Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juni 2013, 11:49   #1
levi12
HaarWeb lid
 
levi12's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2009
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 142
Geslacht:
Matig resultaat

3 jaar geleden maakte ik een FUE behandeling bij Prohair. 2800 grafts werden geïmplanteerd.
Als ik mijn resultaat vergelijk met andere patiënten die hetzelfde aantal grafts kregen, vind ik dat mijn resultaat vrij matig is. Bij Prohair heeft men mij verteld dat ik intussen al mijn natuurlijke haar verloren heb en alleen de implantanten overgebleven zijn. Dat wil zeggen dat na de shock loss mijn natuurlijke haren niet meer opnieuw gegroeid zijn ondanks het feit dat ik in deze periode finasteride 3-4 maanden voor HT en ongeveer 1jaar na HT nam .
Het kan wel zijn maar ik vind het twijfelachtig . Volgens mij zijn na de HT niet meer dan 60%-70% van de geïmplanteerde grafts gegroeit hoewel Prohair garandeert dat bij meer dan 90% van alle getransplanteerde haarwortels haartjes zullen groeien.

Wat vinden jullie ervan?

hierbij foto's voor en na:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voorHTk.jpg‎ (69,1 KB, 527x gelezen)
Bestandstype: jpg voorHTl.jpg‎ (54,5 KB, 487x gelezen)
Bestandstype: jpg postop.jpg‎ (138,6 KB, 551x gelezen)
Bestandstype: jpg naHT.jpg‎ (143,7 KB, 582x gelezen)
__________________
Intern:
Keratene alphactive retard 2 capsules per dag DHT verlager - gestopt wegens inefficiëntie
homemade topical 's avonds (saw palmetto extract, green tea extract, brandnetel extract,castor oil,...)
regenepure DR shampoo
Extern:
december '09 2800 grafts FUE Prohair
juni 2013 3425 grafts Fue + 600 BHT Dr. Hakan Doganay
juli 2014 Fue repair Dr Felix Popescu
levi12 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 12:54   #2
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Het resultaat is idd niet super, maar stoppen met fina heeft waarschijnlijk ook zijn tol gekost. Ik denk wel dat er meerdere factoren meespelen. Als ik het zo ziet heb je ook erg dun haar. Dat is iets waar een kliniek weinig aan kan doen. Mensen met wat dikker haar hebben altijd een wat beter resultaat. Daarnaast gebruik je geen haargroei middelen wat ik zo lees of middelen die ervoor zorgen dat het haaruitval niet verder gaat. Ook vind ik 2800 grafts erg weinig gezien jouw foto's. Maar goed mss kan je nog eens een HT overwegen die het wat voller maakt. Kan begrijpen dat je sceptisch bent.

Ik ben ook 3 jaar geleden onder het mes gegaan en ik ben zeer tevreden met het resultaat van 2000 grafts. Ik gebruik wel minox en fina. Zit er stiekem weleens aan te denken om nog een keer te gaan voor een frontale sessie van zo'n 800 grafts voor de puntjes op de i.
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!

Laatst gewijzigd door hektor; 14 juni 2013 om 16:19
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 14:38   #3
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
ik vond mijn resultaten bij prohair ook matig zeker vergeleken met feriduni...

Wat schok loss betreft moet met men daarvoor verwittigen en eventueel minox na de Op.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 15:58   #4
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Wat me opvalt is dat de weinig matige resultaten bij prohair bijna altijd voor 2010 plaats hebben gevonden en de wat betere na 2010.
Zou het te maken hebben met de teamsamenstelling of methode? Of simpelweg bad luck?
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 16:15   #5
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
persoonlijk denk ik dat het weggaan van dereys zeker niet negatief was voor prohair....Sabine is zeker top.

ik had echter beter al mijn vorige fue's bij ferudini laten doen. En nu bisanga waar ik ook 100% vertrouwen in heb.

Ik ga enkel nog naar de beste. Doe dat met alle cosmetische ingrepen dan kan je je achteraf niets verwijten.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 16:24   #6
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Ja precies! Ik herinner me nog de resultaat van wesley1985 hier op het forum in 2010 toen Sabine het hef in handen had genomen. Het kan daar misschien wat mee te maken hebben. Maar goed in ieder geval heb ik geen matige resultaten gezien op dit forum na 2010.
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 16:31   #7
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
De Reys kan van zichzelf ook amper resultaten tonen....

