Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 oktober 2020, 18:04   #46
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi trouwe volgers:


Over het algemeen post ik iets om de maand maar mijn vriend heb ik weer even lastig gevallen om een foto te maken van mijn vooraanzicht.

De foto is gemaakt op 03-10-2020

Zoals jullie kunnen zien begint het er behoorlijk netjes uit te zien en begint zelfs mijn vooraanzicht/uitstraling er anders uit te zien.

Ik kan zelfs al een zigzag haarbandje in doen en dat geeft mij zo'n mooie look.

Voor de gėinteresseerden: ik onderging op 30 april 2020 en 1 mei 2020 mijn haartransplantatie en bij het posten van deze post is het 6 maanden en 2 dagen geleden.


(Ter info: als ik mijn foto toevoeg dan kan het zo zijn dat mijn foto onderste boven getoond wordt, hierbij mijn excuses).
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20201003_093716.jpg‎ (145,0 KB, 440x gelezen)

Laatst gewijzigd door Yanara; 3 oktober 2020 om 18:18
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2020, 11:46   #47
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Ha Yanara,

Wat fijn dat je eerder gerust gesteld werd dat pas een deel van de haren uitgekomen zijn. Ook fijn dat het met haarband er al een stuk beter uit ziet.
Ik begrijp dat er dus veel progressie is geweest tussen de 4maanden update en 6 maanden? Meer haren uitgekomen en ook dikker?
Ik ben benieuwd naar je verdere voortgang, succes!

Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2020, 14:39   #48
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Super dat je dit logt zodat anderen kunnen zien wat hun te wachten staat als ze voor een HT kiezen.
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2020, 16:44   #49
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarklaas Bekijk bericht
Ha Yanara,

Wat fijn dat je eerder gerust gesteld werd dat pas een deel van de haren uitgekomen zijn. Ook fijn dat het met haarband er al een stuk beter uit ziet.
Ik begrijp dat er dus veel progressie is geweest tussen de 4maanden update en 6 maanden? Meer haren uitgekomen en ook dikker?
Ik ben benieuwd naar je verdere voortgang, succes!

Groetjes Klaas

Hoi Haarklaas:


Ja dat klopt, het lijkt in een stroomversnelling te zitten mijn haarontwikkelingen, alleen wil ik nog niet te voorbarig en te enthousiast reageren.
Want ben er nog lang niet.
Over dikte gesproken, bij het schrijven van deze post heb ik een foto laten maken van mijn haren in natte toestand en in natte toestand kun je goed zien dat het nog te dun is en ik er nog niet ben.

Groetjes:
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2020, 16:47   #50
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harryhak Bekijk bericht
Super dat je dit logt zodat anderen kunnen zien wat hun te wachten staat als ze voor een HT kiezen.


Hoi Harryhak:


Ik doe mijn best maar vind het ook erg leuk om te posten, ook om anderen een duidelijk inzicht te kunnen geven en misschien te kunnen helpen om tot een gemakkelijkere beslissing te komen om haartransplantatie te overwegen.

;-)

Laatst gewijzigd door Yanara; 10 oktober 2020 om 20:07
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2020, 16:54   #51
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi trouwe volgers:


Ik wou eens een foto laten tonen van mijn haren in WETLOOK (foto gemaakt vlak nadat ik onder de douche vandaan kwam 10-10-2020).

Met deze foto wil ik een geheel andere kant van mijn haargroei (dichtheid/dikte) aantonen.
Op deze foto zul je ook goed kunnen zien dat ik er nog niet ben (wat logisch is) en dat het nog wat dun oogt qua dichtheid/dikte.

Hoop dat de dichtheid/dikte van mijn haren zich meer gaan ontwikkelen/voortzetten in het verloop van de maanden.

Groetjes:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20201010_103040[1].jpg‎ (148,2 KB, 366x gelezen)

Laatst gewijzigd door Yanara; 10 oktober 2020 om 18:31
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2020, 15:02   #52
Haarwonder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yanara Bekijk bericht
Hoi trouwe volgers:


Over het algemeen post ik iets om de maand maar mijn vriend heb ik weer even lastig gevallen om een foto te maken van mijn vooraanzicht.

De foto is gemaakt op 03-10-2020

Zoals jullie kunnen zien begint het er behoorlijk netjes uit te zien en begint zelfs mijn vooraanzicht/uitstraling er anders uit te zien.

