Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback > Archief: afgehandelde Suggesties

 
 
Discussietools Weergave
Oud 20 juli 2005, 15:01   #16
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lies86
...Lang verhaal...
Ongelooflijk WAT een arrogantie van het 'management'. 100% pure arrogantie in die lange post. Je laat duidelijk zien dat de webmaster en moderators vér boven de gemiddelde gebruiker staan en dat wat jullie zeggen goed is, en dat wat wij zeggen niet bespreekbaar is, en dat wij verder helemaal niks mogen weten over wat jullie bespreken, dat is schijnbaar niet nodig, want jullie hebben toch gelijk, en daar mag dus absoluut niet over gediscussierd worden.

Het is mij duidelijk...

Echt, jouw post is om te KOTSEN Lies86, sorry, maar ik vind dit echt een enórme afknapper. Wat een oneindige arrogantie.

Laatst gewijzigd door Robert18; 20 juli 2005 om 15:06
Robert18 is offline  
Oud 20 juli 2005, 15:26   #17
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Wauw wat zonde allemaal. Haarmannetje die het probeert op te nemen voor nieuwe haarwebbers die voor een gesloten deur komen te staan is toch enorm goed van hem? Het is niet dat hij iets doet uit eigenbelang. Hij is inmiddels al enorm lang lid. Haarweb zou hem moeten bedanken voor hoe hij het opneemt voor de geweigerde nieuwelingen en ipv daarvan wordt hij afgestraft.

Als ik er net achter zou komen dat ik mijn haar begin te verliezen en ik zou ook al niet op dit forum worden toegelaten dan zou ik helemaal suicidaal worden. Een open brief naar de haarwebleden is toch een kleine moeite? Ik hoop dat de taart die jullie voor Alev bakken wel lekker is.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 20 juli 2005, 15:44   #18
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
(Wie is Alev nou precies?)
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline  
Oud 20 juli 2005, 15:46   #19
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
(Wie is Alev nou precies?)
Een lid die al heel lang als nieuwste lid onderaan op de overviewpagina gemarkeerd staat . Hij is heel beroemd inmiddels .
Haarmannetje is offline  
Oud 20 juli 2005, 15:57   #20
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Beste allemaal.

Okeey eerst mijn excusses, mijn reaktie in deze discussie wordt zo te zien anders opgepakt dan dat ik hem bedoel.
Als ik hem zo terug lees snap ik dat ook wel.
Dus bij deze mijn excusses voor als ik jullie kwets.

Ik probeer alleen duidelijk te maken dat we niet altijd en ieder moment kunnen reageren op pm's of threads.
Wij doen onze uiterste best om haarweb tot een leefbaar forum te houden
En dat is een tijdrovende klus. Er moet veel geregeld worden ook achter de schermen. Daarom kunnen we niet altijd meteen reageren op Pm.
Ook hebben we naast haarweb allemaal nog een studie of baan of een combi hiertussen.
We zijn dus ook lang niet altijd ieder uur online!

Helaas komen geschreven woorden altijd anders over dan bedachte en gesproken woorden.
En zo dus ook in mijn post van daarnet.
Nogmaals mijn excuus als ik je gekwetst heb.

Wat ik jullie wel wil vragen is om er over na te denken wat je post.
Dat had ik daarnet ook zichtbaar niet gedaan en dan krijg je dus zulke reakties.
Laat ik nu even voormezelf spreken als ik het volgende schrijf:
Ik probeer zoveel mogelijk tijd en energie in haarweb te steken.
En vind dit dan ook erg belangrijk. Als ik dan denk dat ik iets bereikt heb en jullie reageren daar heel negatief op is dat voor mij soms ook heel moeilijk.
Maar als jullie dan ook nog grappen gaan maken en opmerkingen maken die over mij of het management gaan maak je het mij op dat moment alleen nog maar moeilijker.
Dat gebeurde dus net bij mijn post ook, Haarman komt serieus met een vraag/stelling/discussiepunt en ik reageer daarop vanuit mijn gevoelens.
Achteraf niet zo slim dat is me nu wel duidelijk.
Zoals die post van mij net overkomt op jullie komen posts van jullie ook wel eens over op mij.
En dat is voor mij wel eens moeilijk te aanvaren als je ergens zoveel mogelijk energie in steekt!

Ik hoop dat jullie dat kunnen aanvaren en kunnen inzien.
En misschien hier ook over kunnen nadenken als je iets post.
Ik ben me inmiddels bewust van mijn fout net.
En reageer daar ook op deze manier op. Ik ben van mening dat iedereen dat kan.
En dat je dat ook normaal tegen elkaar kan zeggen.

