Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 september 2019, 13:00   #1
arnob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2018
Berichten: 69
Geslacht:
Minoxidilmax producten

Beste allen,

Na een tijdje niets meer geprobeerd te hebben wou ik eens een van de producten van minoxidilmax proberen aangezien ze wel populair lijken. Ik zoek iets zonder PG omdat ik voorheen jeuk kreeg van minoxidil.

Ik wou de DualGen-5 NO PG bestellen maar bij het afrekenen krijg ik telkens de melding 'We received the following error processing your card. Please enter your information again or try a different card'. Heb ook al met credit kaarten van ouders geprobeerd maar telkens dezelfde melding.

Heeft nog iemand dit voorgehad? Of kent iemand andere gelijkaardige producten zonder PG via een andere website? Mag ook samen met topische finasteride.

(Ben ook al 'Morr F 5%' uit India tegengekomen op ebay maar vond er weinig over)

Alvast bedankt!
arnob is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2019, 22:10   #2
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arnob Bekijk bericht
Beste allen,

Na een tijdje niets meer geprobeerd te hebben wou ik eens een van de producten van minoxidilmax proberen aangezien ze wel populair lijken. Ik zoek iets zonder PG omdat ik voorheen jeuk kreeg van minoxidil.

Ik wou de DualGen-5 NO PG bestellen maar bij het afrekenen krijg ik telkens de melding 'We received the following error processing your card. Please enter your information again or try a different card'. Heb ook al met credit kaarten van ouders geprobeerd maar telkens dezelfde melding.

Heeft nog iemand dit voorgehad? Of kent iemand andere gelijkaardige producten zonder PG via een andere website? Mag ook samen met topische finasteride.

(Ben ook al 'Morr F 5%' uit India tegengekomen op ebay maar vond er weinig over)

Alvast bedankt!
Nog niet voorgehad maar misschien zou je hen best eens mailtje sturen.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2019, 23:57   #3
hellow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2019
Berichten: 64
Geslacht:
Nou, ik zat te k*tten met het invoeren van de woonplaats met de apostrof.. Uiteindelijk wel gelukt.

Misschien voer je de gegevens verkeerde vakjes in?
hellow is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2019, 01:56   #4
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
Ik heb hetzelfde probleem. Blijkbaar is er een probleem met de betaling vanuit België.
Ik nam contact op met hun klantendienst en ze kenden het probleem. Een heel goeie service werd me aangeboden: ze stuurden mij de 15 plus versie en wanneer ik het ontvangen had moest ik terug contact opnemen waarna ze mij een adres gaven aan wie ik via payconic kon betalen. Ik zal weldra terug via hun klantendienst bestellen. Zal er meteen 3 bestellen dan ben ik voor een half jaar goed
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2019, 12:24   #5
arnob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2018
Berichten: 69
Geslacht:
Bedankt! Dan ga ik ook eens het probleem voorleggen.
arnob is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2019, 15:46   #6
YvesVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 30
heel Europa is 3x strenger dan VS wat betreft online betalingen. wij dienen praktisch altijd nog te bevestigen emt een kaartlezer of dergelijke en in VS is dat niet. Daarom weigeren de uitgevers van de kaarten dit vaak.

ik contacteer hen en betaal via Paypal. product werkt echt goed, ik gebruik die essenger 6+ 1x per dag in de avond en smorgens gewone 5% minoxidil. Na een maand of 5 toch een behoorlijke vooruitgang te zien, niet alleen in hergroei maar ook in gezondere andere haren.
YvesVG is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2019, 21:58   #7
arnob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2018
Berichten: 69
Geslacht:
klinkt goed, bedankt!
arnob is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2019, 00:05   #8
Jwz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YvesVG Bekijk bericht
heel Europa is 3x strenger dan VS wat betreft online betalingen. wij dienen praktisch altijd nog te bevestigen emt een kaartlezer of dergelijke en in VS is dat niet. Daarom weigeren de uitgevers van de kaarten dit vaak.

