Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 6 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 27 juli 2008, 00:46   #211
Shopgirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Berichten: 19
Hallo Marte,

Ik vind het heel flink van je dat je kalo 3(!) jaar geprobeerd had, persoonlijk zou ik na 3-4 maanden stoppen.
Ik ben bij een (dure) huiddokter geweest:
Ik wandel de kamer binnen, ben nog niet gaan zitten, heb haar verteld dat ik voor het haar op mijn gezicht kom en ze zei gewoon: Ik kan niks voor je doen!
Daarmee uit, ik kon betalen en wegwezen!!!
Ik vond dit wel heel raar en naar ...
Shopgirl is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2008, 15:14   #212
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
nou, daar ben je ook vet mee! Alleszins wel heel eerlijk natuurlijk, maar een minder crue manier om dat te zeggen had best gemogen, als arts zijnde.

De reden dat ik zolang ben doorgegaan is omdat ik alles geprobeerd heb en niets werkt, dus op den duur krijg je een instelling van baat het niet, dan schaadt het niet, enfin, dat laatste blijkt nu bij kalo ook niet meer te kloppen.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2008, 16:19   #213
Moii.
HaarWeb lid
 
Moii.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2008
Berichten: 74
?!

Je hebt haar moeten betalen terwijl het enige dat ze je gezegd heeft is dat ze niets voor je kan doen? Shopgirl, dat vind ik zó erg! Hoe durft ze! Het minste wat ze zou kunnen doen is je onderzoeken, of bloed nemen om te kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn of weet ik veel .. Ik vind dat die dokter onredelijk doet, je laten betalen zonder je informatie te geven of door te sturen, gewoon voor het antwoord: 'Ik kan niks voor je doen.' Misschien kan je best naar een dermatoloog gaan, of misschien een andere dokter zoeken. Waarschijnlijk zal die wel iets meer voor je doen dan jouw huisarts!

Shopgirl en Marte, ik heb donkere overbeharing. Persoonlijk zou ik veel liever blonde overbeharing hebben, omdat als ik mijn benen scheer je toch altijd stoppeltjes ziet, zelfs al heb ik me net geschoren, bij blond haar denk ik dat dat minder opvalt, + de haren op je lichaam vallen volgens mij allemaal minder op dan donkere haren, maar blonde overbeharing heeft dan weer andere nadelen, zoals dat laseren minder/geen effect heeft. Zo heeft elke vorm van overbeharing zijn nadelen. Maar overbeharing als zoals Marte al zei NOOIT LEUK..

Veel succes!
Moii. is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2008, 13:18   #214
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag moii, ik begrijp je reactie, en toch, met donkere overbeharing heb je véél meer kans dat je er iets in de toekomst aan kunt doen dan met blonde. Wat voor jou mss toch een beter toekomstperspectief biedt. Hoewel dat op dit moment natuurlijk minder leuk is.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2008, 16:13   #215
Hadewich
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2008
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marte Bekijk bericht
dag moii, ik begrijp je reactie, en toch, met donkere overbeharing heb je véél meer kans dat je er iets in de toekomst aan kunt doen dan met blonde. Wat voor jou mss toch een beter toekomstperspectief biedt. Hoewel dat op dit moment natuurlijk minder leuk is.
Ik heb mezelf altijd gehaat dat ik zo'n donker haar had (en ook nog eens een bleke huid waardoor het extra opvalt), maar sinds ik hier dit forum lees lijkt het net de meest ideale situatie te zijn om ervan af te geraken. Ik was ook altijd onzettend jaloers op blonde mensen, ook al zie je dat haar, 't is helemaal niet lelijk. Maar dus, voor de eerste keer in mijn leven blijken er ook positieve kanten aan te zijn, echt fijn om te horen! (ooit als ik geld heb kan ik er dan mss eens iets aan doen )
Hadewich is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2008, 22:37   #216
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hadewich Bekijk bericht
Ik heb mezelf altijd gehaat dat ik zo'n donker haar had (en ook nog eens een bleke huid waardoor het extra opvalt), maar sinds ik hier dit forum lees lijkt het net de meest ideale situatie te zijn om ervan af te geraken. Ik was ook altijd onzettend jaloers op blonde mensen, ook al zie je dat haar, 't is helemaal niet lelijk. Maar dus, voor de eerste keer in mijn leven blijken er ook positieve kanten aan te zijn, echt fijn om te horen! (ooit als ik geld heb kan ik er dan mss eens iets aan doen )
ja, aan alle vervelende kanten zitten ook positieve aspecten!!! gelukkig maar!!
ik hoop dat je idd in de toekomst wat aan je beharing kunt doen(en mss dat het tegen die tijd ook wat minder kost vr je)!!
heel veel succes hadewich!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2008, 01:00   #217
Shopgirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Berichten: 19
Hallo iedereen!!
Zo, vandaag ben ik dus 'officieel' gestopt met Kalo na een proefperiode van een maand!
Mijn moeder heeft me doen inzien dat het geen zin heeft omdat het toch niet helpt en dat ik inderdaad allemaal rode puntjes en puistjes heb gekregen die ik normaal niet heb, dus voor mij hoeft het natuurlijk niet meer!
Ik heb ook berichten gestuurd naar mensen op de forum die kalo in 2005 en 2006 hebben aangeschaft --> natuulijk hebben ze geen positieve resultaten geboekt.

