Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 maart 2009, 18:16   #1
janklaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2008
Berichten: 25
Geslacht:
inhammen op 17jaar (fotos)

Ik heb jullie hulp hard nodig! op de fotos lijkt het misschien een stuk minder erg.. maar in praktijk is het op deze leeftijd extreem. Ik ben hiervoor al naar de huisarts geweest en vertelde dat het in mijn familie zit en wist er weinig raad mee. Nu wil ik toch het een en ander gaan proberen maar ik zit met mijn leeftijd? Ik ga er serieus echt kapot aan en begin er slecht van te slapen.. ondanks dat slaap juist nu wel goed is.

wat raden jullie mij aan?zoals je ziet zijn mijn inhammen steeds groter aan het worden + is mijn haargrens al naar achter aan het gaan. Hoe kan ik dit op de snelste manier oplossen?zodat de inhammen weer netjes volgroeien of dergelijke..
Graag tips want anders gaat het denk niet echt goed.
janklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2009, 19:10   #2
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Lees dit door:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=10736
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2009, 05:49   #3
janklaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2008
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
maar wat raden jullie mij dan aan om te gaan gebruiken?

Finasteride
Minoxidil
Want ik zit waarschijnlijk nog met mijn leeftijd?iemand ervaring mee voor deze evt. jonge leeftijd?
janklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2009, 11:25   #4
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008