Heb daar geen vertrouwen in.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 20:39   #8
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
De Reys kan van zichzelf ook amper resultaten tonen....

Heb daar geen vertrouwen in.
jij bent iemand die net praat hoe de wind waait ,valt me echt op .Of dr FERIDUNI ook zo geweldig is zal wel maar niet bij mij dus zoveel beter zal het er wel nietr aan toe gaan
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 20:42   #9
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beest Bekijk bericht
Ja precies! Ik herinner me nog de resultaat van wesley1985 hier op het forum in 2010 toen Sabine het hef in handen had genomen. Het kan daar misschien wat mee te maken hebben. Maar goed in ieder geval heb ik geen matige resultaten gezien op dit forum na 2010.
verkijk je niet altijd op foto ,s die kunnen schijn bedriegen .Zekers heeft wesley een mooi resultaat maar ook hier geld bijna een geheel kaal hoofd een 5500 grafts altijd realistisch blijven
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 20:43   #10
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beest Bekijk bericht
Ja precies! Ik herinner me nog de resultaat van wesley1985 hier op het forum in 2010 toen Sabine het hef in handen had genomen. Het kan daar misschien wat mee te maken hebben. Maar goed in ieder geval heb ik geen matige resultaten gezien op dit forum na 2010.
plenty genoeg resultaten te vinden van pro-hair in van voor 2010 gewoon effe teruggaan en zoeken .
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 20:46   #11
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
en dan nog even dit ,het resultaat is inderdaad mager ,hoe het kan geen idee ,maar levi is dan ook niet door DRreys handeld http://www.haarweb.nl/forum/showthre...103#post261103 effe topic door lezen en je weet meer en lees vooral wat er op het allerlaatst staat voordat we met modder naar DRreys gaan gooien (jawel dr reys was met een ander bezig en de hoofd assistente was jawel ...sabine ) dus levi is behandeld door ...jawel sabine (dus wil het beest iets minder had schreeuwen a.ub )

Laatst gewijzigd door sneu; 14 juni 2013 om 20:53
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 20:56   #12
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Voor zover ik weet ben JIJ de enige die kritiek heeft op feriduni.

ik weet één ding als je 6 maanden volgeboekt bent qua CONSULTATIES
dan doe je iets goed. Feriduni heeft klanten uit heel de wereld en kan honderden fantastische resultaten voorleggen.

Bisanga idem. Al vind je van hem ook mindere maar ik heb het risico genomen.

Ik weet enkel dat mijn 2 FUE's bij prohair matig waren die bij feriduni een voltreffer. En wat straffer is dat De Reys mij GEEN enkel deftig resultaat kon voorleggen van zijn eigen OP's.

Dat spreekt voor zich me dunkt.

Ik wil niet met modder gooien. Maar als je geen resultaten kan voorleggen dan loopt er iets fout. Ofwel marketingtechnisch of wel met de kwaliteit van de HT's.

Ik wou dat ik alles bij feriduni had laten doen en zou dat ook gedaan hebben mocht hij beter contact houden of beter bereikbaar zijn na de HT.

En ja ik vind feriduni duur omdat zijn HT grotendeels het werk van technici zijn ook het uitnemen van de grafts.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 21:50   #13
levi12
HaarWeb lid
 
levi12's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2009
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 142
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Het resultaat is idd niet super, maar stoppen met fina heeft waarschijnlijk ook zijn tol gekost. Ik denk wel dat er meerdere factoren meespelen. Als ik het zo ziet heb je ook erg dun haar. Dat is iets waar een kliniek weinig aan kan doen. Mensen met wat dikker haar hebben altijd een wat beter resultaat. Daarnaast gebruik je geen haargroei middelen wat ik zo lees of middelen die ervoor zorgen dat het haaruitval niet verder gaat. Ook vind ik 2800 grafts erg weinig gezien jouw foto's. Maar goed mss kan je nog eens een HT overwegen die het wat voller maakt. Kan begrijpen dat je sceptisch bent.

