Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 april 2012, 22:57   #16
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cory Bekijk bericht
Ik heb het al besteld bij Inhouse. Daar was het zelfs een eurootje goedkoper, want die werken met kortinkjes en gratis verzenden. Mocht UnitedPharmacies erop staan, dan koop ik het ook daar, maar dan moeten ze wel duidelijker worden hoe de betalingsmethode werkt.
gewoon overschrijven met internet bankieren .Je hebt hun rekening nummer plus naam dus gebruiken bij begunstigde en dan bij bank gegevens van begunstigde het swift adres gebruiken en bij je eigen gegevens ordernummer en custom nummer gebruiken en je eigen gegevens (opdrachtgever ).Wel rekening mee houden dat het op wereldbasis is en de kosten voor het overschrijven zowel in het binnenland (eigen bank )als in het buitenland voor jouw rekening komen en je dit dus ook aangeeft !!
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2012, 10:23   #17
sem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 145
Geslacht:
Dag Cory,

Ik lees in je handtekening dat je het volgende neemt:
Topicals sinds begin 2007 vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.

Mag ik vragen hoe je dat precies doet? Dit is een mix neem ik aan?

ik zal je mijn verhaal even vertellen, ik ben in 2010 begonnen met Dr Lee's spiro 2% en dit had heel goed effect op mij, quasi geen haaruitval meer, ik bedoel dan geen slierten die uitvallen ( zoals nu helaas).
Je zit nu de hoofdhuid door mijn haar.
Sinds de stopzetting van Dr Lee heb ik dankzij Lokje64 zelf spiro proberen te maken, maar het lukte mij niet echt en het hielp helemaal niet, zoveel geld verspild. ook heel veel spiro van andere sites gekocht, maar bleek allemaal niet gelijk die van Dr Lee te zijn..

Ik vroeg me echt af hoe je dit doet? welke spiro of minox je gebruikt? Hoe doe je de mix?
sorry voor mijn vele vragen..
je zou me echt kunnen helpen Cory!!!

alvast fel bedankt voor je reactie!
__________________
Sinds '94 Diane 35 (in het begin voor mijn acné, daarna AGA)
Sinds 2002 minoxidil 2%-Sinds 2007 minoxidil 3,75%-Sinds 2010 minoxidil 5% (Folligain)
In 2007 6 maanden Androcur, resultaat was nihil en veel bijwerkingen
In 2015 1 jaar spironolactone, resultaat was nihil, geen bijwerkingen.

sem is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2012, 10:40   #18
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Zelfgemaakt spiro werkt niet

Sem, je hebt helemaal gelijk. Ik heb lange tijd spirotabletten opgelost in alcohol en (vooral omdat die aanmerkelijk goedkoper waren), nadat ik het mengsel gefilterd had in een koffiefilter, gemengd met de spiro van dr Lee. Het resultaat was goed. Echter, toen dr Lee ermee ophield heb ik geen nieuwe spiro meer gekocht. Enkele weken na het stoppen met dr Lee's spiro begon mijn haar aan de haargrens uit te vallen. Omdat het haar relatief dik is geworden door de minox viel het me niet op, maar de laatste dagen zit het gootje echt vol met haren en is mijn haargrens ver teruggetrokken.

Conclusie: spiro van dr Lee werkt (kennelijk beter dan men dacht), maar zelfgemaakt spiro topical werkt NIET.

Ik wacht met smart op de finasteridetabletten die ik onlangs besteld heb bij Inhouse. Ik verwacht en hoop dat die de taak overnemen van de spiro. Zo niet, dan moet ik spiro-topical elders gaan kopen.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2012, 12:07   #19
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Ik moet wel zeggen dat ik per jaar niet meer gebruikte dan hooguit 1 flesje spiro van Dr Lee en dat ik de laatste maanden niet meer gebruikte dan 0,2 ml zelfgemaakte spiro. Ik deed eigenlijk maar wat omdat ik niet wist wat wel of niet werkte.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2012, 12:39   #20
sem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 145
Geslacht:
hallo Cory

Eindelijk iemand die mij begrijpt en weet waar ik het over heb. Dr Lee's spiro werkte ECHT, maar geloof mij, ik heb van alle sites topical spiro besteld , maar het helpt helemaal niet en dus zelfgemaakte spiro ook niet.
Wat wilt dit betekenen Cory? Betekent dit dat het de merk Spionolactone van Dr Lee's spiro2% was die haaruitval voorkwam? De samenstelling kan het niet zijn, het moet dus gewoon de merk Spiro zijn. Konden we maar uitvinden welke merk hij gebruikte. Ik heb deze vraag ooit aan hem gesteld, maar hij mocht het niet vertellen. Hij heeft mij alleen de samenstelling gegeven via email..
Balen dus, hopelijk werkt de finasteride voor jou... Ik wil nog geen tabletten fina of spiro innemen, ik neem al de Diane in, dat is meer dan genoeg voor mij.
wat een ellende..
groetjes
__________________
Sinds '94 Diane 35 (in het begin voor mijn acné, daarna AGA)
Sinds 2002 minoxidil 2%-Sinds 2007 minoxidil 3,75%-Sinds 2010 minoxidil 5% (Folligain)
In 2007 6 maanden Androcur, resultaat was nihil en veel bijwerkingen
In 2015 1 jaar spironolactone, resultaat was nihil, geen bijwerkingen.

