Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 februari 2013, 14:29   #1
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
resultaten Dr DeReys

Ik ben zelf indertijd 2* bij prohair behandeld en 1* bij ferudini.
Nu had ik onlangs een consult bij De Reys.

Maar wat ik zeer vreemd vond is dat hij geen uitgegroeide resultaten kon laten zien. Ook zie ik hier veel patienten die een behandeling bij De reys ondergingen die na een tijdje afhaken op dit forum.

heeft er iemand een link naar resultaten van DeReys?
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2013, 19:43   #2
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
ik heb voor 4 maanden terug mijn tweede behandeling gehad bij Dr reys en zeer tevreden over mijn eerste .Mijn tweede behandeling moet ik even afwachten.Waarom verwacht je foto ? Ik zelf houd er niet van foto op internet te zetten ,maar wat je verwacht je dat hij je foto van klanten laat zien? ,alsof iedereen dit waardeerd ,Hij is gewoon minder commercieel en doet geen ,,lopende band werk ,.IK heb ook een haartransplantatie gehad bij Feriduni van bijna 3000 grafts met opkomst van nog geen 1000 en de manier hoe het is afgehandelt en wat wat het mij heeft gekost tja ...zo zie je maar ieder zijn ervaring ,hoe het pinocan verder is vergaan geen idee zijn foto houden bij 5 maanden op
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2013, 20:20   #3
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Ik had bij ferudini persoonlijk naar mijn aanvoelen het beste resultaat maar nadien hoorde ik er wel niets meer van.

Dat De Reys minder commercieel is kan wel zijn . Maar je moet toch een paar voorbeelden van je werk kunnen laten zien?

Qua ervaring zit het alvast goed bij hem. Maar iemand die consistent goede resultaten creeert moet toch een ruim aanbod aan voorbeelden kunnen tonen.

De Reys liet me wel tal van foto(s zien van patienten net na hun behandeling of zelfs na 3 maanden maar dus niet met volledig uitgegroeid resultaat. Maar toch leuk dat jij alvast tevreden bent.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.