Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 juni 2007, 13:47   #1
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
grijs haar op jonge leeftijd

hallo ,

Ik zat tot voor kort zo goed als alleen op het hirsutisme forum.

Enfin, en eigenlijk zit ik hier ook niet goed op zijn plaats(nl geen haaruitval), maar toch een volgend vraagje.

Zijn er leden die al op jonge leeftijd grijs werden. Ik ben inmiddels 27 en ontdekte deze week dat ik blijkbaar grijs aan het worden ben(ik verf mijn haren dus, vandaar dat het een tijd duurde voor ik er achter kwam). Over mijn gehele kruin heb ik zowel gewone donkerblonde, als zeer lichtblonde als volledig witte haren(mijn haar is donkerbruin geverfd, en oorspronkelijk was ik (licht)bruin qua kleur).

Enige tips, weetjes, advies???

Altijd welkom namelijk.

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2007, 21:41   #2
barbaravr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 143
hey!
ik ben ook al héél vroeg grijs aan't worden. ik ben nu bijna 28j en kreeg sinds mijn 18j al grijs haar. niet dat ik nu volledig grijs ben hoor! enkele haartjes, maar op mijn donker haar valt dit erg op. ik heb nu wel haaruitval, en ik merk dat de grijze nooit uitvallen. dan mag mijn hoofd helemaal grijs worden hoor, niks op tegen, zolang ik maar niet kaal word. ik kleur het dan wel. mijn moeder is dan wel al heel vroeg grijs geworden, familietrekje.
groetjes
barbaravr is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2007, 14:01   #3
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
bij mij zit het weliswaar in de familie,(een paar mensen) maar aangezien mijn beide ouders pas heel laat grijs werden, mijn vader rond zijn 60ste, mijn moeder rond haar 45ste een klein beetje, had ik het toch niet verwacht. Ik merkte het vooral omdat in inderdaad ook mijn haren vrij donkerbruin had geverfd (zodner grijsdekking) met gevolg dat er nu een hoop spierwitte en grijze haren tussen zitten. Ik ken wel verschillende mannen die vroeg grijs waren, maar nauwelijks of geen vrouwen.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2007, 11:27   #4
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Vaak is vroeg grijs worden erfelijk maar soms kan het ook een vitamine B gebrek zijn.
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2007, 18:27   #5
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
hmm, zeer waarschijnlijk zal hetn u wel de combinatie zijn (ik volg nl momenteel een dieet vanwege allergieën dat mijn mogelijkheden van voedsel zeer beperkt. We zullen het over een paar maande weten, dan is het dieet grotendeels afgelopen en kan ik het grootste gedeelte weer eten(als alles goed is). Bedankt voor de tip.
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haar eten door jonge kinderen lunaguyt TTM bij kinderen 10 3 januari 2010 07:27
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Lang haar en AGA Guoy AGA - Algemeen 19 17 mei 2006 22:54
Op de koffie... trekdrop Haarproblemen bij vrouwen 86 20 januari 2005 21:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.