Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 februari 2020, 21:47   #46
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikk Bekijk bericht
Even voor een duidelijker beeld van het (bijna) eindresultaat, foto's van thuis die een duidelijker beeld geven
Durf het bijna niet te vragen, maar dit is na je behandeling ?
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2020, 21:57   #47
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Durf het bijna niet te vragen, maar dit is na je behandeling ?
Jup

Op de foto's van Esteworld is het haar iets langer, de foto's daarna zijn van een paar weken ervoor en is het haar wat korter (en omhoog gezet zodat je goed kunt zien hoe he getransplanteerd is). Dus in principe hetzelfde resultaat.

Maargoed voor mij is dit prima genoeg, zeker niet top maar prima genoeg.
Vooral als ik het iets langer laat en het goed kam.

Laatst gewijzigd door erikk; 4 februari 2020 om 20:05
erikk is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2020, 22:15   #48
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikk Bekijk bericht
Jup

Op de foto's van Esteworld is het haar iets langer, de foto's daarna zijn van een paar weken ervoor en is het haar wat korter (en omhoog gezet zodat je goed kunt zien hoe he getransplanteerd is). Dus in principe hetzelfde resultaat.

Merkte ook dat Hidde bij de balans opmaken mijn haar niet echt opzij en open hield voor beoordeling en de foto's omdat het wel duidelijk was dat dat niet helemaal top was gegaan. Plat lijkt het natuurlijk beter.

Maargoed voor mij is dit prima genoeg, zeker niet top maar prima genoeg.
Vooral als ik het iets langer laat en het goed kam.
Ik vind je haar namelijk hier al best lang. Wil niet te negatief zijn maar het resultaat had zeker beter gekund..
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2020, 22:54   #49
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Hoeveel grafts zijn er geïmplanteerd per cm2, vooraan?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2020, 08:43   #50
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Baal er ontzettend van dit te zien en dan ook het feit dat je een jaar verder bent en hebt moeten millimeteren et cetera.
Dat er dus ook weer personen positief op reageren vind ik ronduit schandalig.

Zou toch iets terugclaimen van Esteworld, een hersteloperatie als je dit aan zou durven?

Succes!
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2020, 09:03   #51
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Waarom maar 2200 grafts? Wilden ze niet je donor verder uitdunnen?
Hoeveel is te verwijten aan verdere kaling door geen medicatie te willen nemen?
Ik wil niet advocaat van de duivel spelen maar er zitten vaak twee kanten aan het verhaal. Op je 28e aan je tweede HT beginnen zonder finasteride is vragen om problemen.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2020, 11:06   #52
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Ik denk dat het resultaat voorop ondermaats is.

Nu is de vraag wat reeel was na 2200 haarzakjes. Ze hadden dan inderdaad meer vooraan kunnen zetten, als ik het resultaat achter en bovenop zie had je daar wel wat kunnen missen, op dit moment.

Ik denk dat om je voorkant goed dicht te krijgen je wel zo een extra 1500 haarzakjes nodig zal hebben. Ik zou dan eerder overwegen, afhankelijk van beschikbaarheid van donor, om alleen de voorste lijn te doen, en de rest in mijn donor te houden voor de toekomst. Het donor was door je eerste behandeling bij Dr Don al flink gehavend als ik je foto's hier terug kijk.

Mocht je een aanvullende behandeling gaan doen dan wordt zorgen dat je andere haren niet uitvallen nog belangrijker omdat je donor na je eerdere behandelingen niet veel meer zou kunnen geven.

Opties zijn:

- aanspraak maken op de garantie en dan beslissen of je dit doet en op welke manier
- aangezien je aangeeft zelf het resultaat prima genoeg te vinden komende jaren even aan te kijken. En dan in de toekomt nog eventueel 1 grote haartransplantatie inclusief de voorste zone.

