Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 oktober 2020, 09:30   #1
Mustang24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Voor het eerst starten met haargroeimiddelen

Goedemorgen Alllen,

Sinds mijn pubertijd kamp ik met hardnekkige Acne en sinds mijn 18e komt daar ook haarverlies bij.
Het betreft natuurlijk haarverlies (inhammen die steeds verder terugtrekken en kaalheid zit ook in de familie).

Voor zover ik kan zien worden de inhammen groter en verlies ik wat haar op de kruin.
Ik overweeg ook een haartransplantatie maar wil dit gezien mijn leeftijd (23 jaar) nog uitstellen / kijken of er nog wat te redden valt.

Nu lees ik veel over verschillende producten maar kan ik nog onvoldoende bepalen welk product het meest geschikt zou zijn / aansluit bij mijn casus.

Het ultieme doel zou zijn om de inhammen te kunnen stabiliseren (met mogelijke teruggroei?).

Persoonlijke voorkeur is om geen medicatie o.i.d. te slikken maar wil dit wel overwegen.

- Welk product(en) kan ik het best gebruiken?
- Waar kan ik deze producten verkrijgen?

Alvast bedankt voor de hulp en tijd
Gr
Mustang24 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2020, 11:43   #2
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustang24 Bekijk bericht
Goedemorgen Alllen,

Sinds mijn pubertijd kamp ik met hardnekkige Acne en sinds mijn 18e komt daar ook haarverlies bij.
Het betreft natuurlijk haarverlies (inhammen die steeds verder terugtrekken en kaalheid zit ook in de familie).

Voor zover ik kan zien worden de inhammen groter en verlies ik wat haar op de kruin.
Ik overweeg ook een haartransplantatie maar wil dit gezien mijn leeftijd (23 jaar) nog uitstellen / kijken of er nog wat te redden valt.

Nu lees ik veel over verschillende producten maar kan ik nog onvoldoende bepalen welk product het meest geschikt zou zijn / aansluit bij mijn casus.

Het ultieme doel zou zijn om de inhammen te kunnen stabiliseren (met mogelijke teruggroei?).

Persoonlijke voorkeur is om geen medicatie o.i.d. te slikken maar wil dit wel overwegen.

- Welk product(en) kan ik het best gebruiken?
- Waar kan ik deze producten verkrijgen?

Alvast bedankt voor de hulp en tijd
Gr
De kans dat je je haarverlies op je 23ste gestabiliseerd krijgt met iets anders dan medicatie is helaas zo ongeveer nihil. Medicatie slikken heeft niemands voorkeur, maar uiteindelijk vinden sommige mensen het het toch waard, en anderen niet. Dat is alleen een overweging die je zelf kan maken.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2020, 12:38   #3
Mustang24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2020
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
De kans dat je je haarverlies op je 23ste gestabiliseerd krijgt met iets anders dan medicatie is helaas zo ongeveer nihil. Medicatie slikken heeft niemands voorkeur, maar uiteindelijk vinden sommige mensen het het toch waard, en anderen niet. Dat is alleen een overweging die je zelf kan maken.
Hallo Minten,

Aan welke medicatie zou ik dan moeten denken?
Mustang24 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2020, 17:02   #4
Negan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2020
Berichten: 201
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustang24 Bekijk bericht
Hallo Minten,

Aan welke medicatie zou ik dan moeten denken?
Finastaride, dutasteride en minoxidil
Negan is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2020, 17:10   #5
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
En dan heb je nog 'experimentele' middelen zoals RU
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.