Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 januari 2009, 12:34   #16
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Joow,

de huid is helemaal goed. Was iets roze na de behandeling. 1 klein deeltje is nog rood. Die is minder gekoeld als de rest.

Ik zie nu naar paar dagen dat de haartjes wel groeien, denk 1 a 2 mm nu. Dus ben benieuwd. Huid is wel stuk zachter als normaal, heel vaag.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2009, 19:37   #17
Alex20
HaarWeb lid
 
Alex20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2008
Berichten: 25
Jij had je rug en schouders laten behandelen ? Of vergis ik me soms.
Alex20 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2009, 15:27   #18
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Klopt, de hele rug, stukje sleutelbeen en de schouders en stukje nek
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2009, 00:07   #19
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Vanavond 4 dagen na de behandeling zag ik toch dat de haartjes al flink gegroeid waren...

ik dacht dat na een laser behandeling het veel langer glad zou blijven of is dat pas na enkele keren??

Dat andere stukje die nu 2 en halve week geleden is gelaserd is wel zo goed als glad. Ook zo apart. Net of die haartjes al zijn uitgevallen en dat de overige haartjes weer beginnen te groeien in dat gebied.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2009, 23:10   #20
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ik kan mis zijn maar heb begrepen dat ze pas na een tijd uitvallen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn deskundigheid vooral hormonen en medicatie betreft(en contra-indicaties voor behandelingen), niet concrete werkingen van laser.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2009, 17:51   #21
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Ik kijk elke avond voor t douchen even goed of ik al vorderingen zie maar wat me opvalt is dat het teststukje gladder is als de rest van de huid.
Lijkt wel of daar diverse haren zijn uitgevallen... dat is ondertussen ook 3 weken geleden.

De rest groeit weer normaal door. Vrijdag is het 2 weken geleden dat ik de 1e behand. heb ondergaan
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2009, 20:21   #22
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Ik zie al bepaalde stukjes waar geen haar groeit.

Wat ik me afvraag, vallen ALLE haren eerst uit en groeien de haren terug die niet in de groeifase waren

OF

vallen alleen de haren uit die met laseren in de groeifase waren?


Me rug jeukt steeds zo haha.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2009, 12:48   #23
matti2009
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Berichten: 2
hoi,

bijna alle haartjes vallen uit en het blijft lange tijd lekker glad. uiteindelijk zullen inderdaad de haartjes die niet in de groeifase waren weer gaan groeien. Na een paar behandelingen zul je pas zien dat je kale plekken krijgt en er dus helemaal geen haar meer groeit. Houdt wel 12 weken tussen de behandelingen!
Ik heb een aantal jaren geleden mijn borst, buik en bovenarmen gedaan met de diode laser bij Korpos en ben nog steeds zeer tevreden. 85% is weg! De overige 15% zie je bijna niet en 1x per week ff met bodygroom erover en klaar.

Ik heb ook wat haargroei op de rug en schouders niet echt veel maar ik wil dit tzt wel laten doen. Aangezien ik in Arnhem woon en Korpos in Denhaag zit ben ik op zoek naar een kliniek in de buurt vandaar dat ik op dit topic terecht kwam.
Ik heb nog een vraagje aan je: Werken ze ook met koelpacks op de huid voordat de laser erop wordt gezet?

ohja op de site van korpos.nl staat veel info over evt vragen die je nog hebt..

Groetjes...
Danny
matti2009 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2009, 20:31   #24
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matti2009 Bekijk bericht
hoi,

bijna alle haartjes vallen uit en het blijft lange tijd lekker glad. uiteindelijk zullen inderdaad de haartjes die niet in de groeifase waren weer gaan groeien. Na een paar behandelingen zul je pas zien dat je kale plekken krijgt en er dus helemaal geen haar meer groeit. Houdt wel 12 weken tussen de behandelingen!
Ik heb een aantal jaren geleden mijn borst, buik en bovenarmen gedaan met de diode laser bij Korpos en ben nog steeds zeer tevreden. 85% is weg! De overige 15% zie je bijna niet en 1x per week ff met bodygroom erover en klaar.

Ik heb ook wat haargroei op de rug en schouders niet echt veel maar ik wil dit tzt wel laten doen. Aangezien ik in Arnhem woon en Korpos in Denhaag zit ben ik op zoek naar een kliniek in de buurt vandaar dat ik op dit topic terecht kwam.
Ik heb nog een vraagje aan je: Werken ze ook met koelpacks op de huid voordat de laser erop wordt gezet?

ohja op de site van korpos.nl staat veel info over evt vragen die je nog hebt..

Groetjes...
Danny
Thnx voor je antwoord.

