Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 januari 2009, 16:31   #16
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Vit. B6 kun je gewoon als tabletten in een potje kopen bij drogisterijen.
Jaren geleden heb ik het ook geslikt, maar voor mijn haar hielp het totaal niets.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2009, 18:16   #17
Man20
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2009
Berichten: 6
Mja het zal misschien niet zoveel uitmaken. Maar als dat onderzoek dat een paar posts hierboven werd geschreven klopt, dat als je vaak in ruimtes zit waar veel gerookt wordt ookal rook je zelf niet schadelijk is voor je haar, kan ik wel proberen dit tegen te gaan of althans te verminderen met vitamine B6 en L-cystine in te nemen.

Het is toch het proberen waard

Het zal waarschijnlijk wel een hele tijd duren voor ik enig verschil merk samen met minoxidil wat ook effectief is tegen erfelijke kaalheid, maar ik laat het jullie dan sowieso nog weten :p

Ik ben alvast blij dat ik zo'n actief nederlands forum heb gevonden over haarproblemen.

blijkbaar bevat die hair-push dat de huisarts me oorspronkelijk heeft voorgeschreven 6mg vit B6 (300% ADH) en 180 mg L-Cystine per twee tabletten, dus ik ga dit gewoon blijven innemen en maandag eens naar de apotheek stappen voor minoxidil. Hope it'll work

Laatst gewijzigd door Man20; 24 januari 2009 om 19:44
Man20 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2009, 00:58   #18
kyzl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 167
Ik denk wel dat AGA sowieso 'het probleem" is waar je op moet focussen.. Dat gevecht tegen de sigaretten(rook) moet je dus niet te fanatiek gaan voeren, het zal maar een beperkt effect hebben. Vergeet niet dat ze die ratten echt wel gebombardeerd hebben met sigarettenrook gedurende lange tijd. Dus hou je maar rustig tegenover je vrienden! Maar als beide stoffen in die hair-push zitten en je rookt nog lijkt het me inderdaad een goed idee om dit te blijven nemen. Je pet opzetten als je in een ruimte vol rook zit zal ook wel helpen.

Succes ermee!
__________________
Regime
Topical:
Ochtend
- Nizoral shampoo 1 x per week
- Minoxidil 5% + ASC-J9
Avond
- Minoxidil 5% + ASC-J9
kyzl is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2009, 15:29   #19
vr6only
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2009
Berichten: 3
@Man20:

Ik zit met hetzelfde probleem! Bij mij begon het zelfs wat eerder. Zo rond de 15 jaar begon mijn haar ineens uit te dunnen en zie het resultaat. Je kunt me hoofdhuid met gemak zien, in zonlicht. Al is deze gewoon droog. Met gel erin lijk ik helemaal kaal.

Ik heb ervoor gekozen om het gewoon te minimaliseren en om de zoveel weken gaat de tondeuse er weer overheen. Ik word echter niet lastig gevallen door vrienden. Op VWO heb ik het wel dagelijks moeten aanhoren, maar het doet me niets. Ik kan er niets aan doen en zo moet je denken!

Kort gezegd. Je staat er niet alleen voor en dankzij Haarweb weet ik precies wat ik moet doen. Bij deze dus "hartelijk dank Haarweb".
vr6only is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
kaal; haaruitval


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kaalheid op zeer jonge leeftijd inham AGA - Algemeen 298 1 maart 2008 10:58
grijs haar op jonge leeftijd Marte Overige (haar)discussies - Algemeen 4 7 juni 2007 18:27
Ervaringen dragen haarstuk op (relatief) jonge leeftijd Facile Haarwerken 13 8 juli 2005 21:16
Haaruitval op jonge leeftijd Johan999 Medicijnen/haargroeimiddelen 8 29 juli 2003 19:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.