Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 februari 2020, 14:53   #1
Adam20
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2020
Berichten: 2
Geslacht:
Cinik ziekenhuis in Turkije

Wij zijn bij dr Cinik via via gekomen. De persoon die bij dr. Ciink is geweest had goed resultaat, daarom zijn we hier gekomen. Ook was hij in het algemeen goed te spreken over deze plek van dat ze alles goed regelen je zit toch in een vreemd land.

Toen we contact kregen met Arzu via de app werd alles helder, duidelijk en eerlijk verteld wat ons te wachten stond wat we van de resultaat kunnen verwachten, wat niet en de planning in Istanboel en na de operatie hoe dat in zijn werk gaat.

Nadat we ticket gekocht hebben zijn we na een tijdje beland in Istanboel. Transfer stond op ons te wachten was echt top, binnen een half uur zaten we in het hotel. Hotel was goed geregeld en een goede hotel.

Tweede dag kwam de chauffeur ons ook ophalen, toen gingen wij samen met Arzu naar gesprek met Dr. Cinik, zakelijke maar ook zeker een aardige man die weet wat hij doet, hij tekende ons haarlijn en gaf wat informatie en stelde wat vragen.

Hierna gingen wij naar operatie kamer.
Toen maakte ik kennis met de operatie team, operatie team heeft zijn werk goed gedaan, man of 4 - 5 werkte eraan, dokter Cinik kwam ook soms langs, het liep vlot, snel en vakkundig. Na de operatie weinig last gehad van iets, dit schijnt per persoon te verschillen maar ik was alleen maar blij.

Ik beveel kliniek Cinik aan iedereen aan. Hartelijk dank iedereen. O ja nog laatste ding, ik vond de verdoving wel mee vallen, tuurlijk voel je het maar het is niet zo dat het ondraaglijk is wat ik eerder las van anderen hier en op andere plekken

.vr.jpeg. voorr.jpeg

nadat.jpeg. naaa.jpg
Adam20 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.