Ok dus alle haartje gaan uitvallen en de haartjes groeien terug die niet in de groeifase waren. Ik merk het al wel, want er komen kale stukjes op m'n rug
Ik houd 10 weken aan, dan kan ik precies 4 x behandeld worden voordat ik met stage ga vandaar.
Hoeveel beh. heb jij gehad?
Over de koelpads: deze doen ze na het laseren erop niet ervoor.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2009, 22:10   #25
matti2009
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anoalm Bekijk bericht
Thnx voor je antwoord.

Ok dus alle haartje gaan uitvallen en de haartjes groeien terug die niet in de groeifase waren. Ik merk het al wel, want er komen kale stukjes op m'n rug
Ik houd 10 weken aan, dan kan ik precies 4 x behandeld worden voordat ik met stage ga vandaar.
Hoeveel beh. heb jij gehad?
Over de koelpads: deze doen ze na het laseren erop niet ervoor.
Ik heb 6 behandelingen gehad en veel is dus weg maar dat alles weggaat is een fabeltje. zeker als je jong bent zul je af en toe nog een onderhoudsbeurtje nodig hebben. Als je ouder wordt krijg je helaas ook meer haargroei en op de meest vervelende plaatsen. Maar goed we mogen blij zijn dat er iets aan te doen is tegenwoordig.

Hmm bij Korpos koelen ze eerst met koelpacks en daarna de laser erop dat maakt het minder pijnlijk. Maar ik denk dat de rug minder pijnlijk zal zijn dan borst, buik en bovenarmen zoals bij mij is gebeurd...

succes ermee
matti2009 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2009, 23:09   #26
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Dat is idd anders ja.

Naja fabeltje weet ik niet, anders adverteren ze er niet mee. Als je echt een vorm hebt van extreme overbeharing is het lastig. als jij gewone beharing weg laat laseren moet dat anders zijn en elk mens is anders he
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2009, 22:10   #27
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Vind het wel grappig. 3 weken geleden gelaserd. Zie nu allemaal kalende stukken op mijn rug. heel apart. net of er stukken van zon 5 m2 cm uit zijn getrokken, terwijl er ook nog heel veel haren echt vast zitten... heel raar.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2009, 20:20   #28
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Wel weer iets meer uitgevallen maar ook nog delen die nog wel behaard zijn...
Is nu + 3 weken geleden, vrijdag 4 weken.

Die haren die uitvallen, dat komt wel door de laser, want normaal na 3 weken staan er heel wat haren op m'n rug. Nu echt maar een paar stukjes.

Betekend dit, dat de laser daadwerkelijk werkt bij mij>?
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2009, 17:38   #29
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Nu zon 5 weken geleden behandeld. Schouders voelen nog steeds zacht aan, zo apart terwijl er wel kleine haartjes groeien. Onderaan me rug is al best weer veel.

Heb sinds enkele weken een leuke meid leren kennen... jaja, alleen weet ze nog niks van dit alles af.....pffff. Lastug.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2009, 15:26   #30
Laser vrouw
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 56
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anoalm Bekijk bericht
Nu zon 5 weken geleden behandeld. Schouders voelen nog steeds zacht aan, zo apart terwijl er wel kleine haartjes groeien. Onderaan me rug is al best weer veel.

Heb sinds enkele weken een leuke meid leren kennen... jaja, alleen weet ze nog niks van dit alles af.....pffff. Lastug.

Hallo Anoalm,

Er zijn 2 manieren waarop het resultaat zichtbaar wordt na een laser behandeling.

1. theoretisch gezien groeien alle haren na een laserbehandeling weer aan (iets langzamer dan normaal) en worden de haren uit de groeifase pas na 3 of 4 weken afgestoten door het lichaam.

2. door de warmte van de laser kunnen de haren in een soort shock terecht komen waardoor ze tijdelijk stoppen met groeien ook na ongeveer 3 tot 5 weken kunt u kale plekjes verwachten.
De beschadigde haren (overgangsfase en rustfase) kunnen zwakker of zachter terug waardoor het belangrijk is om zeker 10 weken te wachten voor u verder gaat met de vervolg behandeling, om op die manier een goed resultaat te behalen.

Groeten Laser vrouw
Laser vrouw is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft er ervaring met TRIA laserapparaat voor thuis zoisiet Hirsutisme - Behandelingen 10 9 augustus 2008 14:51
Mijn FUT ervaring, mijn FUE ervaring bertman Chirurgische behandelingen 53 9 juli 2008 10:23
ervaring???? faberge AGA - Algemeen 2 30 januari 2008 22:26
Tricky1 stelt zich voor... (wie heeft ervaring met medicatie ed. ?) tricky1 TTM - Algemeen 2 25 augustus 2005 10:07
Mijn 20 jaar ervaring. Elena AA - Algemeen 4 20 oktober 2004 10:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.