sem is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2012, 13:36   #21
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Hi Sem,

Dr Lee maakte het topical zelf; hij is beroemd geworden met zijn mengsels. Maar kort geleden ontdekte de autoriteiten dat hij illegaal bezig was en moest hij opdoeken. Hij heeft daarna zijn adressenbestand verkocht of overgedaan aan een ander, maar ook die was natuurlijk illegaal en is nu ook uit de lucht.

Volgens mij kinnesinne of dienstklopperij. Dr Lee deed niemand kwaad; de mensen betaalden voor iets wat voor hen werkte. Mensen zijn geen kleuters. Maar hij verdiende dik en kennelijk kon men dat niet uitstaan.

Voorlopig neem ik Finasteride (vandaag ontvangen van Inhouse, 10 dagen na de bevestiging incl. een weekend dus keurig!) en ik blijf de minoxidil gebruiken. En dan hoop ik dat de haaruitval aan mijn haargrens stopt. Ik hoop dat er geen hinderlijke bijverschijnselen optreden (afkloppen!).

Ik ben niet zo vreselijk jong meer, maar om als vrouw kaal te worden vind ik tegen de leer der genade. Als er resultaat is (of niet) zal ik het laten weten. En ik hoop dat jij succes hebt met je speurtocht naar spiro die even goed werkt als die van dr. Lee.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2012, 09:38   #22
sem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 145
Geslacht:
Dag Cory,

Ik weet het, Dr Lee was de beste. Ik hoop echt dat hij ooit terugkomt ...
Ik heb spiro 2% besteld van Wholehair sale products. Ik heb het al enkele dagen, maar ik merk er niet veel van helaas... Afwachten dus, maar ja die Spiro van Dr Lee dat werkte meteen bij mij..

Ik ben een vrouw van 36, heb geen kinderen,maar nog altijd een kleine kinderwens, vandaar dat ik geen Finasteride mag innemen van de dermatoloog. Ik kan natuurlijk altijd aan Finasteride geraken als ik wil, maar ik wil het niet. Misschien als ik 40 ben, dan ga ik er zeker aan beginnen, maar dan heb ik mss nog maar echt heel weinig haar..

Ook veel succes met je finasteride Cory!
Bedankt voor je reacties.
groetjes
__________________
Sinds '94 Diane 35 (in het begin voor mijn acné, daarna AGA)
Sinds 2002 minoxidil 2%-Sinds 2007 minoxidil 3,75%-Sinds 2010 minoxidil 5% (Folligain)
In 2007 6 maanden Androcur, resultaat was nihil en veel bijwerkingen
In 2015 1 jaar spironolactone, resultaat was nihil, geen bijwerkingen.

sem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2012, 10:35   #23
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Ook jij bedankt voor je reacties Sem en succes met je kinderwens!
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2012, 17:10   #24
Tuatara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2012
Berichten: 7
Website (NL versie althans) offline? Ik kom er al dagen niet op...
Tuatara is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2012, 00:18   #25
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2009
Berichten: 107
AL een tijdje aan het wachten op de Fina, hopelijk is het niet tegengehouden bij de douane, heb ook een mailtje ter bevesting van de ontvangen betaling en verzending gehad.
spinner1 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2012, 17:07   #26
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2009
Berichten: 107
Inmiddels mijn Fina binnen, was zonder doosje, de stripjes met de bijsluiter zaten in een dikke envelop.
spinner1 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2012, 13:58   #27
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Weet iemand waarom deze website het niet meer doet?
http://www.unitedpharmacies.nl/
Ik zou graag nog wat bestellen namelijk :-S Werkte vier maanden geleden nog prima.
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2012, 01:55   #28
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhogen Bekijk bericht
Weet iemand waarom deze website het niet meer doet?
http://www.unitedpharmacies.nl/
Ik zou graag nog wat bestellen namelijk :-S Werkte vier maanden geleden nog prima.
united pharmacies levert niet meer aan nederland net als vele andere pharmacies Dit is het gevolg van een strenger beleidt van de douane die steed meer pakketje onderschept die afkomstig zijn uit india ,hongkong ,china , filipijen ,mexico etc.
sneu is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Hoe kom ik eraan? Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1686 2 juli 2023 13:52
Minox of gelijk fina Therion Medicijnen/haargroeimiddelen 78 27 september 2009 05:54
Haartransplantatie Europa vs United States Not bald yet Chirurgische behandelingen 15 2 maart 2005 19:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.