Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 juli 2012, 22:53   #301
Coldplayer~
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 44
Geslacht:
Hallo!
Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest. Hoe is het met iedereen? Het gaat met mij wat beter. Rechts groeit heel hard en links.. laat ik daar maar niks over zeggen. Ik heb inmiddels een haarwerkje. En op een of andere manier is de drang om te laten zien dat niets onmogelijk is, meer gegroeid. Het gaat niet om uiterlijk, maar om talent. Het komt me niet aanwaaien, zeer zeker niet. Maar dat maakt niet uit. Ik wil dit en ik zal bewijzen dat succes mogelijk is!

Heeft iemand nog mijn stukje in de CosmoGIRL gelezen?
Coldplayer~ is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 16:08   #302
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
Hoi hoi,

Bij mij gaat het nog steeds vrij goed. al merk ik dat ik sinds gisteren iets meer trek. oppassen dus!

Coldplayer, misschien kan je een pdfje ofzo op haarweb zetten zodat we het kunnen lezen? ben benieuwd!

Bolleke, laat je nog iets weten voor onze ontmoeting?

Veel moed en succes allemaal!
Tinneke
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 20:04   #303
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
hallo allemaal,

Het lijkt aardig te lukken bij iedereen, ook bij mij gaat het rustig aan, ik pluk iets te veel naar mijn zin, maar het zijn toch altijd maar een paar haartjes.
De stress perioden zijn achter de rug nu zou ik heel veel moeten opruimen en dat lukt niet zo goed, ik sta er gewoon op te kijken terwijl ik haartjes pluk.. geef mij maar drukke periodes.

Bolleke, alweer een beetje op rust gekomen?

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2012, 11:37   #304
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Hallo allemaal,

Het is hier vreselijk stil, ofwel is iedereen op vakantie ofwel gaat het zo goed met iedereen dat ze zelfs de haarwebsite vergeten. Ik hoop het laatste voor jullie allemaal.

Met mij nog steeds hetzelfde, ze nu en dan sneuvelen er eens haren maar ik maak mij daar geen zorgen meer over, ik zal het nooit echt afleren, maar wel bedwingen.

Ik blijf in het land, dus geen buitenlandse vakantie, maar kan er iemand de zon meebrengen? wij hebben ze hier dringend nodig.

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2012, 11:24   #305
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Inderdaad stil Miejefke... helaas niet om de goede reden, het lukt me maar niet om de knop om te draaien.. Straks vertrekken we richting Maastricht, een weekendje er tussenuit. 't Zal ons beiden goed doen. Daarna begint 'de zomer' (zeggen ze)... Wie weet brengt de combinatie weg èn zon de zo lang gehoopte cocktail om terug op het juiste spoor te geraken, let's hope!!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2012, 12:25   #306
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Bolleke,

Ik hoop dat je een fantastisch weekend hebt gehad, met een grote knop die je stevig hebt omgedraaid.
Pff ik ben geveld door een keelonsteking, te slap om iets te doen en nu is het eindelijk eens mooi weer.. ik zal wel genezen zijn tegen dat het weer regent denk ik.

miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2012, 23:28   #307
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Oei Miejefke, klinkt niet goed! En uitgerekend nu met het mooie weer... rust goed uit en zorg goed voor jezelf... Sterkte!
Ons weekend was heel goed, ontspannend, rustig en relaxed... meer moet dat niet zijn.. 'de knop' heeft in elk geval een flinke draai gekregen, en nu maar volhouden... we tellen af, nog vijf weken en dan vakantie!!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2012, 18:45   #308
Coldplayer~
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 44
Geslacht:
Ik heb me maar opgegeven voor de videotraining van Rik van Bastelaar. Eerlijk gezegd sta ik er nogal sceptisch tegenover. Maar ja, het was gratis en misschien helpt het wel. We zien wel.
Ik vind het vreselijk irritant dat hij zegt dat TTM geen dwangstoornis te is, terwijl zijn site vol staat met 'dwangstoornis dit' en 'dwangstoornis dat', T_T (Wie houdt wie nou voor de gek?) Ik heb Google er eens bijgehaald en ben tot de conclusie gekomen dat TTM geen dwangstoornis is. Ik heb geen dwanggedachten in ieder geval. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit?
Coldplayer~ is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2012, 20:19   #309
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Bolleke,

