Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 januari 2020, 08:09   #16
AJT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2020
Locatie: Eindhoven
Berichten: 72
Geslacht:
Hey inesmoll, Door je vele belangstelling en eerlijke positieve reacties bij andere, zou ik graag jou huidige situatie willen vragen. Nu bijna 3 maanden verder? Nog lang pijn gehad ?
AJT is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2020, 18:20   #17
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Op dit ogenblik gaat alles prima geen pijn of jeuk meer en stilaan komen er dagelijks nieuwe haartjes uit, per slot ben ik nu op ongeveer 2,5 maand na de HT ( 22 october).Toch heb ik enkele weken na de HT veel pijn gehad in het donor gebied en als ik terug blik op de 2e dag van de HT concludeer ik dat er toen enorm bijgespoten is ter verdoving dit t.o.v. de eerste dag,mogelijk was dit de reden.De eerste dag na de Ht ben ik opgewekt thuis gekomen zonder enige klachten en heb zelfs goed kunnen slapen ,ik had zeker niet verwacht dat de 2e dag anders zou zijn.
Zelfs met deze ondervinding ben ik blij dat ik de stap tot HT gezet heb en vermoed dat ik zeker nog een HT zal ondergaan wat betreft de kruin.Eind February is het omzeggens 4 maand na de HT en zal ik zeker foto,s publiceren om een indruk te geven van hoever het met me staat
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2020, 21:42   #18
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Fijn te horen dat het voorspoedig verloopt. Ik begrijp echter niet waarom verdoving van invloed zou zijn op onstane pijn in het donorgebied na de behandeling. Tenzij er precies op een zenuw geprikt zou zijn, is dat zeer onwaarschijnlijk. (Vele malen) waarschijnlijker is dat dit door het harvesten komt van de grafts waardoor zenuwen zijn doorgesneden/doorgeprikt. Dit is overigens volkomen normaal (pijn of jeuk), maar wel vervelend.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2020, 00:05   #19
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Zoals ik reeds zei had ik de eerste dag hoegenaamd geen enkele pijn en als ik dan het verloop van de tweede HT dag overliep heb ik meerdere male aan de verpleegster te kennen gegeven dat ik pijn had waarna ze zijzelf bijgespoten hebben.Aangezien er geen verbetering was hebben ze de aangestelde arts ( die ik eerder nog nooit gezien had) opgeroepen ( hij voerde een estetische operatie uit in een ander gedeelte van het gebouw) en deze heeft nogmaals ingespoten en ik hoor het hem nog zeggen " je hebt een dikke huid ik kom er bijna niet door)
Heeft het hiermee iets te maken ik weet het niet maar ik heb er toch weken hinder van ondervonden.Al bij al zal het me niet tegenhouden indien nodig nog eens terug een HT te ondergaan dat heb ik er inmiddels nog wel voor over
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2020, 07:15   #20
AJT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2020
Locatie: Eindhoven
Berichten: 72
Geslacht:
klinkt best heftig.. Dat heeft natuurlijk wel iets gedaan met de huid indd.
bij mij hebben ze ook 2 x bijgespoten maar bij mij is het vooral het donorgebied wat nog gevoelig is. misschien ook omdat ze er zoveel uitgehaald hebben. Vandaag precies 5 weken verder, kon ik de tijd maar vooruit spoelen
AJT is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2020, 14:43   #21
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ja ik weet wat je bedoeld met die 5 weken want ik sta ook elke dag meermaals voor de spiegel om te kijken of er wat meer haartjes zijn bijgekomen ik vermoed dat dit voor ieder van ons idem is, het belangrijkste zal zijn dat op het einde van de rit er een goed resultaat is,dus geduld ,geduld, enz…...
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2020, 22:18   #22
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Op dit ogenblik gaat alles prima geen pijn of jeuk meer en stilaan komen er dagelijks nieuwe haartjes uit, per slot ben ik nu op ongeveer 2,5 maand na de HT ( 22 october).Toch heb ik enkele weken na de HT veel pijn gehad in het donor gebied en als ik terug blik op de 2e dag van de HT concludeer ik dat er toen enorm bijgespoten is ter verdoving dit t.o.v. de eerste dag,mogelijk was dit de reden.De eerste dag na de Ht ben ik opgewekt thuis gekomen zonder enige klachten en heb zelfs goed kunnen slapen ,ik had zeker niet verwacht dat de 2e dag anders zou zijn.
Zelfs met deze ondervinding ben ik blij dat ik de stap tot HT gezet heb en vermoed dat ik zeker nog een HT zal ondergaan wat betreft de kruin.Eind February is het omzeggens 4 maand na de HT en zal ik zeker foto,s publiceren om een indruk te geven van hoever het met me staat
Gelukkig dat je geen last meer hebt. Ik ben benieuwd naar je resultaten kerel! Maar dat gaat goed komen! Hou ons op de hoogte
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2020, 20:01   #23
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Ik ook. De pret gaat voor jou binnenkort ook beginnen!!!
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2020, 08:43   #24
AJT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2020
Locatie: Eindhoven
Berichten: 72
Geslacht:
Ines, 3 maandjes verder.. hoe ziet het eruit? Al wat haartjes doorgekomen voor die magische 3 maanden? Of gaat het nu pas echt beginnen
AJT is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2020, 13:17   #25
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Wel het gaat de goede weg op en ja er komen elke dag ( fijne ) haren bij zoals ik eerder vermeld zal ik enkele foto,s nemen en deze posten.Hopelijk zien jullie een groot verschil t.o.v. 4 maanden geleden
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2020, 23:48   #26
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
4 maanden na de HT hopelijk mag ik de resterende maanden nog meer haargroei verwachten maar weet nu al zeker dat er een 2de HT gaat volgen aangezien er geen grafts waren voor de kruin
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2708.jpg‎ (141,9 KB, 402x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2709.jpg‎ (142,1 KB, 337x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2716.jpg‎ (142,0 KB, 298x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2717.jpg‎ (141,4 KB, 301x gelezen)
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2020, 20:50   #27
Suzanne83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2019
Locatie: Den helder
Berichten: 22
Geslacht:
Je hebt wel een mooie bos haar zeg, genoeg voor een tweede ht als ik dat zo bekijk. Vind dat je wel al een mooi resultaat hebt nu. Op naar de laatste ??
Suzanne83 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2020, 21:16   #28
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Ziet er al heel mooi uit.
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2020, 22:54   #29
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Volgens mij is er nog amper wat te zien qua hergroei?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2020, 16:43   #30
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Volgens mij is er nog amper wat te zien qua hergroei?
Volgens de mensen om me heen blijkt dat er al een goed verschil te merken is
t.o.v voor mijn HT.Wetende dat de groei in princiepe vanaf maand 2 na de HT t e verwachten is betekend dit dus nu dat ik op 2 maanden ben.Als je mijn donor bekijkt lijkt me dat deze de HT toch goed doorstaan heeft.Wat betreft het resultaat besef ik maar al te goed dat je met 1750 grafts voorhoofd en 1550 grafts voor gedeelte middentoef geen wonderen moet verwachten daarom ik ook reeds enkele male heb weergegeven dat er een 2de HT aan te pas zal komen ( en tevens de laatste) .Ik heb waarschijnlijk nog een verbetering te verwachten gedurende de volgende maanden om te concluderen dat de HT tot een goed resultaat heeft geleid.Ik dank mijn volgers die mij steunen en mij het beste hebben toegewenst en ik zal voor hen in de loop van de maanden verdere info op mijn topic plaatsen
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.