Spijtig!

Ik zal al blij zijn moest er eindelijk een oplossing komen voor blond haar en dat nog wel in 2008! Met de technologie van vandaag moet het toch kunnen!

Hadewich, ik vond het leuk om in je bericht te lezen dat donkerharige mensen blond haar niet zo lelijk vinden... bedankt!

Dus beste mensen: vergeet Kalo! Je huid is het niet waard.

Beste groeten,
Shopgirl
Shopgirl is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2008, 18:39   #218
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
he he, blij dat er weer eens iemand een verse reactie hierop zet, ik heb soms het gevoel nl dat mensen me voor gek verklaren met mijn afwijzing hierop. Maar werkelijk waar, t is niet voor niets, van een dergelijk smeerseltje als kalo, of bioxet, of vergelijkbare producten, kun je in 99 procent van de gevallen(kijk, ik kan natuurlijk niet garanderen dat er hier en daar toch positieve reacties zijn, maar de kans erop is zo ontzettend klein)zeker zijn dat het weggegooid geld is, waar de producenten van deze producten overigens absoluut niet om zullen malen, integendeel zelfs...

Als ik ook maar enigszins het gevoel zou hebben dat er toch (voldoende) kans is op positieve resultaten, dan had ik jullie dat zeker gemeld.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2008, 12:12   #219
Moii.
HaarWeb lid
 
Moii.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2008
Berichten: 74
Ik kan me niet voorstellen dat ze mensen die er een heel groot probleem mee hebben, en zelfs depressief door zijn zoiets kunnen aandoen als hen doen geloven dat zo'n product zou kunnen helpen, en hen daarna héél hard teleur te stellen. Daarom kan ik het me niet voorstellen dat het helemaal niet werkt en zou ik denken dat het toch een beetje zou helpen. Niet dus!.. Goed dat ik op dit forum terrecht ben gekomen en ik dit nu allemaal weet. Anders had ik mijn geld zeker uitgegeven aan Kalo of bioxet, en was dat dus allemaal weggegooid geld. Misschien dat het haar wel verminderd bij mensen met een doodnormale beharing ofzo, maar jammer genoeg dus niet bij mensen met overbeharing..

Ik vind blonde overbeharing ook helemaal niet lelijk! Maar daar wil ik niet mee zeggen dat ik vind dat jullie probleem minder groot is.. Alles heeft een positieve en negatieve kant. (:

Laatst gewijzigd door Moii.; 26 augustus 2008 om 12:14
Moii. is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2008, 13:40   #220
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
"""kijk, dat heet nu marketing, en als je veel geld wil verdienen, dan moet je niet op dergelijke onbenulligheden kijken,... """

ach, op den duur weet je zoiets, en trap je minder snel in die val.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2008, 16:07   #221
gebruiker08
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2006
Berichten: 7
Ik ben van plan de spray aan te schaffen. Wat ik me tevens afvroeg was of je het ook kan gebruiken om je haar iets dunner te maken? ik heb heel erg dik haar wat dus ontzettend slecht in model te krijgen is, kan je doormiddel van deze spray het dunner krijgen of is dat niet aan te raden?
gebruiker08 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2008, 13:48   #222
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
je kunt er van uit gaan dat deze spray niet werkt, maar zou voor dergelijke doeleinden toch uiterst voorzichtig zijn, het moest maar eens zijn dat het wel werkt(je bent dan wel een van de eerste, maar niettemin, het risico zou k niet nemen, als k jou was) en je er kale plekken aan overhoudt op je hoofdhaar.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2008, 08:58   #223
SatouSei
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 35
Dat lijkt me een bijster slecht idee. Hoewel het volgens mij idd uberhaupt niet werkt, zou ik het niet aandurven het op mijn hoofdhaar te gebruiken want je weet nooit wat voor effect het heeft. Misschien wordt je haar er wel slap en dun en breekbaar van, of krijg je idd kale plekken ofzo. Als je je haar wil laten uitdunnen bied de kapper uitkomst.
SatouSei is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 12:14   #224
starplayster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2008
Berichten: 1
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door single__boy Bekijk bericht
Hey Tesje,

Ik ben ook wel benieuwd of dit product werkt, heb er al één en ander over gelezen alleen nog niet echt overtuigd. Ben bang dat t zonde van me geld is en dat t één van die vele reclamemiddeltjes is die niet werken.

Maar hier is t te bestellen, alleen via internet.



http://www.stophaargroei.nl/

Kalo lotion & spray combinatie
€ 67,90 nu samen voor maar € 57,95

Kalo lotion (60 ml)
€ 29,95

Kalo spray (120 ml)
€ 37,95
De prijzen kloppen inderdaad ,en ik vind het ook duur maar men vader heeft de producten op de markt gekocht hier bij ons.Hij heeft het al geprobeerd maar werkte niet echt bij hem. Maar hij heeft dan ook wel echt veel haar.Ik heb het nog niet geprobeerd maar ga het wel doen.
starplayster is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2008, 19:03   #225
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
zoals je ziet, starplayster, is het weggegooid geld, inmiddels is overigens ook gebleken dat het in het beste geval enkel vertraagt. Het is dus zonde van het geld. Indien je de mogelijkheid hebt is het beter te investeren in een laservorm of IPLvorm dan in dergelijke smeerseltjes.
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.