Hoe gaat het met jou? je bent zo stilletjes is dat een goed teken? ik ben weer helemaal de oude, amaai na een aantal ontstekingen is de mens toch wel serieus moe, en het was jaren geleden dat ik nog eens een antibioticum heb genomen en heb nu ondervonden dat ik daar beter af blijf.
Wat ttm betreft, ups en downs, enkele dagen totaal trekvrij en dan weer enkele dagen een aantal haartjes ( die ik gelukkig kan beperken), dus ik ben tevreden. Met positieve gedachten lijkt alles toch draaglijker.

Colpdplayer, hoezoe een videosessie? heb je die al gehad en hoe verliep het? ik ben toch wel benieuwd maar ben ook heel sceptisch.

Nog een zonnig weekend aan iedereen,

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2012, 12:20   #310
musse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 50
hey ik doe zeker ook mee, want met de misere dat ik nu heb. vriend weg met iemand anders momenteel zit ik een emionele put. kben blij dat ik er vanaf ben want ik had geen steun van hem het enigste wat hij kon zeggen gezijt er terug aangeweest en nog dingen die niet door de beugel kunnen, hoop dat ik nu de rust ga vinden zolang je geen rust hebt in je lichaam gaat het niet allee bij mij is dat toch zo. ik heb mijn haren al 2 keer afgeschoren ne broskop goed kort. ik probeer er af te blijven mare het lukt niet altijd, tis met zijn momenten mare ik bekijk het van dag tot dag iedere dag is een overwinning dat ik er niet ben aangeweest.ook heb al ne stap gezet voor de voetbal ik speelde en trainde altijd ne bandana op mijn hoofd en nu met nieuw seizoen speelde ik altijd zonder en de trainingen ook. tes echt een goed gevoel relaxed.
musse is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2012, 15:54   #311
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hé Miejefke, doet altijd zo'n deugd als mensen nog aan je denken, merci ;-)...
Momenteel nog steeds aan het slabakken, pff, ondanks de zon en het feit dat de kleinkinderen wisselend met mama of papa op vakantie zijn (dus geen oppas-zorg voor ons). Maar op het werk loopt het minder goed, een collega blijft me het leven zuur maken en de anderen lopen gewoon mee. Dat is niet mijn stijl hé, dat weet je (weten jullie). Mensen die me kennen en die een beetje van me houden wéten gewoon dat ik wisselende stemmingen heb (heeft meestal met ttm te maken). Maar goed, op het werk hou ik dat liever privé. Maar die 'wisselende stemmingen' en mijn stilzwijgendheid daaromtrent wordt me dus niet in dank afgenomen. Mijn werk heeft er zeker niet onder te lijden (baas is content ), ben gewoon niet mega-super-hyperkinetisch enthousiast 's morgens, sorry...
Nog een paar daagjes werken en dan eindelijk verlof, tien dagen naar de Vaucluse... Ik ben van plan om mijn haren heel kort af te scheren, geen haarlint ginder, YES!!!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2012, 12:02   #312
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Bolleke,

Ik wens je een deugddoende vakantie !

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2012, 14:51   #313
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
He merci Miejefke! Hoe gaat het nu met jou? Alle ziektekiemen weggesmoord door de zon? Nog steeds over en weer reizen ts Gent en de zee? XX
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2012, 14:37   #314
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hoi bolleke,

hoop dat je een fijne vakantie hebt/had. heb je je haar nu kort geschoren? en lukte het dan wat om eraf te blijven tijdens de vakantie?
xx
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2012, 14:30   #315
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Tinneke, ik vertrek pas morgen. Ik heb eerst nog repetitie met ons koor en daarna gaat de tondeuze erover! Dan hopla richting zuid Frankrijk! Ginder lukt het me ZEKER. De kunst is ... terugkomen...
Op 29 september treden wij op met ons koor in zaal Elckerlyc, samen met Jean Bosco Safari. Dit kan tellen als doel!
Daarna... zal ik creatief moeten zijn... :-( ... iemand een idee?? Misschien elkaar (en andere gelijkgezinden) ontmoeten, ergens eind oktober??
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.