Ik kan zelfs al een zigzag haarbandje in doen en dat geeft mij zo'n mooie look.

Voor de gėinteresseerden: ik onderging op 30 april 2020 en 1 mei 2020 mijn haartransplantatie en bij het posten van deze post is het 6 maanden en 2 dagen geleden.


(Ter info: als ik mijn foto toevoeg dan kan het zo zijn dat mijn foto onderste boven getoond wordt, hierbij mijn excuses).
Hi Yanara, wat fijn dat er vooruitzicht is en dat je nu uitkomst begint te zien, ik kan mij voorstellen dat je ongeduldig was maar zo te zien gaat het goed komen. Twee vragen vanuit mijn kant:

Waarom in 2 dagen? Was dat niet zwaar?
Gebruik je nu wel of geen minoxidil? Zo ja, raad je het aan?
Haarwonder is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2020, 16:40   #53
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Je schreef:

Voor de gėinteresseerden: ik onderging op 30 april 2020 en 1 mei 2020 mijn haartransplantatie en bij het posten van deze post is het 6 maanden en 2 dagen geleden.

Je bedoelde 5 maanden. Je zit nu op 5.5 maand en niet 6.5 maand, toch?
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2020, 16:53   #54
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarwonder Bekijk bericht
Hi Yanara, wat fijn dat er vooruitzicht is en dat je nu uitkomst begint te zien, ik kan mij voorstellen dat je ongeduldig was maar zo te zien gaat het goed komen. Twee vragen vanuit mijn kant:

Waarom in 2 dagen? Was dat niet zwaar?
Gebruik je nu wel of geen minoxidil? Zo ja, raad je het aan?
Hoi Haarwonder:

De behandeling die Kliniek Veldhoven bij mij heeft uitgevoerd kon alleen gedaan worden over 2 dagen omdat o.a veel grafts geplaatst zouden worden (3946 grafts) en dat dus niet op 1 dag verricht kon worden.

Maar het was behoorlijk zwaar, ik begon op behandeldag 2 een beetje onrustig te worden omdat de zit weer de gehele dag innam (dus arriveerde in de ochtend en vertrok tegen de avond).
Maar je weet waar je het voor doet (voor uiteindelijk een mooi resultaat).

Ik gebruik op het moment geen enkel medicatie/pil/supplement.

Ik gebruik/onderneem wel iets anders maar dat wil ik nog even geheim houden omdat ik het resultaat zelf nog onder ogen moet zien en ik dat dus de tijd wil gunnen/geven alvorens anderen erop te attenderen/adviseren.

Groetjes:

Laatst gewijzigd door Yanara; 17 oktober 2020 om 17:00
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2020, 16:55   #55
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Je schreef:

Voor de gėinteresseerden: ik onderging op 30 april 2020 en 1 mei 2020 mijn haartransplantatie en bij het posten van deze post is het 6 maanden en 2 dagen geleden.

Je bedoelde 5 maanden. Je zit nu op 5.5 maand en niet 6.5 maand, toch?

Hoi Klapz:

Dank voor jouw scherpe inzicht.
Het klopt moet zijn, iets over 5 maanden.

Groetjes:
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2020, 16:59   #56
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:


Het is alweer 6 maanden geleden dat ik mijn 1ste haartransplantatie heb ondergaan bij Kliniek Veldhoven (30 april en 1 mei 2020, 2 behandel dagen en 3946 geplaatste grafts) en ga nu mijn 7de maand in (november 2020).


Zoals gebruikelijk viel ik mijn vriend lastig zodat hij weer wat foto's kon maken van de voortgang van mijn haargroei.

Nu had ik zelf ook een aantal vragen.

Zoals jullie kunnen zien heb ik foto's laten maken met en zonder haarbandje in en foto's in wetlook.

Vraag 1: Is dat verstandig haarbandje in? (in de zin van breekt het mijn haren niet, of/en zit het mijn haren niet teveel op spanning?).

Qua groei/ontwikkeling van mijn haren begint het er steeds beter uit te zien en sta ik op het moment van schrijven op 40% van mijn haar(groei) maar....

