Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 mei 2008, 20:04   #16
kaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2006
Berichten: 17
Hoi Deartje,

na het lezen van jouw bericht ben ik echt heel erg benieuwd hoe het verder zal verlopen met jouw resultaten! Ondanks dat 1000 euro erg veel geld is, kosten normale ontharingsmethoden ook heel erg veel geld en als de resultaten met de laser blijvend zijn en het apparaat lang mee gaat is het wel lonend.... Zijn er meer mensen die dit apparaat geprobeerd hebben? Op de website staan een paar before-after foto's maar die staan natuurlijk op alle reclame websites maar helpt 't bij jou net zo goed? Is het qua hygiene geen probleem om het apparaat samen te gebruiken?
Ik hoor graag je resultaten en mogelijk verhalen van andere gebruikers, succes met je verdere behandelingen in ieder geval en bedankt voor de tip!

liefs, kaas.

p.s. zijn er ook geinteresseerden die uit Nederland komen?
kaas is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2008, 17:51   #17
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
nano

Hallo Juutje,

Nano meters geven alleen de frequentie weer waar het licht functioneerd het heeft niets met kracht te maken want dat wordt in Watt aangegeven of joules. Je hebt tussen de 45 en 70 joule nodig dus een apparaat die dit niet heeft werkt simpel weg niet omdat er niet voldoende vermogen is.

gr

lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2008, 18:38   #18
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Bedankt voor je heldere uitleg Lanny!
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2008, 11:44   #19
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
nano meter

Graag gedaan Juutje, voor jou info bijvoorbeeld UV straling heeft een korte golflengte (van 1 tot 400 nanometer) dat is dus wat je over je heen krijgt als je in de zon zit.

gr

Lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2008, 13:25   #20
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag juutje, neen, dat is niet het enige waar je op moet letten, het zit hem vooral in de instellingen en de combinatie van en de juiste golflengte te pakken te krijgen voor dat huidtype(of zoiets), wat bij iedere persoon anders is, het vergt dus wel wat ervaring om dit te vinden en juist in te stellen, indien je dat niet doet heeft het weinig effect en gooi je je geld in feite weg.

laservrouw en hannakr zijn idd de laatste tijd niet meer zo actief, helaas...
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2008, 13:28   #21
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
instellen

Het Tellsell machintje kun je niet instellen dus gewoon niet doen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marte Bekijk bericht
dag juutje, neen, dat is niet het enige waar je op moet letten, het zit hem vooral in de instellingen en de combinatie van en de juiste golflengte te pakken te krijgen voor dat huidtype(of zoiets), wat bij iedere persoon anders is, het vergt dus wel wat ervaring om dit te vinden en juist in te stellen, indien je dat niet doet heeft het weinig effect en gooi je je geld in feite weg.

laservrouw en hannakr zijn idd de laatste tijd niet meer zo actief, helaas...
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2008, 12:45   #22
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
Voor mensen als mij is zon zelflaser apparaat natuurlijk een geweldig ding. Ik ben namelijk niet alleen op de normale plekken behaard, maar waar mannen behaard zijn dat ben ik ook. Omdat die plekken zo groot zijn is het echt onbetaalbaar om naar een kliniek te gaan. Ik ben aan de ene kant wel geneigd om de tria aan te schaffen, maar aan de andere kant..als het niet werkt dan ben ik de lul..en daarbij vraag ik me veel dingen ook af aangezien ik niet weet hoe ik met laser/flitsapaaraten moet werken.. Het zou natuurlijk geweldig zijn om een cursus ofzo ervoor te kunnen volgen...ook daar wil ik wel mijn geld voor inzetten..Want hoe dan ook..je bent altijd goedkoper uit als je het zelf doet in mijn geval..
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2008, 16:10   #23
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag bernou, ik mag hopen dat je dan wel een donkere beharing en lichte huid hebt??? Want zoniet is dat niet aan te raden, een zelflaserapparaat.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2008, 15:21   #24
kristelleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2008
Berichten: 2
laserapparaat telsell

Hallo,
Ik zag ook die spot voor dat apparaat en was dadelijk geinteresseerd, eindelijk verlost van die haren zou een droom zijn, maar kijk toch maar eerst even rond naar "mensen met ervaring met dit apparaat"
Heb ondertussen ook de tria site bekeken en als dit echt werkt, wil ik me misschien wel eentje aanschaffen...(woon in berlaar)
als er nog mensen zijn die enige resultaten kunnen meedelen, graag dus,

