Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 oktober 2020, 14:33   #1
Negan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2020
Berichten: 201
Geslacht:
Fina en spieren.

Ik heb een vriend. Die fina gebruikt en niet op fora zit. Gebruikt ook essengen6

En die kwam met het probleem dat hij last heeft van zware benen. En spier samentrekkingen. Plus nek pijn en wat onderug pijn. Dit heeft hij nog nooit gehad. Hij is bodybuilder en dacht dat het daar aan kon liggen. (Dus mss overtraind) maar hij heeft nu een maand niet getraind en absolute rust gehouden. Maar deze klachten blijven aanhouden. Hij gebruikt nog steeds de essengen6. Ik kon hem niet echt antwoord geven. Kan dit indd door essengen6 komen?

Even een aanvulling zelf natuurlijk ook wat onderzoek gedaan. Zou de oorzaak bij minoxidil kunnen liggen? Op het web vind je behoorlijk wat mensen die spierpijn hebben en spiersamentrekkingen (dit zou dan komen door een te hoge bloeddruk?) mijn vriend klaagt ook over hoofdpijn. Wazig zicht. Hij gebruikt 2x daags 0.25 essengen6. Per week krijgt hij dus toch al zo een 160mg minoxidil binnen. Hij gebruikte eerst orale fina(only) daar had hij deze klachten niet bij.

Hartelijk dank.

Laatst gewijzigd door Negan; 5 oktober 2020 om 16:30
Negan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2020, 16:28   #2
Negan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2020
Berichten: 201
Geslacht:
Niemand die evt mee zou kunnen denken? ?
Negan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2020, 18:39   #3
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negan Bekijk bericht
Niemand die evt mee zou kunnen denken? ?
Hey Negan,

Ik kan er niks nuttigs over zeggen. Maar ik zou i.p.v. een maand stoppen met sporten, 1 maand stoppen met Essengen 6 plus en kijken wat daar uit komt.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2020, 18:52   #4
Negan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2020
Berichten: 201
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Hey Negan,

Ik kan er niks nuttigs over zeggen. Maar ik zou i.p.v. een maand stoppen met sporten, 1 maand stoppen met Essengen 6 plus en kijken wat daar uit komt.
Ja dat is zo ongv wat ik ook gezegd heb. Alleen was ik benieuwd of iemand hier meer over weet of kan vertellen.
Negan is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2020, 09:49   #5
Hopsaflopsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 101
Geslacht:
Ja dat kan door de Finasteride komen. Uit een onderzoek van langdurig gebruik van het medicijn bleek een bepaald percentage last te hebben van onder andere spierspasmen en fysieke stijfheid. Nou is dat geconcludeerd bij langdurige gebruikers maar hormonale schommelingen is wel een van de oorzaken van spierspasmen. Finasteride is sowieso slecht voor je spieren.
__________________

Hopsaflopsa is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2020, 11:32   #6
Negan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2020
Berichten: 201
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hopsaflopsa Bekijk bericht
Ja dat kan door de Finasteride komen. Uit een onderzoek van langdurig gebruik van het medicijn bleek een bepaald percentage last te hebben van onder andere spierspasmen en fysieke stijfheid. Nou is dat geconcludeerd bij langdurige gebruikers maar hormonale schommelingen is wel een van de oorzaken van spierspasmen. Finasteride is sowieso slecht voor je spieren.
Heel vaag ja! Hij had de orale variant geprobeerd en daar had hij dit niet. Wel pijn in de “ballen” vandaar overgestapt op essengen6 en toen geen klachten meer. Tot dit dan.
Negan is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.