Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 maart 2013, 19:38   #91
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
@se7enty6:


Werd de laatste foto met flits genomen. En zo neen onder welke belichting. Kan je ook eens een foto buiten in daglicht maken?
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2013, 19:52   #92
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
ik vindt het er wel mooi uitzien ,vooral nu het juist iets korter is .Het is alleen jammer dat achterop niet het zelfde is als voor en dat maakt het nu eenmaal iets minder,, mooi ,, .Was het over het hele hoofd boven zo geweest als de voorkant dan had niemand lopen zeuren .PS ,ik zou het zo houden als op de laatste foto staat het best en trek je niets aan van dynoman want die loopt alles af te zeiken
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2013, 10:55   #93
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
ik vindt het er wel mooi uitzien ,vooral nu het juist iets korter is .Het is alleen jammer dat achterop niet het zelfde is als voor en dat maakt het nu eenmaal iets minder,, mooi ,, .Was het over het hele hoofd boven zo geweest als de voorkant dan had niemand lopen zeuren .PS ,ik zou het zo houden als op de laatste foto staat het best en trek je niets aan van dynoman want die loopt alles af te zeiken
Helemaal mee eens.
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2013, 10:26   #94
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Ben zelf zeer tevreden en daar gaat het om toch?? Thanx all!!
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2013, 22:47   #95
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
De Reys heeft de situatie wel verbeterd maar voor mij ben je nog steeds zeer kalend...en dat kan de beodeling toch niet zijn van een HT.
Buitenfoto's geven het beste beeld ...kan je die niet posten.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2013, 23:04   #96
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
De Reys heeft de situatie wel verbeterd maar voor mij ben je nog steeds zeer kalend...en dat kan de beodeling toch niet zijn van een HT.
Buitenfoto's geven het beste beeld ...kan je die niet posten.
Er is kalend en kalend. Ik krijg sterk het gevoel dat Se7enty6 nu meer tevreden is over de manier waarop hij kalend lijkt dan voorheen. En uiteindelijk gaat draait het om zijn gevoel erbij. Wie zijn wij om te oordelen dat hij niet tevreden mag zijn?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2013, 23:44   #97
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Gemoedsrust is idd belangrijk....Maar bij mij hangt dat samen met wat anderen van mijn haarsituatie vinden. Zo heb ik aan verschillende mensengevraagd wat ze van mijn haar vonden en ze hadden nooit kunnen denken dat ik HT's gehad heb en vinden de resterende inhammen niet storend. En toch ben ik nog niet tevreden .
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2013, 07:15   #98
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Gemoedsrust is idd belangrijk....Maar bij mij hangt dat samen met wat anderen van mijn haarsituatie vinden. Zo heb ik aan verschillende mensengevraagd wat ze van mijn haar vonden en ze hadden nooit kunnen denken dat ik HT's gehad heb en vinden de resterende inhammen niet storend. En toch ben ik nog niet tevreden .
Eigenlijk hoor ik je toch echt zeggen dat het vooral afhangt van wat je zelf van je haarsituatie vindt
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2013, 00:54   #99
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
zonder voorkennis? ik ben 2* door de reys behandeld bij prohair en 1* door ferudini.

Ik heb nog geen enkel waw resultaat van de reys gezien en mijn eigen ervaringen waren ook niet denderend , ferudini is gewoon top.

En naar turkije zou ik nooit gaan voor een HT.
mischien late reactie ,maar wou hier toch nog even op reageren.Eerst werd er gevraagd om resultaten van dr Reys ,en dan verwijs ik naar resultaten die hij heeft behaald bij pro-hair (en dat zijn velen ,o,a ONZE EIGEN ECHTE anthonieh) wordt mij verteld dat dit niet meeteld omdat dit bij pro-hair was en niet zijn eigen kliniek ,Vervolgens haal jij aan dat je 2 keer bent behandeld bij DR reys Dan geldt hier dus de zelfde regel ,je bent behandeld bij pro-hair ,heb je klachten wees dan bij pro-hair .En waarom nog een 2 de keer weer komen als de eerste niet goed is ???.Waarom als je bent behandeld bij Feriduni toch nog maar weer eens op consult bij DR reys ??? (na de behandeling bij Feriduni )http://www.haarweb.nl/forum/showthre...043#post322043 ,waar je niet over te spreken bent ?????


IK vraag me dan ook wel eens af welke mensen er achter z,n computer zitten .Nog maals een haartransplantatie is en blijft een cosmetisch behandeling dus de kans dat er iets mis gaat is altijd aanwezig ,en ik denk dat dit bij elke arts wel kan gebeuren ,maar als je 10000 euro hebt betaald dan verwacht je daar wel iets voor terug .Het doet mij nog steeds pijn als ik er aan denk ,en de psychische schade ..tja .Nee Feriduni heeft het niet correct opgelost .Het is Dr reys die geprobeerd heeft er nog wat van te maken (een andere arts notabene ).Wat mij betreft de warme douche ......

Laatst gewijzigd door sneu; 6 april 2013 om 01:06
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2013, 10:37   #100
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Waarom ik nog een 2de keer terug ging naar prohair ? simpel omdat ferudini niets meer liet weten etc. En ik hoopte dat de 2de keer het resultaat beter ging zijn dan de eerste keer EN omdat de prijs van ferudini wel zeer hoog geworden was.

ik ga prohair hier ook niet afbreken net als dr dereys. Dit zijn allemaal zeer professionele mensen en we mogen bart zeer dankbaar zijn dat hij zowat eigenhandig FUE naar europa heeft gebracht. Maar zoals jezelf zegt zijn er nu eenmaal persoonlijke ervaringen. En het is , net als u dat recht hebt, mijn recht om die resultaten te delen en daar over te schrijven.

Laat ons eerlijk zijn de prijs van De reys is laag en hij heeft zeer veel ervaring dus dat zijn 2 grote pluspunten . Ik vind het enkel spijtig dat hij bij een consult geen of amper uitgegroeide resultaten kan voorleggen. Prohair kan wel die resultaten voorleggen.
Hoe dat komt weet ik niet maar dat geeft mij geen goed gevoel.

En ik moet zeggen mijn HT was geen mislukking bij prohair enkel was
het resultaat bij ferudini met minder grafts beter. Ook het uitnemen van de grafts ging daar vlotter en sneller.

Ik moet overigens zeggen dat met het team en de voorgelegde resultaten prohair absoluut top is. Enkel was dit bij mij ( onder de reys) iets minder.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.