020, 15:09   #145
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Ik had de transplantatie van mn kruin nu intussen iets van 14 maanden geleden. Het is in mijn ogen nog steeds aan het verdikken. De kruin gaat ook langzamer dan andere delen van het hoofd. Blijft nu nog lastig inschatten of ik nog een behandeling zou willen voor alsnog meer verdichting. Het kan nog well een aantal maanden duren voordat het eindresultaat er echt is. Heb alleen een foto van net voor de behandeling. De andere twee zijn van vandaag. Geen producten erin dus niet bewerkt etc. Over Transhair zelf:behandeling ging netjes maar ik vind de nazorg erg tegen vallen. Bijna geen follow ups hoe het met je gaat etc. Enkel wat smsjes in het begin na de behandeling. Voor de controle na een jaar moest ik ook zelf contact zoeken en de consulent dacht dat ik na mn tweede behandeling kwam (was dus eerste behandeling).
Ervanuitgaande dat je bij je foto onder het felle licht staat vind ik het goed gelukt. Ik kan wel moeilijk een oordeel geven omdat ik alleen dit perspectief zie. Onder fel licht zie je altijd dat haar getransplanteerd is tenzij je misschien 55 grafts per cm@ laat plaatsen kun je door de hoofdhuid kijken onder licht.

Follow up is voor mij niet van belang maar dat wisten ze van te voren. Als ik een vraag had waren ze altijd bereikbaar. Ik persoonlijk heb geen behoefte aan iemand die me een paar keer per week belt hoe het gaat. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2020, 19:01   #146
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Ervanuitgaande dat je bij je foto onder het felle licht staat vind ik het goed gelukt. Ik kan wel moeilijk een oordeel geven omdat ik alleen dit perspectief zie. Onder fel licht zie je altijd dat haar getransplanteerd is tenzij je misschien 55 grafts per cm@ laat plaatsen kun je door de hoofdhuid kijken onder licht.

Follow up is voor mij niet van belang maar dat wisten ze van te voren. Als ik een vraag had waren ze altijd bereikbaar. Ik persoonlijk heb geen behoefte aan iemand die me een paar keer per week belt hoe het gaat. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend
Bedankt voor je reactie, ja de foto is in mn badkamer met spotjes van boven en ook nog de flits van de camera. Toch wil ik alsnog graag meer dichtheid dus denk toch wel voor een tweede behandeling te willen gaan net als jij gedaan hebt. Follow up behoefte verschilt idd van persoon tot persoon.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2020, 05:01   #147
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
update maand 5 vond het een mooie duidelijke foto hoe het eruit ziet als ik goed mijn haar doe op dit moment. zeer tevreden tot nu toe
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg maand5 hw.jpg‎ (101,6 KB, 167x gelezen)
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2020, 17:02   #148
Scaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Yo gasten,

Dit is mijn resultaat 8 maanden na mijn haartransplantatie.

Ik heb ookeen foto van 3 maanden na mijn haartransplantatie bijgevoegd voor het verschil te laten zien.

Let niet op mijn quarantine kapsel :p
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg thumbnail_image1.jpg‎ (141,1 KB, 183x gelezen)
Bestandstype: jpg thumbnail_image0.jpg‎ (137,9 KB, 174x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2695.jpg‎ (144,7 KB, 189x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2696.jpg‎ (149,5 KB, 174x gelezen)
Scaa is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2020, 17:05   #149
Scaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2019
Berichten: 7
Geslacht:
https://imgur.com/a/5e4IKNq

Dit is voor mijn haartransplantatie.
Scaa is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2020, 18:07   #150
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scaa Bekijk bericht
Yo gasten,

Dit is mijn resultaat 8 maanden na mijn haartransplantatie.

Ik heb ookeen foto van 3 maanden na mijn haartransplantatie bijgevoegd voor het verschil te laten zien.

Let niet op mijn quarantine kapsel :p
Ziet er al heel goed uit
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.