Ik ben ook 3 jaar geleden onder het mes gegaan en ik ben zeer tevreden met het resultaat van 2000 grafts. Ik gebruik wel minox en fina. Zit er stiekem weleens aan te denken om nog een keer te gaan voor een frontale sessie van zo'n 800 grafts voor de puntjes op de i.
Ik ben gestopt met fina wegens bijwerkingen ik heb zeker geen dun haar en ik heb ook lang minoxidil gebruikt. Van minoxidil geen verbetering alleen maar vettig haar en droge hoofdhuid.
__________________
Intern:
Keratene alphactive retard 2 capsules per dag DHT verlager - gestopt wegens inefficiëntie
homemade topical 's avonds (saw palmetto extract, green tea extract, brandnetel extract,castor oil,...)
regenepure DR shampoo
Extern:
december '09 2800 grafts FUE Prohair
juni 2013 3425 grafts Fue + 600 BHT Dr. Hakan Doganay
juli 2014 Fue repair Dr Felix Popescu
levi12 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 21:56   #14
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
en dan nog even dit ,het resultaat is inderdaad mager ,hoe het kan geen idee ,maar levi is dan ook niet door DRreys handeld http://www.haarweb.nl/forum/showthre...103#post261103 effe topic door lezen en je weet meer en lees vooral wat er op het allerlaatst staat voordat we met modder naar DRreys gaan gooien (jawel dr reys was met een ander bezig en de hoofd assistente was jawel ...sabine ) dus levi is behandeld door ...jawel sabine (dus wil het beest iets minder had schreeuwen a.ub )
Waar heb jij leren lezen? ik zeg toch nergens dat Levi behandeld is door Sabine of Dr Reys? Ik zeg alleen tegen Falcone dat kan wel misschien kloppen. Je leesvaardigheden zijn heel erg SNEU.

Dan is mijn volgende vraag waarom post je zoveel berichten achter elkaar?
Dat kan gewoon in 1 keer. Zo te zien zijn je computervaardigheden ook heel erg SNEU.

Ik heb niks over Dr. Reys gezegd of welke arts dan ook. Laat mij a.u.b buiten jouw denkbeeldige wereld.
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2013, 22:02   #15
levi12
HaarWeb lid
 
levi12's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2009
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 142
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Voor zover ik weet ben JIJ de enige die kritiek heeft op feriduni.

ik weet één ding als je 6 maanden volgeboekt bent qua CONSULTATIES
dan doe je iets goed. Feriduni heeft klanten uit heel de wereld en kan honderden fantastische resultaten voorleggen.

Bisanga idem. Al vind je van hem ook mindere maar ik heb het risico genomen.

Ik weet enkel dat mijn 2 FUE's bij prohair matig waren die bij feriduni een voltreffer. En wat straffer is dat De Reys mij GEEN enkel deftig resultaat kon voorleggen van zijn eigen OP's.

Dat spreekt voor zich me dunkt.

Ik wil niet met modder gooien. Maar als je geen resultaten kan voorleggen dan loopt er iets fout. Ofwel marketingtechnisch of wel met de kwaliteit van de HT's.

Ik wou dat ik alles bij feriduni had laten doen en zou dat ook gedaan hebben mocht hij beter contact houden of beter bereikbaar zijn na de HT.

En ja ik vind Feriduni duur omdat zijn HT grotendeels het werk van technici zijn ook het uitnemen van de grafts.
Ik ben toen ook bij dr Feriduni op consult geweest maar toch heb ik gekozen voor Prohair maar het was jammer genoeg niet de beste keuze.
__________________
Intern:
Keratene alphactive retard 2 capsules per dag DHT verlager - gestopt wegens inefficiëntie
homemade topical 's avonds (saw palmetto extract, green tea extract, brandnetel extract,castor oil,...)
regenepure DR shampoo
Extern:
december '09 2800 grafts FUE Prohair
juni 2013 3425 grafts Fue + 600 BHT Dr. Hakan Doganay
juli 2014 Fue repair Dr Felix Popescu
levi12 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.