groeten, kristel
kristelleke is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2008, 17:44   #25
goofy079
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2008
Berichten: 2
Wij zijn ook geintresserd om de Tria aan te schaffen echter via de genoemde site gaat het niet lukken omdat ze alleen in Engeland leveren. Weten iemand waar je de TRia voor nederland kan bestellen? Alvast onze dank.
goofy079 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2008, 11:29   #26
SatouSei
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 35
Die Tria lijkt mij ook potentieel heel interessant, zeker als de kosten gedeeld kunnen worden. Ik ben nu al een tijd aan het sparen om eindelijk te gaan beginnen aan laserbehandelingen (ik ben een arme studente) maar dat schiet niet heel erg op. Ik wilde deze zomer een intake gesprek gaan doen bij Aesthetic Clinics in Veldhoven (ik geloof dat die kliniek ook op deze site steeds als beste naar voren kwam of heb ik dat mis?), maar de TRIA klinkt dus ook erg interessant. Zijn er echter nog meer mensen die hem hebben gebruikt of meer weten over de effectiviteit en veiligheid ervan?
Ik woon overigens zowel in omgeving Leiden (kamers) als omgeving Utrecht (ouders).
SatouSei is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2008, 21:43   #27
irenebrug
Rianne
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 47
800 nm = lichtkleur (infrarood)

TellSell:

800 Nonameter zegt iets over de frequentie (=kleur) van het licht, zo zeker niks over de lichtsterkte!

Dit licht is voor onze ogen niet zichtbaar. 800+ ==> Infrarood. Een afstand bediening heeft bijvoorbeeld 940nm. Een cd-speler gebruikt een lichtbundel van 780nm.



Je kan de hele dag tegen het ledje van je afstand bediening tegen je huid aanhouden maar daardoor zal er echt niks met je huid of haren gebeuren. De lichtstraal is hier immers veel te zwak voor!!

Daarom zie je tijdens IPL behandeling ook 'rode' lichtflitsen omdat 800nm heel dicht tegen het rode zichtbare licht aan zit. De lichtbundel van een afstand bediening is 940nm en daardoor niet meer zichtbaar voor onze ogen.

Als ik het een of ander onjuist heb, zijn aan of opmerkingen hierop natuurlijk altijd welkom.

Remko.

Laatst gewijzigd door irenebrug; 5 juni 2008 om 21:46
irenebrug is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2008, 13:40   #28
Sanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2002
Berichten: 30
Ik zag net de reclame op tellsell en zou het helemaal geweldig vinden als het werkt. ik heb 5 jaar geleden een fortuin besteed aan professionele laser behandeling maar zou graag nog door willen gaan zonder zo veel geld er voor te betalen. Dat tellsell ding klinkt geweldig, maarja, ik heb ook nog nooit van een product van hun gehoord dat ook nog echt werkt.
maar die tria klinkt heel interessant, zijn er meer van dit soort apparaten met gelijke werking en kwaliteit op de markt? Ik ben geinteresserd geraakt en overweeg serieus om zelf thuis aan de slag te gaan.
Sanne is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2008, 03:55   #29
Coconut84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2008
Locatie: USA
Berichten: 1
Tria

Ik vind dat delen van die Tria ook wel een goed plan! Ik wil daar ook wel aan meewerken. Ik kom uit Noord-Holland al ben ik op het moment in de USA. Kom in november weer richting NL.
Coconut84 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2008, 04:44   #30
Menjoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2008
Berichten: 2
aanschaf TRIA

Mij lijkt de TRIA een goede uitkomst (zeker om het met meerdere mensen samen te kopen). Ik ben al meerdere keren in een salon geweest voor laser ontharing en is een stuk duurder dan dit apparaat.

Ik las bij iemand dat hij niet in NL te leveren is. Op hun site staat:
TRIA is available for sale only in the European Union.

Dus als het goed is wel te leveren in NL.

De prijs is 695 pond. Omgerekend is dat €881,-

Postage and packaging: FREE. Ik weet niet of het ook voor NL gratis is maar veel kan het nooit zijn.


Als er ongeveer 3 mensen zijn die mee willen doen en niet aan de andere kant van het land wonen (ik woon in de buurt van Leiden) wil ik hem graag kopen. Dan betaald iedereen ongeveer €220,- en dat betaal je al snel voor 1 behandeling in een salon.

Ik ga eerst nog wel advies vragen aan iemand die in een salon met laser apparaten werkt. Als zij positief is dan wil ik hem zeker kopen.

Laatst gewijzigd door Menjoo; 15 juni 2008 om 04:47
Menjoo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
eigen laserapparaat aanschaffen? martine Hirsutisme - Behandelingen 14 13 maart 2008 14:45
Split Ender van Tell Sell anoniem20 Haarwerken 3 17 juli 2004 21:10
TV: 16-02-2002 Vara 'Kassa!' over Tell Sell ontharingsspray 'Epil Stop & Spray' Webmaster Hirsutisme - Behandelingen 0 9 mei 2002 14:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.