Soms komen dingen nou eenmaal niet zo goed uit.
Ik kan hier niet te uitgebreid op in gaan, maar hoe stom het ook klinkt sommige dingen kunnen gewoon even niet samen.
Dat is op dit moment wel gebeurt en tja dan gaat het fout van beide kanten.
Waarom sommige beslissingen worden gemaakt (bv de thread die gesloten werd van haarmannetje) is iets waar ik hier niets over ga zeggen.
Gewoonweg omdat ik dat niet kan, en dus niet omdat ik arrogant ben of over wil komen dat ik een tree hoger sta dan jullie!

Ik wilde in mijn vorige post ook absoluut niet arrogant overkomen door over wij te spreken.
Ik sprak op dat moment vanuit het management, onder wij versta ik management in mijn vorige thread.
Als ik over wij als haarweb zou spreken klopt de thread niet meer.
Ik denk dat het management juist zoveel mogelijk bij jullie betrokken willen zijn.
Het is erg belangrijk dat die kloof niet te groot wordt, en als dat wel zo is moet hij naar mijn mening verkleint worden.
We zijn niet meer of minder dan jullie, alleen kunnen we uit een andere hoek handelen en reageren dan jullie dat is naar mijn mening het enige verschil.

Dat houdt dus ook meteen in dat ik samen met de andere moderators en de webmaster ook maar een mens ben.
En naar mijn mening kan er daar soms wel iets meer rekening gehouden worden.
Net zo goed als wij met jullie rekening moeten houden!!

Laten we proberen wat aardiger naar elkaar te doen, en te overdenken hoe dingen op andere kunnen overkomen.
Daarom gaf ik ook de regels van de feedback (die overigens officieel gehanteerd worden in mijn opleiding haarman )
Lees ze eens en kijk welke adviezen gegeven worden.
Probeer te denken vanuit de gene waaraan je dingen schrijft.
En hoe mensen dit kunnen opvatten.
Ik deed dat net ook niet en jullie reakties waren ook boos en geirriteerd op mij.
En ik denk dat wij dat ook wel eens zijn op jullie reakties.
En daarom ook anders reageren dan verwacht wordt van ons.

Ik hoop met deze post het een en ander vanuit mijn kant verklaard te hebben.
En iets meer respect voor elkaar te winnen.

Annelies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline  
Oud 20 juli 2005, 15:58   #21
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Hmmm Alev turks voor vuuur woe .
Maar in ieder geval ik vind de topic titel echt lollig ben het eens met haarmannetje maar ik vind dat hij iets meer geduld moet hebben zoals het gezegd is hebben de staff ook een baan en een leven en zijn niet constant op haarweb.
Vind wel dat Webmaster te snel een conclusie trekt en meteen rap op slot die handel.
Dat vind ik dus niks en guoy heeft gelijk haarweb is essentiel in de strijd tegen haaruitval , het is een plaats waar je over haaruitval kan praten zonder enige belemmering van schaamte of van ongemak etc.
Voor de hand liggende democratische oplossing vind ik is, we moeten gewoon mensen buitenaf enablen om alles te lezen totdat er een betere registratie systeem aanwezig zodat ze dan wel kunnen postenl.
Dat mensen niks kunnen lezen is een beetje absurd.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline  
Oud 20 juli 2005, 16:05   #22
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Na weer een ellenlange post waarin 20x zo'n beetje hetzelfde wordt herhaald, zijn we nog steeds geen STEEK verder.
Robert18 is offline  
Oud 20 juli 2005, 16:12   #23
laurake
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2005
Berichten: 21
Waarom wordt nieuwe leden de toegang ontzegd? Ik ben ook nog niet zo lang lid eigenlijk..
laurake is offline  
Oud 20 juli 2005, 16:12   #24
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Maar als het zoveel werk is Lies, waarom geef je het werk dan niet uit handen aan mede haarwebbers? Maak een apart hok daarvoor zodat wij mee kunnen denken en handelen.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline  
Oud 20 juli 2005, 16:48   #25
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Vreemd dat de Webmaster wel tijd heeft om iemand een trap na te geven, een topic te sluiten, en 'm daarna te verwijderen, maar géén tijd om een PM te beantwoorden.

