Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 93 stemmen, 4,87 gemiddeld. Weergave
Oud 18 mei 2008, 20:13   #76
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Heb ik ook gezien. Prachtige huizen maar geloof me dan kanje nog beter russen als buren hebben. De gemiddelde Noord Afrikaan is niet te harden. En dan een moskee naast me deur met zjn herrie 5 x per dag. Dan maar minder winstgevend. Ik vond de prijzen trouwens nog schrikken. 2e huis zit er voor mij voorlopig niet in.
Nee hoor. Die resorts/villaparken zijn onbetaalbaar voor de Marokkanen. Je zit dan tussen Engelsen, Fransen, Italianen en natuurlijk Duitsers. Met een eigen pool. En een moskee zal daar echt niet in de buurt zijn.
Mwah, er zijn ergere dingen...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 20:15   #77
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Je bent ze nog nooit tegnegekomen hoor ik wel. Heb ze helaas leren kennen met wintersport en een keer in een resort in Egypte. Ze zijn honds onbeschoft en dronken mensen zijn over het algemeen vervelend en luidruchtig maar de russen hebben daarin wel de overtreffende trap gevonden. En ze hebben een hoge alcoholresistentie maar dat betekend eigenlijk alleen dat ze gewoon wat meer moeten zuipen en daar zitten ze helemaal niet mee. Het feest duurt daardoor helaas alleen maar langer. Terug met dat Ijzeren gordijn zou ik zeggen.
Ik ben zo nog nooit tegengekomen en hoop dat dat zo blijft. Ik kies in Egypte altijd bewust voor een hotel van een Duitse keten. Zit je tussen de Duitsers, so what?!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 20:53   #78
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Alleen gratie verleend door de koningin kan een levenslange gevangenisstraf bekorten...
Is pas geleden nog uit de doeken gedaan hoe 't in praktijk gaat; ik meen dat 't Moskovitch was die die uitleg gaf.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:03   #79
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Over klagen gesproken. Mensenhaar met monotop maakt een pruik wel stukken duurder zeg.
En dan heb je waarschijnlijk nog niet eens gekeken naar Remy of Virgin en pruiken met een gesloten constructie.
Maar als allereerste aanschaf moet je ook beslist geen dure nemen. Eentje met een kleine monotop is geen gek idee.
Wat noem je trouwens duur? Haarwebmannen betalen ieder kwartaal circa €200 voor een vervangend haarwerkje, exclusief kosten voor lijm-, tape-, lace-release, skin protector, haarverf etc.etc. Die komen makkelijk op €1000 per jaar.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:11   #80
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Is pas geleden nog uit de doeken gedaan hoe 't in praktijk gaat; ik meen dat 't Moskovitch was die die uitleg gaf.
Dan heb je kennelijk niet goed opgelet! Levenslang = levenslang!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:16   #81
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Je bent ze nog nooit tegnegekomen hoor ik wel. Heb ze helaas leren kennen met wintersport en een keer in een resort in Egypte. Ze zijn honds onbeschoft en dronken mensen zijn over het algemeen vervelend en luidruchtig maar de russen hebben daarin wel de overtreffende trap gevonden.
Ik ben ze tegengekomen op Tenerife en in Javea; ze waren beslist niet onbeschoft noch dronken, maar er zullen heus wel Russen zijn die aan jouw beschrijving voldoen. Ik ben wel vaak oervervelende stomdronken schreeuwerige Hollanders tegengekomen. En Duitsers beginnen meteen een restaurant compleet te verbouwen zonder te vragen, alsof het hun Rijk is...
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:26   #82
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Dan heb je kennelijk niet goed opgelet! Levenslang = levenslang!
Weet je, ik kijk NOOIT naar voetbalwedstrijden. Eén wedstrijd duurt geloof ik al-met-al 2 uur! Ook naar andere sportprogramma's kijk ik nooit en ook nooit naar die flutsoaps en debiele quizzen. Al die tijd zou ik weer vele informatieve programma's hebben gemist!

Maar goed, ik zou 't eeuwig zonde van het geld en de moeite vinden als b.v. zo'n schoft als die Oostenrijker die zijn dochter 24 jaar lang misbruikt heeft, vanaf nu zijn dagen mag slijten in een tamelijk luxe gevangenis, op kosten van de belastingbetaler. Kennelijk vinden jullie het voldoende straf voor zo iemand dat hij niemand nog langer kan misbruiken.

Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:26   #83
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Dan heb je kennelijk niet goed opgelet! Levenslang = levenslang!
Hier een studiestukje:

Bij Koninklijk Besluit kan eventueel gratie worden verleend. Zo'n verzoek kan worden ingediend nadat 20 jaar van de straf is uitgezeten.

Gratie wordt echter slechts bij hoge uitzondering verleend. Bijvoorbeeld wanneer blijkt dat de veroordeelde zich zo heeft ontwikkeld dat hij in staat wordt geacht zijn leven te beteren. Of bij bijzondere omstandigheden, zoals een zeer ernstige ziekte van de veroordeelde.

In Nederland is het twee keer gebeurd dat gratie werd verleend aan een tot levenslang veroordeelde. In 1975 kwam huisarts John O. na 21 jaar vrij. Hij had twee keer levenslang gekregen voor het vergiftigen van zijn vrouw en een celgenoot. Hans van Z., in 1969 opgesloten voor drie roofmoorden, werd in 1986 op vrije voeten gesteld.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:33   #84
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Weet je, ik kijk NOOIT naar voetbalwedstrijden. Eén wedstrijd duurt geloof ik al-met-al 2 uur! Ook naar andere sportprogramma's kijk ik nooit en ook nooit naar die flutsoaps en debiele quizzen. Al die tijd zou ik weer vele informatieve programma's hebben gemist!
Wat heeft dit te maken met het feit dat jij niet wist dat levenslang daadwerkelijk levenslang is? Ik wil niet lullig overkomen, maar mensen die graag sportprogramma''s of soaps kijken zijn niet per definitie minder intelligent dan mensen die hier niet van houden! Kortom een loos argument!
Citaat:
Maar goed, ik zou 't eeuwig zonde van het geld en de moeite vinden als b.v. zo'n schoft als die Oostenrijker die zijn dochter 24 jaar lang misbruikt heeft, vanaf nu zijn dagen mag slijten in een tamelijk luxe gevangenis, op kosten van de belastingbetaler. Kennelijk vinden jullie het voldoende straf voor zo iemand dat hij niemand nog langer kan misbruiken.

Tja, ik denk dat iemand voor de rest van zijn leven achter de tralies zetten zwaarder weegt voor de persoon in kwestie dan de doodstraf. Nog los van het punt dat ik deze niet van deze tijd vind.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:34   #85
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Gratie wordt echter slechts bij hoge uitzondering verleend. Bijvoorbeeld wanneer blijkt dat de veroordeelde zich zo heeft ontwikkeld dat hij in staat wordt geacht zijn leven te beteren. Of bij bijzondere omstandigheden, zoals een zeer ernstige ziekte van de veroordeelde. .
Precies! Reuze makkelijk! In de gevangenis krijgt menig verdachte of veroordeelde prompt last van zijn hart...
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:36   #86
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Precies! Reuze makkelijk! In de gevangenis krijgt menig verdachte of veroordeelde prompt last van zijn hart...
Hanna, het is in Nederland slechts 2 keer gebeurt dat een tot levenslang veroordeelde crimineel gratie heeft gekregen!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 18 mei 2008 om 21:46
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:36   #87
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
. Nog los van het punt dat ik deze niet van deze tijd vind.
??? Wat bedoel je daarmee???
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:45   #88
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
??? Wat bedoel je daarmee???
Dat de doodstraf een barbaarse straf is. Ongeacht wat de dader op zijn kerfstok heeft, de gerechtelijke macht mag nooit een persoon doden omwille van het recht. Levenslang is een straf die veel beter past.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:49   #89
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Hanna, het is slechts 2 keer gebeurt!

??? Slechts 2 keer? Reuze naïef.
Zo ongeveer iedereen krijgt ineens een hartkwaal of andere ernstige aandoening, zodra hij vast wordt gezet. Milosovitch, Holleder toch ook? Vóórdien hadden ze nooit ergens last van.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2008, 21:51   #90
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
??? Slechts 2 keer? Reuze naïef.
Zo ongeveer iedereen krijgt ineens een hartkwaal of andere ernstige aandoening, zodra hij vast wordt gezet. Milosovitch, Holleder toch ook? Vóórdien hadden ze nooit ergens last van.
Dat zijn gewoon de cijfers, Hanna. Ik kan je vertellen dat er meer dan deze 2 in de gevangenis zijn omgekomen. Hier wil ik nog even aan toevoegen dat Milosevic inmiddels aan zijn hartkwaal is bezweken. Het lijkt mij dus niet dat hij zichzelf aan heeft lopen stellen. Verder is Holleeder nog niet eens veroordeeld. Deze vergelijking gaat dus ook mank.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 20 mei 2008 om 22:25
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.