ik contacteer hen en betaal via Paypal. product werkt echt goed, ik gebruik die essenger 6+ 1x per dag in de avond en smorgens gewone 5% minoxidil. Na een maand of 5 toch een behoorlijke vooruitgang te zien, niet alleen in hergroei maar ook in gezondere andere haren.
Ervaar je bijwerkingen van de finasteride ingrediënt in Essengen?
Jwz is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2019, 10:22   #9
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (H)appy Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem. Blijkbaar is er een probleem met de betaling vanuit België.
Ik nam contact op met hun klantendienst en ze kenden het probleem. Een heel goeie service werd me aangeboden: ze stuurden mij de 15 plus versie en wanneer ik het ontvangen had moest ik terug contact opnemen waarna ze mij een adres gaven aan wie ik via payconic kon betalen. Ik zal weldra terug via hun klantendienst bestellen. Zal er meteen 3 bestellen dan ben ik voor een half jaar goed

De payconic moest paypal zijn. Na een maand gebruik nog geen bijwerkingen van de finasteride. De minoxidil heeft volgens mij wel terug zijn invloed op mijn huid in het gezicht. 8 jaar geleden begon ik ooit met minox en ben overgeschakeld naar nanox door deze bijwerkingen. Mijn huid zag er beter uit enkele tijd toen ik stopte met minox. Voor de rest nog geen resultaten maar verwacht deze nog niet.
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2019, 15:35   #10
YvesVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 30
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jwz Bekijk bericht
Ervaar je bijwerkingen van de finasteride ingrediënt in Essengen?
niets, ik ben geen voorstander van de pillen, maar de essengen versie heeft 0.05% ,1ml 1x per dag komt heb ik gelezen overeen met 0.5mg finasteride in pilvorm, alleen praktisch niets opname in het bloed.

ik ben niet van plan om hogere dosissen te nemen omdat er dan weer een hogere opname in het bloed is. Als je goed zoekt vind je onlin eook ergens een studie waar ook aangetoond is dan 2x per dag topische finasteride niet effectiever was dan 1x per dag. (ik gebruik wel 2x minoxidil)
YvesVG is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2020, 10:28   #11
nsmet
haartje93
 
Geregistreerd: 28 mei 2020
Berichten: 31
Geslacht:
Zijn er nog mensen van België die problemen hebben met het betalen op minoxidilmax?

Ik heb hiervoor 2 maal besteld via paypal, maar dit is blijkbaar geen mogelijkheid meer...Dus het moet via een mastercard/visa, maar deze blijft weigeren.

Heeft/kent er iemand een oplossing om er toch aan te kunnen geraken?
nsmet is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2020, 11:07   #12
aloy94
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nsmet Bekijk bericht
Zijn er nog mensen van België die problemen hebben met het betalen op minoxidilmax?

Ik heb hiervoor 2 maal besteld via paypal, maar dit is blijkbaar geen mogelijkheid meer...Dus het moet via een mastercard/visa, maar deze blijft weigeren.

Heeft/kent er iemand een oplossing om er toch aan te kunnen geraken?
Ik heb in juli nog bij hen kunnen bestellen via PayPal. Mailtje sturen naar de klantenservice, vragen of je via PayPal kunt betalen en vervolgens een betaalbewijs toesturen. Is dat geen mogelijkheid meer?
aloy94 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2020, 13:16   #13
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
ik bestelde ook nog onlangs. Ik mail wat ik nodig heb en ze mailen snel terug met hetgeen ik moet betalen. Ik gebruik het product nu ruim een jaar en moet wel zeggen dat het mijn haren terug iets voller maakt. geen bijwerkingen ervaren in die periode.
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2020, 18:06   #14
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefkampen Bekijk bericht
De website waar ik mijn RU bestel, heeft ook topical finasteride en wordt uit Europa verzonden, geen gezeur met douane en dergelijken.

Als ik geen link mag plaatsen, verwijder de link dan maar.

https://actifolic.com/product/topical-finasteride/
Jij plaatst ook op Reddit (/r/tressless) talloze linkjes en referenties naar Actifolic, lijkt me dat je er zelf een belang bij hebt
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2020, 10:20   #15
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Problemen met creditcards komen waarschijnlijk door de 3D secure. Er wordt gecontroleerd hoe groot de kans op fraude is wanneer jij afrekent.

tips:
- IP in juiste land: een Nederlandse creditkaart die in Italie wordt gebruikt is verdacht
- Naam van bestelling i.c.m. naam op creditcard: een bestelling op naam van dhr. T Willems met een creditkaart van mevr J. Slot is verdacht
- etc
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.