Zowiezo snap ik heel de mentaliteit van de webmaster niet. Waarom is er nooit discussie mogelijk? Waarom meteen op slot gooien? Zitten er ergens diepe frustraties begraven ofzo?
Robert18 is offline  
Oud 20 juli 2005, 16:56   #26
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Haarmannetje,

Om als afgezant uit de ivoren toren te reageren op je eerste posting, waarom verwacht je dat de Webmaster een discussie zou aangaan?
En wat voor extra waarde geeft dat aan Haarweb voor jou.
Dat je het vervelend vind om een aantal dagen op antwoord te wachten, dat kan ik me voorstellen.
Maar hoe je het ook wend of keert, niemand is verplicht een pm te beantwoorden.
Dat we eventjes geen nieuwe leden aannemen is ook vervelend. Maar je kunt zelf ook wel begrijpen, dat als er geen goede reden voor zou zijn dat we dit zeker niet zo zouden doen.
Dat Robert hier ook weer tonele verschijnt verbaast me overigens ook niets.
Als het over allochtonen of over onze webmaster gaat is hij er ook weer.
Misschien is onze webmaster wel een allochtoon , dat zou dan weer veel verklaren of niet Robert.
Henk is offline  
Oud 20 juli 2005, 17:01   #27
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Makkelijk scoren zo he, Henk?

Dat jij en Lies86 hier verschijnen verbaast mij ook niks.

Laatst gewijzigd door Robert18; 20 juli 2005 om 17:04
Robert18 is offline  
Oud 20 juli 2005, 17:13   #28
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Makkelijk scoren zo he, Henk?

Dat jij en Lies86 hier verschijnen verbaast mij ook niks.
Er werd toch gevraagd om een reactie?
Henk is offline  
Oud 20 juli 2005, 17:20   #29
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ja maar dit:

Citaat:
Dat Robert hier ook weer tonele verschijnt verbaast me overigens ook niets.
Als het over allochtonen of over onze webmaster gaat is hij er ook weer.
vind ik dan weer belachelijk en onprofessioneel. Ten eerste 'zeg' je er niks mee, behalve dat het je niks verbaast. Ok???!?!!?
Ten tweede geef je eigenlijk 0,0 antwoord op Haarmannetje z'n post. Je kaatst alleen de bal terug door een nutteloze vraag te stellen ("Waarom verwacht je dat de Webmaster een discussie aangaat?") Dit subforum heet Suggesties en _FEEDBACK_.
Het is asociaal om iemand een trap na te geven en vervolgens een topic te verwijderen, terwijl Haarmannetje niets deed dan wat vragen stellen.

Citaat:
Dat we eventjes geen nieuwe leden aannemen is ook vervelend. Maar je kunt zelf ook wel begrijpen, dat als er geen goede reden voor zou zijn dat we dit zeker niet zo zouden doen.
Wat is deze reden dan, en waarom zou deze reden in GODSNAAM geheim moeten blijven? Waarom mogen wij, het plebs, de redenen van het doen en denken van het management niet weten?
Het lijkt me overigens OVERduidelijk dat Haarmannetje, en natuurlijk vele anderen absoluut NIET begrijpen waarom de registratie gesloten is, anders was Haarmannetje o.a. dit topic toch niet begonnen?

Het lijkt mij overigens wel duidelijk. Die ene gast, Pruikie, weet hoe ie proxy-servers moet gebruiken, en dus helpt bannen bij hem niet. Ik lach straks in m'n vuistje als Pruikie de proxy-server van een grote provider gebruikt heeft. Op die manier worden dan duizenden mensen geweerd van Haarweb.

btw, als niemand verplicht is een PM te beantwoorden, dan hoefde buutnlander toch ook niet zijn avatar te veranderen?

Laatst gewijzigd door Robert18; 20 juli 2005 om 17:26
Robert18 is offline  
Oud 20 juli 2005, 17:31   #30
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Beste Robert,

Waarom moeten we alles uitleggen wat er gebeurd.
Wat voor nut heeft dat voor jou en voor anderen?
Je bent hier toch op Haarweb voor Haarweb, waarom moet jij dan weten waarom er bepaalde dingen gebeuren?
En kom niet aan met "plebs", wat een gelul.
Wat betreft buutnlander dat is al meer dan duidelijk uitgelegd.
We hebben hier regels op Haarweb, heel vervelend maar het is zo.
Kun je je daar niet in vinden, dan ben je vrij om te gaan.
En om nog maar eens een vraag met een vraag te beantwoorden, waarom mag ik Haarmannetje geen vraag stellen.
Misschien een nutteloze vraag voor jou, maar ik stel hem dan ook niet aan jou maar aan Haarmannetje.
Henk is offline  
 

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.