Laatst gewijzigd door DeJong; 4 februari 2020 om 11:19
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2020, 20:50   #53
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Hoeveel grafts zijn er geïmplanteerd per cm2, vooraan?
Geen idee


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Zou toch iets terugclaimen van Esteworld
Esteworld vond het zelf ook niet goed en heeft garantie gegeven op herstel van vooraanzicht met focus op de rechterkant, wat super netjes is van ze.
Dus daar ligt het niet aan


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
een hersteloperatie als je dit aan zou durven?
Betwijfel als ik ooit nog iets wil doen of ik dat bij Esteworld doe. Zal vast veel goedmaken, maar wat betreft donor vertrouw ik dat niet helemaal. Wil de optie hebben om heel kort te kunnen en dat het achter dan redelijk egaal lijkt ipv een zichtbaar uitgedund veld met duidelijke randen (wat bijna onontkoombaar is als ik nog een HT doe bij Esteworld, je kunt dat nu namelijk al zien als het redelijk kort is). Is natuurlijk ook door de HT van Dr Don maar heb meerdere op dit forum gezien met een zichtbaar lelijke donor na Esteworld HT.
Heb veel betere resultaten gezien bij andere instanties wat dat betreft.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Waarom maar 2200 grafts? Wilden ze niet je donor verder uitdunnen?
Hoeveel is te verwijten aan verdere kaling door geen medicatie te willen nemen?
Vroeg ik mij ook af, had bij het gesprek vooraf in NL en ter plaatste in Turkijke heel duidelijk aangegeven dat het idee was nog 1 maal een HT te doen, en dat er t/m de brug volledig gevuld mocht worden met hoogst mogelijke dichtheid. Het maakte mij nml niet uit als de kruin eraan gaat later. Voor mij gaat het echt om dat je jezelf aan kunt kijken in de spiegel en daar ok mee bent Maargoed volgens de chirurg was het genoeg. Zei tijdens de HT nog tegen hem dat ik dacht dat dat niet zo was haha.

Anyway aan verdere kaling is afgelopen jaar geen (zichtbare) sprake geweest, situatie is stabiel.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
- aangezien je aangeeft zelf het resultaat prima genoeg te vinden komende jaren even aan te kijken. En dan in de toekomt nog eventueel 1 grote haartransplantatie inclusief de voorste zone.
Ik denk dat ik de aankomende jaren even aanzie. En mogelijk wanneer er zichtbaar meer haar uitvalt toch fina proberen.
Voor nu gebruik ik Neofolics met Sawpalmetto op aanraden van Hidde.

Laatst gewijzigd door erikk; 4 februari 2020 om 20:53
erikk is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2020, 21:48   #54
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikk Bekijk bericht
Geen idee
Vind het wel erg opmerkelijk dat dit niet besproken is... is één van de belangrijkste aspecten van een HT.
Als je dat namelijk van te voren bespreekt met de kliniek, dan weet je ook wat je kan verwachten.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2020, 22:05   #55
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Vind het wel erg opmerkelijk dat dit niet besproken is... is één van de belangrijkste aspecten van een HT.
Als je dat namelijk van te voren bespreekt met de kliniek, dan weet je ook wat je kan verwachten.
Is wel besproken en wist het toentertijd ook, maar kan me nu niet exact herinneren wat de afgesproken haartjes per cm2 was.
In ieder geval was hoogst haalbare dichtheid besproken (wat natuurlijk nooit zo dicht als je oorspronkelijke haar is).
erikk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2020, 12:53   #56
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikk Bekijk bericht
Is wel besproken en wist het toentertijd ook, maar kan me nu niet exact herinneren wat de afgesproken haartjes per cm2 was.
In ieder geval was hoogst haalbare dichtheid besproken (wat natuurlijk nooit zo dicht als je oorspronkelijke haar is).
Ah ok, op die manier.
Was het rond de 50 grafts per cm2 denk je? Of weet je het helemaal niet meer.
Toen ik namelijk bij Veldhoven was, adviseerden ze 50 per cm2 te doen (op één na hoogste dichtheid; 55 cm2 is bij hun het hoogst).
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2200 grafts


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.