Vraag 2: hoe moet ik dat eigenlijk echt zien, dat ik op 40% van mijn haargroei ben/zit.
Wordt daarmee bedoelt dat er nog maar 40% van mijn gėimplanteerde haartjes zijn doorgekomen? of gaat het over dikte?.

Wie mij hierin kan helpen alvast bedankt.


Groetjes:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20201101_090048[1].jpg‎ (139,2 KB, 257x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201101_090601[1].jpg‎ (140,2 KB, 225x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201101_090458[1].jpg‎ (134,2 KB, 202x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201101_104454[1].jpg‎ (145,1 KB, 205x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201101_104726[1].jpg‎ (138,7 KB, 206x gelezen)

Laatst gewijzigd door Yanara; 1 november 2020 om 17:03
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2020, 21:36   #57
Tulpenbol
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Hoi! Ik had een vraagje: ben je sinds je haartransplantatie nog naar de kapper geweest? Hoeveel cm/mm groeit je haar ongeveer per maand?

Ik (vrouw, 20) heb binnenkort ook een transplantatie waar ik helemaal kaal voor moet en ik zie er nogal tegenop. Mijn haar komt nu tot mijn schouders en ik wil graag dat mijn haar na de transplantatie zo snel mogelijk groeit!

Alvast bedankt voor je reactie
Tulpenbol is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2020, 17:42   #58
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpenbol Bekijk bericht
Hoi! Ik had een vraagje: ben je sinds je haartransplantatie nog naar de kapper geweest? Hoeveel cm/mm groeit je haar ongeveer per maand?

Ik (vrouw, 20) heb binnenkort ook een transplantatie waar ik helemaal kaal voor moet en ik zie er nogal tegenop. Mijn haar komt nu tot mijn schouders en ik wil graag dat mijn haar na de transplantatie zo snel mogelijk groeit!

Alvast bedankt voor je reactie
Hoi Tulpenbol:


Ik ben nog niet naar de kapper geweest en ben het ook nog lang niet van plan te doen.

De lengte van mijn haren bij DONOR gebied (dus achterkant waar de grafts eruit werden gehaald) zijn 7,5/8 cm lang.

De lengte van mijn haren bij gėimplanteerde gebied zijn 4 cm, de achterstand van de lengte heeft er o.a mee te maken dat de gėimplanteerde haren/grafts uitvallen na 3/4 weken.


Tulpenbol:

Over kaal, ja ik moest ook helemaal kaal en ik ga toegeven het viel mij ook zwaar, want laten we eerlijk wezen haren zegt zoveel over je (gezichts)uitstraling en kaal worden/zijn is voor iedere vrouw (en man) een nachtmerrie opzich.
En vanuit mijn ervaring kan ik je mededelen dat de uitvoering bij kliniek Veldhoven er zeer professioneel/deskundig aan toe ging.

Maar je kunt zo denken, je ondergaat haartransplantatie om in de toekomst zelfverzekerder bij te lopen (en dus 1 van de waarschijnlijke onzekerheden weg te nemen).

Probeer het positief en op lange termijn te bekijken.

Over snelheid groeien, dat hangt van zoveel factoren af, ik kan je er 1 geven probeer zoveel mogelijk gezond te leven en bewust om het groeiproces en de gėimplanteerde haartjes ten volste te laten bloeien/groeien (maar dat spreekt voor zich).


Hoop je voldoende te hebben geholpen.

Groetjes:

Laatst gewijzigd door Yanara; 3 november 2020 om 06:31
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2020, 20:34   #59
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:


De tijd vliegt voorbij en het is alweer 7 maanden geleden dat ik mijn 1ste haartransplantatie heb ondergaan.

Zoals gewoonlijk plaats ik weer wat foto's om mijn haargroei aan jullie te kunnen tonen.

Als het goed is moet ik nu op 55% van mijn haargroei zitten.

Haargroei voorkant geļmplanteerd: 5 cm.

Haargroei achterkant niet geļmplanteerd: 8.2 cm.

Groetjes:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20201129_094633[1].jpg‎ (141,7 KB, 202x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201129_135647[1].jpg‎ (140,4 KB, 209x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201129_135657[1].jpg‎ (148,6 KB, 193x gelezen)
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2020, 00:03   #60
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Maar dit is toch al een prachtig resultaat, het wordt alleen nog maar beter!!
__________________
Huidig
• Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.